Stránka 1 z 1
Napsal: pát 12.08.2005 12:05
od ardo
Mam E39 530D touring,rv 99,najeto 60000km.Kdyz tocim klickem motor jeste chvily bezi a pak zhasne.Co to muze byt.Dela to ale vetsinou az po ohrati::Poradi nekdo? DIk
Napsal: pát 12.08.2005 13:49
od JFK
servis...
Napsal: pát 12.08.2005 16:55
od skautik
muze bejt chyb v elektromagnetickym ventilu nebo v elektronice

)
Napsal: ned 14.08.2005 18:39
od ardo
kde najdu elektromagneticky ventil?ted uz to obcas chcipne za jizdy,ale jde to ihned natocit a pak to zas jede normalne:::
Napsal: ned 14.08.2005 19:17
od major
ardo píše:kde najdu elektromagneticky ventil?ted uz to obcas chcipne za jizdy,ale jde to ihned natocit a pak to zas jede normalne:::
Já taky přesně netuším jakej elektromagnetickej ventil má u 530D kolega na mysli ,ale dle mého to bude spíše problém elektronické jednotky řízení vstřiku EDD.Každopádně to chce na diagnostiku.
Napsal: ned 14.08.2005 19:31
od Petr_1
U klasickýho dieselu je na vstřikovacím čerpadle elektromagnetický ventil, klterým se otvírá a zavírá přívod nafty do vysokotlaké části čerpadla. U commonrailu nevim, zda tam něco podobného je.
Napsal: ned 14.08.2005 19:40
od ardo
Dik,necham to napichnout a uvydim.
Napsal: pon 15.08.2005 09:15
od skautik
presne tak, proste uzavira dodavku paliva do cerpadla a nevim proc by to melo bejt jinak u common railu

Napsal: pon 15.08.2005 13:46
od voko21
Musí to bejt ten elmag. ventil na čerpadle, je zablokovanej v otevřeným stavu, což je ta lepší varianta, protože kdyby byl zavřenej, tak by nechytnul motor. Po vypnutí klíčkem ještě motor žere zbytkovou naftu a proto se točí.
Napsal: pon 15.08.2005 14:43
od major
skautik píše:presne tak, proste uzavira dodavku paliva do cerpadla a nevim proc by to melo bejt jinak u common railu

Aha,jasně.Myslíš díl č.ETK 13517787537 "tlakový regulační ventil".Kdyby se ale zasekl v otevřené poloze tak proč to chcípá tedy i za jízdy?
Napsal: pon 15.08.2005 16:34
od Petr_1
Pokud je ten ventil podobný jako u klasiky, tak je tam vratná pružina, může být prasklá, nebo se ventil zadírá.
Napsal: pon 15.08.2005 16:36
od Petr_1
skautik píše:presne tak, proste uzavira dodavku paliva do cerpadla a nevim proc by to melo bejt jinak u common railu

Protože jsem commonrail ještě podrobně nestudoval, proto nevim jak je tam děláno uzavírání přívodu paliva.
Napsal: pon 15.08.2005 22:05
od ardo
Zitra jedu na diagnostiku,tak dam vedet.Dik za rady
Napsal: pon 15.08.2005 22:06
od ardo
Zitra jedu na diagnostiku,tak dam vedet.Dik za rady
Napsal: úte 16.08.2005 09:19
od skautik
Petr píše:skautik píše:presne tak, proste uzavira dodavku paliva do cerpadla a nevim proc by to melo bejt jinak u common railu

Protože jsem commonrail ještě podrobně nestudoval, proto nevim jak je tam děláno uzavírání přívodu paliva.
to nebylo rypnuti do tebe

myslel jsem to vseobecne a je to jen muj dohad.
ten motor jsem taky nijak nestudoval

Napsal: úte 16.08.2005 18:41
od ardo
Byl jsem na diagnostice a pry je chyba asi nekde v ridici jednotce.Zitra budu vedet vic.Musi zjistit kde presne to je,nejaky koncovy stupen.Nevite za kolik se da ta ridici jednotka poridit? Dik