Stránka 1 z 1
Napsal: pon 29.08.2005 18:01
od sb
Asi pred 14 dny se mi u 523 stalo,ze varila.Od ty doby je klid,ale ubyva mi docela rychlym tempem voda.A chladic je ze ze spoda od nejaky mastny kapaliny,kdyz nekde dyl stojim tak je poznat ze to tece.Na co to vypada,chladic,vodni pumpa???Pri volnobehu je slyset syceni u chladice.Bal jsem se tesneni a hlavy.Byl jsem v servisu a merili mi obsah CO ve vode a nic tam nebylo.Znamena to ze tesneni a hlava jsou ok,nebo se to tak neda poznat???Neprosel jsem emisema ma to souvislost nebo je "jen" spatny kat?DIKY za rady.
Napsal: úte 30.08.2005 17:01
od lenoch
Za prvé, voda nemá na chladiči co dělat. Tak budeš muset nejdřív odstranit to - najít odkud se tam ta vlhkost bere - najít díru. Až to odstraníš, řešil bych další věci, pakliže se neodstraní tím:) Jak poznat že motor nefouká do vody... ohřej pořádně motor - na dálnici třebas. Zastav, povol víčko expanzky - ufoukne si (vodní okruh je zavřený a protože se chladicí voda po ohřátí roztáhla - foukne to) a zase víčko dotáhni. Sedni a jed se svým BW tak 5km. Zase zastav a ted po odšroubování víčka si nesmí odfouknout. Když si znova odfoukne a hóóódně moc - natlačil se ti tam vzduch z motoru - nejspíš těsnění pod hlavo nebo hlava.. Takhle zjiš?uji foukající hlavu... pumpy bych se nebál.. tu můžeš vyzkuušet tím, že zmáčkneš rukou hadici co jde nahoru do chladiče (ale asi když je teplá) a vytočíš motor. Pakliže má hadice snahu roztahovat se - čerpadlo je ok (tlačí vodu nahoru a tlak vody roztáhne hadici...)