Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 18.08.2005 14:40
od BMWM5
Přestal se točit ventilátor. Přijdu ráno k autu, otočím klíčkem a ani vánek. Nijak nereaguje v žádné poloze. Mám atomatickou klimatizaci orig. BMW. Pojistky zdají se být v pohodě. Jde o blbost nebo si mám zajet do servisu? Předem děkuji za reakce.. :(

Napsal: čtv 18.08.2005 15:00
od Pivson
BMWM5 píše:Přestal se točit ventilátor. Přijdu ráno k autu, otočím klíčkem a ani vánek. Nijak nereaguje v žádné poloze. Mám atomatickou klimatizaci orig. BMW. Pojistky zdají se být v pohodě. Jde o blbost nebo si mám zajet do servisu? Předem děkuji za reakce.. :(


Nejde ani na maximalní rychlost?

Napsal: čtv 18.08.2005 15:05
od BMWM5
Pivson píše:
BMWM5 píše:Přestal se točit ventilátor. Přijdu ráno k autu, otočím klíčkem a ani vánek. Nijak nereaguje v žádné poloze. Mám atomatickou klimatizaci orig. BMW. Pojistky zdají se být v pohodě. Jde o blbost nebo si mám zajet do servisu? Předem děkuji za reakce.. :(


Nejde ani na maximalní rychlost?

Ani se nehne. Když dám max, tak všechna elektronika se v pohodě nastaví, ale ventilátor ani nehlesne.

Napsal: čtv 18.08.2005 15:11
od Pivson
BMWM5 píše:
Pivson píše:
BMWM5 píše:Přestal se točit ventilátor. Přijdu ráno k autu, otočím klíčkem a ani vánek. Nijak nereaguje v žádné poloze. Mám atomatickou klimatizaci orig. BMW. Pojistky zdají se být v pohodě. Jde o blbost nebo si mám zajet do servisu? Předem děkuji za reakce.. :(


Nejde ani na maximalní rychlost?

Ani se nehne. Když dám max, tak všechna elektronika se v pohodě nastaví, ale ventilátor ani nehlesne.


Hmmm muže bejt KO motorek, mužou bejt KO jeho uhlíky
Někde přerušný vedení

U normál topení bych tě odkázal na předřadné opory ventilatoru co jsou v telese topení.

Ale u automat klima to bude jinak, hold musí se vyjadřit někdo znalej ty automat klima

Napsal: čtv 18.08.2005 15:21
od BMWM5
Uhlíky by se pravděpodobně nějaký den loučily. Ale tohle vypadalo na pojistku. Všechny jsem omrk a na nic jsem nepřišel. Kdyby to byla pojistka, chodilo by vše ostatní v pohodě nebo bych klima vůbec neovládal? Autoelektrikář mi po telefonu řekl, že to vypadá na nějakej odpor. Abych si ho na vrakárně sehna. To být může, ale taky nemusí. Kdo máte podobnou zkušenost, tak prosím poraďte. Díky. :(

Napsal: čtv 18.08.2005 15:52
od Pavel 528
BMWM5 píše:Uhlíky by se pravděpodobně nějaký den loučily. Ale tohle vypadalo na pojistku. Všechny jsem omrk a na nic jsem nepřišel. Kdyby to byla pojistka, chodilo by vše ostatní v pohodě nebo bych klima vůbec neovládal? Autoelektrikář mi po telefonu řekl, že to vypadá na nějakej odpor. Abych si ho na vrakárně sehna. To být může, ale taky nemusí. Kdo máte podobnou zkušenost, tak prosím poraďte. Díky. :(


jj vypada to na ten odpor...

Napsal: čtv 18.08.2005 15:55
od Vlasta
Mě se stalo u E39 před časem to samý, odešel elektronický regulátor otáček - 64116923204.

Napsal: čtv 18.08.2005 16:14
od BMWM5
Vlasta píše:Mě se stalo u E39 před časem to samý, odešel elektronický regulátor otáček - 64116923204.

Kolik si mam pripravit? A jak to overim? Zrejme v servisu, co? Jinak diky..

Napsal: čtv 18.08.2005 16:20
od Vlasta
BMWM5 píše:
Vlasta píše:Mě se stalo u E39 před časem to samý, odešel elektronický regulátor otáček - 64116923204.

Kolik si mam pripravit? A jak to overim? Zrejme v servisu, co? Jinak diky..
Já jsem to potřeboval mít rychle hotový, tak jsem to dal do servisu a stálo to něco málo přes čtyřku, bylo to zhruba před rokem, ale teď jsem koukal do ceníku a podle čísla to stojí cca 1800 bez DPH.

Napsal: čtv 18.08.2005 16:49
od BMWM5
Vlasta píše:
BMWM5 píše:
Vlasta píše:Mě se stalo u E39 před časem to samý, odešel elektronický regulátor otáček - 64116923204.

Kolik si mam pripravit? A jak to overim? Zrejme v servisu, co? Jinak diky..
Já jsem to potřeboval mít rychle hotový, tak jsem to dal do servisu a stálo to něco málo přes čtyřku, bylo to zhruba před rokem, ale teď jsem koukal do ceníku a podle čísla to stojí cca 1800 bez DPH.

Díky. Taky s tim asi zajedu do servisu. Abych něco nekoupil a nebyly to fakt třeba jen uhlíky nebo uklepaný konektor na ventilátoru. :?

Napsal: čtv 18.08.2005 16:53
od BMWM5
Ještě jsem znova proměřil všechny pojistky a jsou v pohodě. Po otočení klíčku je slyšet malinko ruch pod přístrojovkou, jako by se ten ventilátor o něco snažil. Divné je, že mi přitom nepravidelně nabíhá otáčkoměr z nuly na 2 tis.ot. I když motor neběží. Ta elektronika... to je mazec... :(

Napsal: pát 19.08.2005 11:47
od michal
to vypada opravdu na ten el.regulator otacek
se spatnejma uhlikama by to jednou slo,pak zas ne...
a ten otackomer,to je fakt mazec

aspon se nenudis nekde v hospode :)

Napsal: ned 21.08.2005 11:20
od BMWM5
Mám dost. Ráno otočím klíčkem a všechno chodí naprosto v pohodě. Možná fakt uhlíky nebo špatnej kontakt na ventilátoru... Zatím druhej den a klima běhá jako nová.. :D

Napsal: ned 21.08.2005 11:44
od Maxiczech
BMWM5 píše:Mám dost. Ráno otočím klíčkem a všechno chodí naprosto v pohodě. Možná fakt uhlíky nebo špatnej kontakt na ventilátoru... Zatím druhej den a klima běhá jako nová.. :D

Tenhle typ závad jsou nejhorší. Chvilku jde, chvilku ne.. Tohle se hledá fakt pohodově... :? Taky to vidím na uhlíky... :roll: