Stránka 1 z 2
Napsal: pon 01.08.2005 20:53
od martyn_1
Zdravičko, tak se mi nějak přehřívá motor, alespoň podle toho, co ukazuje ukazatel teploty. Když se motor zahřeje, tak je ručička chvíli přesně v polovině, akorát že občas začne tu polovinu přelejzat a občas se zastaví až u tý další čárky za normálem... A najednou se to zase všechno srovná během cca minuty. Dělá to od doby, co sem měnil vodní pumpu...

Navíc sem si všim, že když třeba zaparkuju jednou stranou na obrubník a ručička je v polovině, tak po například deseti minutách, kdy se vrátím a chci nastartovat se ta posr.... ručička drží čárku za polovinou...

Mám 520i,E34, 24v, r.v. 91.
Dík za názory

Napsal: pon 01.08.2005 21:07
od Pivson
Hmmm taky to samý auto a taky mě to tedka zlobilo.
Zastavím, ručička 1 mm za čárkou. Vypnu a po chvilce zapnu ručička na další čarce za půlkou. Nastartuju a sleze zpatky.
Pohybuje se občas mezi pulkou a 1mm za čarkou půlky.
Nevím razeno bylo odvzdušnit!!!!
Ja měl děravý topení, třeba se mě to pak srovná.
Napsal: úte 02.08.2005 20:01
od martyn_1
Tak ja teda nevim, ale sem rad, ze nejsem sam...

Kdyby měl někdo nějaký nápady, tak prosím šup sem s nima...

Napsal: pát 05.08.2005 14:13
od martyn_1
a nemohlo by to být termostatem? Jak se projevuje vadnej termostat na chodu auta, respektive jaký jsou příznaky?

Napsal: ned 07.08.2005 21:31
od lenoch
Vadnej termostat... bud by to bylo furt studený nebo furt vařicí... navíc termostat se těžko podělá ze dne na den... já bych to zl¨kusil nejdřív pořádně podle brožur ovzdušnit. Pak s tim něco najel (tak 1tis km) a když furt nic tak bych si zkusil testně od někoho půjčit funkční termostat (aby jsi nemusel kupovat novej, když nevíš jestli to tím je...). Takže někde naštuduj, jak se to pořádně ovzdušní! (jo a samo tam snad máš nalitou správnou chladicí směs-ne pouze čistou vodu...)
Napsal: pon 08.08.2005 07:44
od BMWAK
mno a když budeš u toho zkoušení tak rovnou vyzkoušej budíky,čidlo,a nezapomen na viscospojku.a v neposlední řadě zkontroluj jestli ti neubývá voda,mužeš mít prasklej chladič jako mi minulej rok.nikde to nebylo poznat jen to furt vařilo:-/
Napsal: pon 08.08.2005 12:45
od Pivson
BMWAK píše:mno a když budeš u toho zkoušení tak rovnou vyzkoušej budíky,čidlo,a nezapomen na viscospojku.a v neposlední řadě zkontroluj jestli ti neubývá voda,mužeš mít prasklej chladič jako mi minulej rok.nikde to nebylo poznat jen to furt vařilo:-/
jj souhlas, mě to taky zlobilo a doufam ze to vyresi moje kauza topeni
Napsal: pon 08.08.2005 21:52
od martyn_1
smůla....dneska pětička šla na prohlídku k panu Bohmovi, tak uvidíme, co s tím odborníci

Napsal: pon 08.08.2005 22:02
od BMWAK
tak to jsem zvědavej na výsledek.
Napsal: úte 09.08.2005 10:38
od Pivson
martyn píše:smůla....dneska pětička šla na prohlídku k panu Bohmovi, tak uvidíme, co s tím odborníci

tak pak poreferuj
Napsal: úte 09.08.2005 19:59
od martyn_1
tak bud tesneni nebo hlava. Penezenka ode me utekla, kdyz tohle slysela.

