Stránka 1 z 1

Napsal: pon 15.08.2005 23:22
od milonovo
Co je to za motor,vylepšená 525tds,nebo něco novýho?Má to 163 PS.Už jsem se rozhodl že chci pětku touring v naftě,takže jsem vybíral z TDs nebo 530d a teď jsem narazil na tohle.Dík.

Napsal: úte 16.08.2005 08:14
od bpytlik
to je uplne novy motor stejne jako 2.0d co se taky daval do petky...proste mensi 3.0d :)

Napsal: úte 16.08.2005 08:42
od RuDoSh
a hlavne je oprpti TDS a 3,0d ekonomictejsi :-)

Napsal: úte 16.08.2005 09:36
od bpytlik
RuDoSh píše:a hlavne je oprpti TDS a 3,0d ekonomictejsi :-)
a nizsi povinne ruceni oproti 3.0d :)

Napsal: úte 16.08.2005 10:08
od margos
bpytlik píše:
RuDoSh píše:a hlavne je oprpti TDS a 3,0d ekonomictejsi :-)
a nizsi povinne ruceni oproti 3.0d :)
a silnicni dan v pripade podnikani, a to se vyplati :wink:

Napsal: úte 16.08.2005 10:16
od major
Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.

Napsal: úte 16.08.2005 10:24
od margos
major píše:Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..

Napsal: úte 16.08.2005 10:27
od skautik
margos píše:
major píše:Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..
jo ale u e60 je ten motor uz zase nekde jinde

Napsal: úte 16.08.2005 11:24
od margos
skautik píše:
margos píše:
major píše:Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..
jo ale u e60 je ten motor uz zase nekde jinde
jo to je ale obsahove je stejnej kvuli vysi pov. ruceni atd.. to bylo jen proobjasneni problematiky. :wink:

Napsal: úte 16.08.2005 14:39
od major
margos píše:myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..
Tak to jsem netušil, dík za info :wink: .

Napsal: úte 16.08.2005 20:59
od milonovo
Díky za vyčerpávající info,zmapovaný bych to teda měl,teď už jen počkat na ten správnej kousek.

Napsal: úte 16.08.2005 21:14
od Vlasta
margos píše:
bpytlik píše:
RuDoSh píše:a hlavne je oprpti TDS a 3,0d ekonomictejsi :-)
a nizsi povinne ruceni oproti 3.0d :)
a silnicni dan v pripade podnikani, a to se vyplati :wink:
Silniční daň určitě ne. Kategorie je 2000-3000 ccm a nad 3000.

Napsal: stř 17.08.2005 00:05
od major
Vlasta píše:
margos píše:
bpytlik píše: a nizsi povinne ruceni oproti 3.0d :)
a silnicni dan v pripade podnikani, a to se vyplati :wink:
Silniční daň určitě ne. Kategorie je 2000-3000 ccm a nad 3000.
Tak,tak :( .