Napsal: pon 15.08.2005 23:22
Co je to za motor,vylepšená 525tds,nebo něco novýho?Má to 163 PS.Už jsem se rozhodl že chci pětku touring v naftě,takže jsem vybíral z TDs nebo 530d a teď jsem narazil na tohle.Dík.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
a nizsi povinne ruceni oproti 3.0dRuDoSh píše:a hlavne je oprpti TDS a 3,0d ekonomictejsi
a silnicni dan v pripade podnikani, a to se vyplatibpytlik píše:a nizsi povinne ruceni oproti 3.0dRuDoSh píše:a hlavne je oprpti TDS a 3,0d ekonomictejsi
myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..major píše:Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
jo ale u e60 je ten motor uz zase nekde jindemargos píše:myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..major píše:Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
jo to je ale obsahove je stejnej kvuli vysi pov. ruceni atd.. to bylo jen proobjasneni problematiky.skautik píše:jo ale u e60 je ten motor uz zase nekde jindemargos píše:myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..major píše:Je to už common rail, jak říkali kluci přede mnou, zmenšený 3,0D.
Myslím,že to byla verze dělaná pro Belgii a pár se jich prodalo i jinde.Kámoš ji má, jede to velice pěkně a spotřeba je kolem 7lt/100km.
Tak to jsem netušil, dík za infomargos píše:myslim ze pro benelux se delala nejslabsi verze td, d se delala pro celou produkci, resp. odbyt, ale myslim ze vlivem danove politiky jich nejvice bylo v nemecku, coz je i pripad e60, kde je udajne produkce 525d zcela vycerpana skopcakama..
Silniční daň určitě ne. Kategorie je 2000-3000 ccm a nad 3000.margos píše:a silnicni dan v pripade podnikani, a to se vyplatibpytlik píše:a nizsi povinne ruceni oproti 3.0dRuDoSh píše:a hlavne je oprpti TDS a 3,0d ekonomictejsi
Tak,takVlasta píše:Silniční daň určitě ne. Kategorie je 2000-3000 ccm a nad 3000.margos píše:a silnicni dan v pripade podnikani, a to se vyplatibpytlik píše: a nizsi povinne ruceni oproti 3.0d