Stránka 1 z 1
Napsal: sob 28.01.2006 15:28
od medved
Předně všechny zdravím jsem tu nový
Chci koupit e34 touring nejlépe 525i rv 94-96 a nevim na co si dát při koupi pozor, co zkouknout aby mi to hned za prvním rohem nekleko. Mužete mi někdo poradit jaký jsou nemoci této káry. Předem děkuji.
Napsal: sob 28.01.2006 16:35
od BMWAK
nemoc E34je že reznou dole u lyšty na dveřích..potom mužou klapat hydroštely...ael nějakou závažnou závadu kvuli který by se to mělo rozpadnout nevim :-/
Napsal: sob 28.01.2006 18:17
od psena
Krome veci, ketrz musis kontrolovat jak u jinyho auta(beh motoru, prevodovka,brzdy atd) tak rozhodne si dej pozor na kmity ve volantu nebo celeho auta pri rychlostech od 70-180.A potom i pri brzdeni.Ne vzdy to jsou kotouce a odtranovani techto nedostatku zabere mnoho nervu a penez.
Napsal: ned 29.01.2006 01:13
od medved
dík moc, ale jak tak hledám na netu, tak asi největší ořech bude vůbec nějaký objevit.
Ty hydroštely kdyz cvakaj je to velkej problem?, ja myslim ze to zas tak moc nevadí, ale nechám si urco poradit.
Napsal: ned 29.01.2006 01:33
od psena
Hydra kdyz cavakaji neni zasadni problem, da se s tim jezdit , samo ze zalezi jestli cavakaji vsechny a jak moc.Jinak vymena hydrostelu je docela draha sranda.V podstate se to pohybuje jak celej motor...
Napsal: ned 29.01.2006 13:02
od Pivson
No nechat si auto nastartovat studený, hydra tak 1-2s určitě v těch mrazech zaklepou. Prostě se tam musí napumpovat olej. To je OK
No prostě peohlídni to celý
Koroze - jak bylo napsano dole dveře pod lištama (lišta se odlupuje) zadní lemy, prahy kolem uchcení zvedáku, zadní blatník mezi škvírou blatníku a narazníku.
Pak to trpí na podlaze, ale je to vidět zevnitř když sundáš koberec. Takový místo prahu a kastle - ale není to nic zavažnýho.
Prozkoušet všechny světla a el. spotřebiče.
Topení zda funguje regulace otaček větráku a zda jde regulovat na obouch stranách teplej a studenej vzduch.
Palubka zda ukazuje všechny segmenty.
K přední nápravě už bylo napsano, je fakt nachylná. Lepší když o tom třeba nic nevíš to nechat zkontrolovat někým kdo tomu rozumí.
Kouknout na pneu jak jsou sjetý - rovnoměrnost
Pokud Airbag tak jeho funkčnost kontrolkou.
Pozor na zaslepky.
Převodovkya trpí na pátej synchron - vytočenej motor na čtyřku a řadíš pětku - jde tam špatně
Napsal: ned 29.01.2006 23:57
od medved
supr dik moc, ted uz jen nakej sehnat
