Stránka 1 z 1

Napsal: úte 01.11.2005 19:46
od mkalous
Zdravím.
Ve čtvrtek se chystám vyměnit převodku řízení v e34, 525 TDs a chci se optat, jestli na to někdo nemá nějaký postup, co a jak, jak s tím hejbat a nehejbat, až tam dám novou a podobně. JAk do té nové dostat kapalinu tak, aby v tom nebyla vzduchová bublina,...... Prostě nápady a návrhy.
A ještě by mě zajímalo, jakou kapalinu mám sehnat a dolejt, aby mi náhodou při tom "montování" nedošla?
Díkes.

Nerad bych cestou domu nezatáčel :-)

Napsal: úte 01.11.2005 21:10
od darmon
vobycejny ATF paklize nemas LAD, paklize mas tak pentosin. Vodvzdusneni metodou otevrit nadobku,...vytocit plnej rejd doleva nechat sekundu dve plnej doprava nechat sekundu dve a pakrat zopakovat...vono se to odvzdusni samo...

Napsal: stř 02.11.2005 12:35
od mkalous
Děkuji mnohokrát, postup jsem si zapamatoval a ve čtvrtek budu aplikovat.
Ještě, jestli mohu prosit, co to je LAD? Jsem blbej jak játro.

Díky.

Napsal: stř 02.11.2005 12:44
od darmon
a ja blbej jak ledvina pac sem mel napsat EDC...proste jestli mas riditelny tlumice...

Napsal: stř 02.11.2005 12:53
od mkalous
EDC mi už jako zkratka něco říká.......ale.......řiditelnýma tlumičema máš namysli NIVO? To na zadku mám ,to je fakt.
Nebo řiditelné tlumiče značí ještě něco jiného?
Díky

Napsal: stř 02.11.2005 13:08
od darmon
vono to je jedno pac jestli se nepletu tak jak LAD tak EDC oboje chce pentosin. Tak jako tak to je napsany na vicku nadrzky.

EDC - electronic damping control - stavitelny tlumice - komfort a sport
LAD - load adjusting damping - nivo

Napsal: stř 02.11.2005 13:15
od mkalous
Já teď čumim do ETK a zkoumám co a jak je spojený do sebe a ztrácím se v tom :-) TAkže "koule" z niva na zadku jsou hadičkama spojený s okruhem řízení? No, to se budu muset podívat pod auto. :-)
A když už jsme u niva? Když mi píská (chrochtá) jeden tlumič při větším zatížení, je v háji tlumič, nebo třeba hadičky k tomu tlumiči (mohou být ucpané, jako třeba žíly v těle....). DAjí se ty hadičky nějak zkontrolovat.

Napsal: stř 02.11.2005 13:29
od darmon
hmm piska chrochta,,,to mi nic nerika..chcije to nekde ? nejcastejsi problem je ze dojde dusik v akumulatorech a netlumi to pak..

Napsal: stř 02.11.2005 13:47
od mkalous
kupodivu to nechčije nikde. :-)
Ale ja kto tak vypada, tak to nebude dusíkem (asi), ale když to zatížím trochu dost a někde s tím projedu zatáčkou, tak to píská. (připadá mi to, jako kdyby někde něco přes něco přetejkalo a nepouštělo to. Těžko říct.

TAkže jdu schánět PENTOSIN :-)
Ještě otázka (opakovaná) na kterej okruh "tekutin" je napojeno tedy nivo?

Diky

Napsal: stř 02.11.2005 15:44
od darmon
mkalous píše:kupodivu to nechčije nikde. :-)
Ale ja kto tak vypada, tak to nebude dusíkem (asi), ale když to zatížím trochu dost a někde s tím projedu zatáčkou, tak to píská. (připadá mi to, jako kdyby někde něco přes něco přetejkalo a nepouštělo to. Těžko říct.

TAkže jdu schánět PENTOSIN :-)
Ještě otázka (opakovaná) na kterej okruh "tekutin" je napojeno tedy nivo?

Diky
k servu

Napsal: čtv 03.11.2005 14:47
od mkalous
Díky.
včera jsem si z nudy lehl pod auto a našel to.......ale i tak díky za ujištění, že jsem hledal to správné. :-)