Stránka 1 z 1

Napsal: pát 19.08.2005 15:03
od jahy
jak asi mají být silné koutouče?kdy jsou zralé na výměnu?

Napsal: pát 19.08.2005 19:46
od Pivson
E34

nové předek:
větrané 22 mm
masivní 12 mm


opotřebené předek
větrané 20 mm
masivní 10 mm

nové zadek
10 mm

opotřebené zadek
8mm

Napsal: ned 21.08.2005 16:17
od alexmol
ale nemeraj to na obvode, pretoze okraje su vacsinou menej opotrebene...
pouzi napriklad mince ako podlozky...

Napsal: pon 22.08.2005 12:34
od Mad Max
Jak píše Pivson.

- 2mm je max hranice opotřebení!!!

Napsal: sob 29.10.2005 19:46
od Frenky
jj. ja som nechal zadné kotúče zájs? až po 5 mm (535iA) a jeden úplne praskol na 3 časti a to už neni sranda, keď s tým chodím do 200km/h...

Napsal: sob 29.10.2005 21:19
od BMWAK
Frenky píše:jj. ja som nechal zadné kotúče zájs? až po 5 mm (535iA) a jeden úplne praskol na 3 časti a to už neni sranda, keď s tým chodím do 200km/h...
tak to sory ale nejseš magor??pokud víš že tam máš místo kotoučů žiletky proč s tim jezdíš jako hovado??mužeš zabít někoho jinýho než seš ty!!!

Napsal: sob 29.10.2005 21:27
od matal
BMWAK píše:
Frenky píše:jj. ja som nechal zadné kotúče zájs? až po 5 mm (535iA) a jeden úplne praskol na 3 časti a to už neni sranda, keď s tým chodím do 200km/h...
tak to sory ale nejseš magor??pokud víš že tam máš místo kotoučů žiletky proč s tim jezdíš jako hovado??mužeš zabít někoho jinýho než seš ty!!!
Tak, tak.. :wink:

Napsal: úte 15.11.2005 16:44
od Maxiczech
Na každém kotouči by mělo být vyznačené maximální opotřebení v mm., které by bylo vhodné dodržovat! :stern:

Napsal: úte 15.11.2005 17:49
od Huska
Maxiczech píše:Na každém kotouči by mělo být vyznačené maximální opotřebení v mm., které by bylo vhodné dodržovat! :stern:
Na každém kotouči musí být označení jak píše Maxiczech. Tudíš tvrdit že 2mm je právě ono není zcela správně.... Sám jsem se setkal že při výměně byl rozdíl mezi min.tlouštkou původních a min. tl. nových. Přitom nové byly stejné..... proto si myslím že každý výrobce to má jinak a má odzkoušené při jaké tl. ještě fungují správně a kdy je potřeba vyměnit.

Napsal: úte 15.11.2005 19:26
od Pivson
Huska píše:
Maxiczech píše:Na každém kotouči by mělo být vyznačené maximální opotřebení v mm., které by bylo vhodné dodržovat! :stern:
Na každém kotouči musí být označení jak píše Maxiczech. Tudíš tvrdit že 2mm je právě ono není zcela správně.... Sám jsem se setkal že při výměně byl rozdíl mezi min.tlouštkou původních a min. tl. nových. Přitom nové byly stejné..... proto si myslím že každý výrobce to má jinak a má odzkoušené při jaké tl. ještě fungují správně a kdy je potřeba vyměnit.
Vychazejme ale z toho, že kotouč od jakehokoliv výrobce by měl mít stejnou šířku která je předepsaná. Hups mm navíc a nemusí se vejít do brzdiču.
Musíme tedy vycházet z toho, že tedy místo 2mm opotřebení se může opotřebit o 3mm.
Ovšem BMW doporučuje opotřebení o 2 mm
Otazka je ze to bylo předepsáno v určitou dobu a doba a použité materiály se mění

Napsal: stř 16.11.2005 08:25
od ajfel
Pivson píše:E34

nové předek:
větrané 22 mm
masivní 12 mm


opotřebené předek
větrané 20 mm
masivní 10 mm

nové zadek
10 mm

opotřebené zadek
8mm
jenom doplnim ...
e34 iX

predek nove 28mm
predek opetrebene 26,4mm

Napsal: stř 16.11.2005 09:46
od jahy
a jakou značku doporučujete?a cena?

Napsal: stř 16.11.2005 18:21
od Maxiczech
jahy píše:a jakou značku doporučujete?a cena?
Já mám bezvadnou zkušenost s Bartákem. Většinou sežene náhradní díly, které dává BMW do prvovýroby. Když nemá skladem, cca do dvou dnů obědná a zavolá. Prostě pohoda...
Tuším, že mi doporučoval SACHS. Ale nejsem si 100% jistý..