ku.va

Jezdite taky nekdo k Bohmovi do Bechovic? Jaky mate zkusenosti? U me zatim dobry, ale rad bych slysel i nazory ostatnich... dik
Napsal: úte 09.08.2005 21:12
od BMWAK
to je nějaký divný!!u M50 tolik těsnění ani hlavy neodchází a jestli jsi jí v poslední době nějak nehezky nezatopil tak nevim proč by praskala?
Napsal: úte 09.08.2005 22:47
od Pivson
BMWAK píše:to je nějaký divný!!u M50 tolik těsnění ani hlavy neodchází a jestli jsi jí v poslední době nějak nehezky nezatopil tak nevim proč by praskala?
asi tak, pokud jsi to něják neuvařil tak hlava by to byt neměla.
Tesnění odejít může, zaleží kdo co lil za sajrajt do chlazeni. Jednou jsem viděl i ten žlutej fridex.
Podival bych se na vše ostatní - prolez vsechny hadice (poškození, špatně utáhlej spoj), termostat, čidlo teploty, budík teploty, víčko chladič - zda tesní, odvzdušnovací šroub chladič - zda těsní, nezapomeň na me oblíbené topení vevnitř auta, prohlídnout chladič zda někde není malinko prasklej a bere vzduch (opravdu těžko se hledá).
Zkus zda není zanešenej - po jízdě musí byt rovnoměrně zahřátej. Ne třeba ohřátej jen kus.
Když by byla KO hlava či tesnění. Tak bude buď olej ve vodě či voda v oleji.
Olej ve vodě - voda bude mít masný oka
Voda v oleji - nejčastěji se to projeví, že ze spodu na víčku kudy se leje olej je takovej světlehnědej sajrajt (víčko jinak musí byt zespoda čisté)
Pokud by šla voda do valců, tak po nastartovaní (nejlíp studeneho motoru) by šel z vejfuku bílej hustej dým
Napsal: úte 09.08.2005 23:00
od BMWAK
nejdřív bych šel po chladiči..vyndej ho z auta napoj ho na nějakej jinej zdroj vody (zahradní hadice) na druhý straně ho musíš ucpat a pak do něj nalej vodu a uvidíš..možná by to chtělo tam nalet tu vodu pod lehkym tlakem.když nit tak vem hadice pořádně ne zkontroluj,vyčisti.potom vem termosta dej ho do hrnce s vodou a nití ho přivaž tak aby se nedotýkal stěn hrnce a společně s teplomněrem zkus zde se sprádně otvírá!pak by to chtělo zkonrolovat vodní pumpu.a v neposlední řade visco spojku,vem noviny nastartuj nech zahřát motor a pokud to ty noviny neroseká na cucky a zastaví se tak j e KO.
Napsal: stř 10.08.2005 08:33
od divinol
když je voda v oleji,co je příčinou?....prasklé těsnění pod hlavou?.....
Napsal: stř 10.08.2005 08:46
od ajfel
Pivson píše:Voda v oleji - nejčastěji se to projeví, že ze spodu na víčku kudy se leje olej je takovej světlehnědej sajrajt (víčko jinak musí byt zespoda čisté)
ten sarjajt se tam behem chladnejsiho pocasi a pri kratkych popojizdkach dela i bez vody v oleji ...
po 50km jizdy by tam ale urcite nemelo byt nic ...
petr
Napsal: stř 10.08.2005 09:03
od Pivson
ajfel píše:Pivson píše:Voda v oleji - nejčastěji se to projeví, že ze spodu na víčku kudy se leje olej je takovej světlehnědej sajrajt (víčko jinak musí byt zespoda čisté)
ten sarjajt se tam behem chladnejsiho pocasi a pri kratkych popojizdkach dela i bez vody v oleji ...
po 50km jizdy by tam ale urcite nemelo byt nic ...
petr
no ja ho tada u bava v zimě nikdi neměl, ani za chladneho počasi.
Mohlo by to souviset i s kvalitou oleje.
U skodovky jsem to zazil nekolikrat. Po vyměně tesnění to bylo lepší, ale ten sajrat tam stejně trochu byl.
Napsal: stř 10.08.2005 09:05
od Pivson
divinol píše:když je voda v oleji,co je příčinou?....prasklé těsnění pod hlavou?.....
ano, nebo taky hlava praskla do kanalu mazani
Napsal: stř 10.08.2005 09:07
od Pivson
ten chladič zkusíš buď tou vodou nebo dle mě je lepší cesta vzduchem.
Jak bylo napsano, ucpat jeden konec a nahnat do toho stlacenej vzduch. Ponorit do vody a jestli nekde uvidis bublinky je jasno.
Ta visco se musi pekne zahrat a pak zni jako vysavač

Napsal: stř 10.08.2005 14:09
od martyn_1
dík za tipy chlapi. Nakonec to snad vypada na to tesneni. Ja sem totiz nedavno chvatal na Plzen a rekl jsem si, ze uz sem dlouho nejel rychle, tak mi ve 210ti odešla vodní pumpa - no a od ty doby se to prehrejvalo... Takze to bude duvod...
