Stránka 1 z 1

Napsal: pon 15.08.2005 20:00
od paca
Mám problém s motorem, nemá tah, maximálně jede 140km/h. Pročítal jsem všechno a dočetl jsem se něco o ventilu na turbě, nebo mohlo by to být ještě něco jíného? Jo a nejde otáčkoměr a momentální ukazatel spotřeby. dík.

Napsal: úte 16.08.2005 00:09
od BMWAK
hmm řešení je jasný máš ko malou řídicí jednotku.

Napsal: úte 16.08.2005 06:37
od paca
BMWAK píše:hmm řešení je jasný máš ko malou řídicí jednotku.

Zjistím to na diagnostice?

Napsal: úte 16.08.2005 11:11
od Bairischen
Jo, na diagnostice to zjistíš, hele já mám tohodle ropáka už strašně dlouho, upřímně ti říkám že ten motor je na hovno!! fakt se to sere!! Bud máš v píči malou řj....to je nejpravděpodobnější!...a ještě ti svítí oranžová kontrolka vstřiku vedle žavení vit??? může to bejt taky snímání polohy jehly,-to je ten 3vstřik jak z něj dou ty dva drátky, hele všechny tyto věci mam, pokud něco zjistíš a budeš cokoli potřebovat, tak se ozvy. 604272138 čus!

Napsal: úte 16.08.2005 12:46
od paca
Bairischen píše:Jo, na diagnostice to zjistíš, hele já mám tohodle ropáka už strašně dlouho, upřímně ti říkám že ten motor je na hovno!! fakt se to sere!! Bud máš v píči malou řj....to je nejpravděpodobnější!...a ještě ti svítí oranžová kontrolka vstřiku vedle žavení vit??? může to bejt taky snímání polohy jehly,-to je ten 3vstřik jak z něj dou ty dva drátky, hele všechny tyto věci mam, pokud něco zjistíš a budeš cokoli potřebovat, tak se ozvy. 604272138 čus!

Když zapnu klíče, tak ta oranžová kontrolka svítí, ale po chvilce zhasne, takže to značí tu řídící jednotku nebo ten vstřik? No, každopádně zajedu na tu diagnostiku a uvidím. dík

Napsal: úte 16.08.2005 13:21
od Slid
paca píše:
Bairischen píše:Jo, na diagnostice to zjistíš, hele já mám tohodle ropáka už strašně dlouho, upřímně ti říkám že ten motor je na hovno!! fakt se to sere!! Bud máš v píči malou řj....to je nejpravděpodobnější!...a ještě ti svítí oranžová kontrolka vstřiku vedle žavení vit??? může to bejt taky snímání polohy jehly,-to je ten 3vstřik jak z něj dou ty dva drátky, hele všechny tyto věci mam, pokud něco zjistíš a budeš cokoli potřebovat, tak se ozvy. 604272138 čus!

Když zapnu klíče, tak ta oranžová kontrolka svítí, ale po chvilce zhasne, takže to značí tu řídící jednotku nebo ten vstřik? No, každopádně zajedu na tu diagnostiku a uvidím. dík


To je správný, když otočíš klíčkem má kontrolka Regulace elektronického vstřikovacího zařízení svítitt, ale tak do 5sec. max a pak zhasnout.To znamená že je vše v pořádku.

Napsal: úte 16.08.2005 14:16
od paca
Slid píše:To je správný, když otočíš klíčkem má kontrolka Regulace elektronického vstřikovacího zařízení svítitt, ale tak do 5sec. max a pak zhasnout.To znamená že je vše v pořádku.

Jo, ta kontrolka po chvilce zhasne. Kdyby mi mohl někdo půjčit tu malou ŘJ abych to zkusil, tak bych se nezlobil, okolí Břeclav, Hodonín, Brno. Dík.

Napsal: úte 16.08.2005 15:58
od voko21
Jak dlouho máš to auto? Jezdí tak už od začátku co ho máš? To že to nejede víc jak 140, bych nehledal v počítači, ale spíš ve filtrech (vzduch - nafta). :wink: Pokud to ovšem nepřestalo tahat naráz. :?

