Stránka 1 z 1

Napsal: ned 29.01.2006 21:22
od ROB
Zdravim vsechny,mam dalsi problem..
Jak teploty padly kolem -5 tak mi motor chytal na 3 az ctyri valce,paxe postupne pridaly dalsi.
V pondeli rano pri -17 motor po nastartovani bezel tak 2 vteriny,pak chcipnul a uz nesel natocit.Vyndal sem svicky a byly mokry od benzinu keryho byly snad plny valce.Venku svicky normalne hazi jiskru.Po odpareni benzinu z valcu a ususeni svicek to pri startovani jenom zaskytalo a zase je to ulity....

Netusi nekdo co s tim ???????????

Napsal: ned 29.01.2006 23:01
od RedBaron
ROB píše:Zdravim vsechny,mam dalsi problem..
Jak teploty padly kolem -5 tak mi motor chytal na 3 az ctyri valce,paxe postupne pridaly dalsi.
V pondeli rano pri -17 motor po nastartovani bezel tak 2 vteriny,pak chcipnul a uz nesel natocit.Vyndal sem svicky a byly mokry od benzinu keryho byly snad plny valce.Venku svicky normalne hazi jiskru.Po odpareni benzinu z valcu a ususeni svicek to pri startovani jenom zaskytalo a zase je to ulity....

Netusi nekdo co s tim ???????????
Asi ti, člověče, nejde moc dobře zapalování. Ten benzín se má vznítit po každém vstřiku, ne se hromadit ve válcích.

Napsal: pon 30.01.2006 09:33
od ROB
Spis mi pripada ze tam toho benzinu de trochu moc..Kdyz sem auto dal do vytapeny garaze tak druhej den chytlo normalne...
Paxtartovalo vpohode nez zase prisly mrazy..

Napsal: pon 30.01.2006 20:19
od Pivson
začni svíčkama, pak cívky a prohlídnout kabel ke svíčkám.
Každopádně diagnostika

Napsal: ned 05.02.2006 03:19
od ROB
Taxem si dnes nasel chvili cas a u kamose na dilne jsme zacli trochu badat.. Jiskru to haze supr(silnou modrobilou),svicky jsme taky zkusili jiny.Zapalovani je v pohode ale tlaci to tam neskutecny mnozstvi benzinu.Kdyz vyndam svicky taxou mokry od benzinu.Vstriky normalne fungujou,ne ze by nezaviraly nebo protejkaly.Kdyz jsme je odpojili tak auto melo snahu chytit,po opetovnem pripojeni ani neskytlo.Tlakovej ventil na liste vstriku funguje,pri pokusu o nastartovani tlaci benzin zpateckou do nadrze.Fakt nikdo netusi co s tim???
Uz me nebavi poslouchat od vsech okolo proc sem si radsi nekoupil ropohlta od VW :evil:

Napsal: ned 05.02.2006 07:58
od RedBaron
Řekl bych, že snímač teploty pro řídící jednotku je další podezřelý, pokud ne, pak samotná řj.

Napsal: ned 05.02.2006 11:11
od BMWAK
no to čidlo zkus ale je pěknej vomrd se na něj dostat:-/ pak ještě zkus odpojit lambdu jestli jsi to nezkoušel..a kdybys chtěl pujčit jednotku tak neni problém ...kdyžtak SZ...

Napsal: ned 05.02.2006 13:48
od ROB
Lambdu sem odpojil a taky nic.
To cidlo teploty mne taky napadlo ale nevim ktere to je..Neni to nahodou to cidlo zasity dole pod sanim vedle cidla tlaku oleje ?

Napsal: ned 05.02.2006 15:50
od BMWAK
ROB píše:Lambdu sem odpojil a taky nic.
To cidlo teploty mne taky napadlo ale nevim ktere to je..Neni to nahodou to cidlo zasity dole pod sanim vedle cidla tlaku oleje ?
jo ty čidla jsou tam 3 a jsou pod sánim=přístup uplně na piču...

Napsal: ned 05.02.2006 16:43
od ROB
Aha,taxe na to zkusim pres tyden mrknout... Nevis nahodou jaky ma to teplotni cidlo mit parametry abych ho zkusil promerit ?? Diky

Napsal: ned 05.02.2006 21:21
od BMWAK
ROB píše:Aha,taxe na to zkusim pres tyden mrknout... Nevis nahodou jaky ma to teplotni cidlo mit parametry abych ho zkusil promerit ?? Diky
při 20ti stupních 2,5 ohmů

Napsal: ned 05.02.2006 21:55
od mengi
BMWAK píše:
ROB píše:Lambdu sem odpojil a taky nic.
To cidlo teploty mne taky napadlo ale nevim ktere to je..Neni to nahodou to cidlo zasity dole pod sanim vedle cidla tlaku oleje ?
jo ty čidla jsou tam 3 a jsou pod sánim=přístup uplně na piču...
...tak ho tam nech a zmer odpor na druhe strane dratu (ze strany RJ). Vono cidlo muze byt dobre, a muze byt zoxydovany drat.

Napsal: ned 05.02.2006 22:29
od BMWAK
mengi píše:
BMWAK píše:
ROB píše:Lambdu sem odpojil a taky nic.
To cidlo teploty mne taky napadlo ale nevim ktere to je..Neni to nahodou to cidlo zasity dole pod sanim vedle cidla tlaku oleje ?
jo ty čidla jsou tam 3 a jsou pod sánim=přístup uplně na piču...
...tak ho tam nech a zmer odpor na druhe strane dratu (ze strany RJ). Vono cidlo muze byt dobre, a muze byt zoxydovany drat.
hm a jak ho v tom svazku najde?

Napsal: čtv 09.02.2006 00:33
od ROB
Tak auti uz jezdi :-)
Bylo to fakt mrtvy teplotni cidlo.Pristup neni zas tak hroznej,staci odpojit privod vzduchu na chlazeni alternatoru.
Cidlo bylo preruseny,taxem ho provizorne nahradil 5Ohmovym odporem a motor chytil napoprve :-)

Diky vsem :-)

Napsal: čtv 09.02.2006 07:02
od RedBaron
ROB píše:Tak auti uz jezdi :-)
Bylo to fakt mrtvy teplotni cidlo.
Tak to jsem rád. Vstřikování je takový lego, u nějž člověk občas řeší rébusy a hádanky. :)