Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 03.11.2005 12:07
od jahy
v kolika má zabrat turbo?

Napsal: čtv 03.11.2005 15:00
od Pietro
Jestli si dobře vzpomínám, tak v mém ex - TDS spínalo při 2500rpm

Napsal: čtv 03.11.2005 15:59
od jahy
na mém td to je stejně.do 2500 je to mrtvý až pak to jde.

Napsal: pát 04.11.2005 11:37
od toretto
Pietro píše:Jestli si dobře vzpomínám, tak v mém ex - TDS spínalo při 2500rpm
nevim jak na TD ale TDS zacina nekde od 1800 a neni tam tolik znat turbo efekt - zabira soumerne - jako benzinak

Napsal: pát 04.11.2005 13:41
od tds
toretto píše:
Pietro píše:Jestli si dobře vzpomínám, tak v mém ex - TDS spínalo při 2500rpm
nevim jak na TD ale TDS zacina nekde od 1800 a neni tam tolik znat turbo efekt - zabira soumerne - jako benzinak
Přesně tak při 1800ot dává počáteční plnící tlak který je citelný jinak je velmi jednoduché to vyzkoušet nejlépe 2-ku tak 1000ot. plnej plyn a pak vidíš kdy to začne trochu jet.

Napsal: pát 04.11.2005 13:52
od jahy
no auto do 1500 je uplně mrtvé.pak to okolo 1800 začne ozívat a okolo 2500 je to cítit.mam jen TD a ještě na zadku 245/40 17.

Napsal: pát 04.11.2005 13:54
od Martinéz
toretto píše:
Pietro píše:Jestli si dobře vzpomínám, tak v mém ex - TDS spínalo při 2500rpm
nevim jak na TD ale TDS zacina nekde od 1800 a neni tam tolik znat turbo efekt - zabira soumerne - jako benzinak
turboefekt znat sice neni u tds, ale zato turbodira je tam celkem velka.. coz mi na TD vyhovuje-okamzite reaguje na pridani plynu. rekl bych, ze tds zatahuje v o neco vyssich otackach. precejen mu chvili trva naplnit ic..

Napsal: pát 04.11.2005 14:05
od Huska
TDS 1800 ot pokud Vám to zabírá až později tak někde uniká tlak.

Napsal: pát 04.11.2005 15:47
od tds
Huska píše:TDS 1800 ot pokud Vám to zabírá až později tak někde uniká tlak.
no neřekl bych že uniká tlak, to je celkem blbost! protože potom by to auto jelo velmi špatně, šlo by to slyšet, a navíc by to dýmilo černě jak lokomotiva. spíš turbo odcházi do pr....