Kdyby to bylo tím ventilem na turbu, tak by ti to při určitém tlaku cuklo a otáčky by nešly nahoru, jako to měl Flery. Když to zkusíš někde na parkovišti roztočit někam k 5k ot, tak by se to táhlo mělo pohnout. :wink:

Žluté světlo (spirála) by mělo zhasnout a začne svítit zelený signál (kroužek), že je vše v pořádku. Jinak asi bude špatná jedna ze žhaviček. :wink: Teď si nejsem jistej, jestli to neukazuje i špatnej vstřik. :oops:

Napsal: úte 16.08.2005 16:18
od voko21
Jo a jinak nechápu, jak může někdo psát, že je M21 motor nahowno a podobný věci. 8O

Je to naftovej motor, kterej má najezdit 400k km a v mnoha případech tomu tak je. Když chceš po naftovým motoru, kterej má už 250k km a o kterej bylo né zrovna s láskou pečováno rychlostní výkony okolo 170-200km/h, tak je lepší si koupit 525i. Už jsem tu psal, že 524td neni závodní auto. :? Po 15 letech určitě došlo k opotřebení všech třecích ploch, vzniká tím větší tření a tím i teplota = při dosažení určité meze se začne měnit struktura materiálu a výsledkem je psaní vět do fóra bmwklubu, že "kurva praskla mi hlava, kde ji mám nechat zavařit?" :)

Napsal: úte 16.08.2005 17:28
od Bairischen
no jo no....voko21 máš asi trochu pravdu!!! :lol: já ne něm ma 333000Km, a pořád jezdí....v tomhle to jako jo!! ale prostě ty závady na řídících jednotkách,a v eletrice, někdy i turba.....to je trošku na hovno :cry: ale jako jinak je to prostě držáckej diesel!!! hele já jsem tam nacpal mechanický čerpadlo, jinej chladíč s ventilátorem kterej se spíná přes čidlo, novej olej filtry, řemeny, termostat a náplně a jezdím!!!takže ok!!! Beru trochu zpět co sem řekl na hovno!! :wink: je to prostě milované bmw!!! 8)

Napsal: úte 16.08.2005 18:01
od paca
Mám ho teprve chvilku, ale přestalo to jet z ničeho nic. Dík za rady, zkusím všechno zkouknout.

Napsal: stř 17.08.2005 07:17
od voko21
Bairischen píše:no jo no....voko21 máš asi trochu pravdu!!! :lol: já ne něm ma 333000Km, a pořád jezdí....v tomhle to jako jo!! ale prostě ty závady na řídících jednotkách,a v eletrice, někdy i turba.....to je trošku na hovno :cry: ale jako jinak je to prostě držáckej diesel!!! hele já jsem tam nacpal mechanický čerpadlo, jinej chladíč s ventilátorem kterej se spíná přes čidlo, novej olej filtry, řemeny, termostat a náplně a jezdím!!!takže ok!!! Beru trochu zpět co sem řekl na hovno!! :wink: je to prostě milované bmw!!! 8)


Co jsi tam dal za chladič?

Napsal: stř 17.08.2005 07:23
od voko21
paca píše:Mám ho teprve chvilku, ale přestalo to jet z ničeho nic. Dík za rady, zkusím všechno zkouknout.


Nedával jsi do nádrže nějakej přípravek na "čištění" motoru? Je možný, že se ucpal pal. filtr.

Napsal: stř 17.08.2005 07:34
od paca
voko21 píše:
paca píše:Mám ho teprve chvilku, ale přestalo to jet z ničeho nic. Dík za rady, zkusím všechno zkouknout.


Nedával jsi do nádrže nějakej přípravek na "čištění" motoru? Je možný, že se ucpal pal. filtr.

Nee, nic jsem tam necpal.

Napsal: stř 17.08.2005 07:53
od michal
paca píše:
Slid píše:To je správný, když otočíš klíčkem má kontrolka Regulace elektronického vstřikovacího zařízení svítitt, ale tak do 5sec. max a pak zhasnout.To znamená že je vše v pořádku.

Jo, ta kontrolka po chvilce zhasne. Kdyby mi mohl někdo půjčit tu malou ŘJ abych to zkusil, tak bych se nezlobil, okolí Břeclav, Hodonín, Brno. Dík.


na 100% mas ko tu malou ridici jednotku
resil jsem to mockrat
mam tu jednotku,neni problem vyzkouset a klidne ji i prodam
jsem kousek od Znojma

Napsal: stř 17.08.2005 11:52
od paca
michal píše:na 100% mas ko tu malou ridici jednotku
resil jsem to mockrat
mam tu jednotku,neni problem vyzkouset a klidne ji i prodam
jsem kousek od Znojma

Já zajedu na tu diagnostiku, když tak se ti ozvu, dík.