Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: úte 19.07.2005 10:51
				od Pivson
				No mám dojem že na mý E34 začalo téct topení, nejspíš radiator. 
Je mokro po levý streně středovýho panelu. 
Co s tím, vyndat to bude asi pěkná práce. 
dá se to něják zavařit? 
Zatím jsem to nevyndaval a sbírám jakoukoliv info
nedělal to někdo musí ven palubka či ne?
Zatím nevím co tam mám za topení - Valeo, Siemens, Behr
Inspirace:
http://www.homeofsbc.com/Fixes/Heater/heater.htm 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 19.07.2005 10:54
				od darmon
				radiator neni drahej, ale ta prace je neuveritelnej dojeb
			 
			
					
				
				Napsal: úte 19.07.2005 11:02
				od Pivson
				darmon píše:radiator neni drahej, ale ta prace je neuveritelnej dojeb
No uz jsem koukal.
Ale pravě mě zajímá zda musí ven palubka či ne.
Ja už jednu E34 rozebíral, ale napamatuju si to topení moc. Hlavně vím že je to fakt vomrd, tak hledám cestu jak nejednodušejc
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 19.07.2005 11:08
				od darmon
				musi jen ten stred, od radia dolu
			 
			
					
				
				Napsal: úte 19.07.2005 11:15
				od Pivson
				darmon píše:musi jen ten stred, od radia dolu
Tak aspon ze tak, ale stejně 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 19.07.2005 15:40
				od vir2l
				Ten link v prvnim postu jsi pridal dodatecne nebo co resis, kdyz je to vnem vsechno nafocene ?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 19.07.2005 17:45
				od Pivson
				Tak proběhlo prvotní ohledaní pacienta 
Topení SIEMENS
U tohodle topení jsou tesnění, který jsou mezi umělohmotnejma trubkama co jdou do motoru a samotným radiatorem.
První příznak je že to možná bude pouze to těsnění.
Ale stejně se to musí rozebrat zda není KO i ten radiator.
VIR21 - neumím ang 

 a nemám klima, je to tam trochu jiny. Tady výměník stojí a u mě leží
Ale je to podobné
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 19.07.2005 18:16
				od SAM
				JA MEL PRASKLEJ RADIATOR A PORAD TEM BYLO VLHKO A MLZILO SE TO RADIATOR ME STAL MYSLIM NECO MALO PRES 2000 TIS
			 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2005 20:26
				od darmon
				Pivson píše:darmon píše:musi jen ten stred, od radia dolu
Tak aspon ze tak, ale stejně 

 
 ja vim, kdyz sem to mel rozebrany tak sem si pripadal jak u orloje, pride mistr hanus, hrabne mi do toho a uz to nikdy nedam dohromady
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 20.07.2005 22:00
				od Pivson
				darmon píše:Pivson píše:darmon píše:musi jen ten stred, od radia dolu
Tak aspon ze tak, ale stejně 

 
 ja vim, kdyz sem to mel rozebrany tak sem si pripadal jak u orloje, pride mistr hanus, hrabne mi do toho a uz to nikdy nedam dohromady
 
Jo jo ja to trochu okukoval a čuměl na to pěkně.
Je to pěkně poskladany.
No jelikoz je tam ten siemens tak ten radiator dodava jedine BMW i s trubkama (bez nich to uz neni) cena cca 6500 Kč
Cena pěkná, ale co dělat.
Valeo a Behr se da sehnat za půlku třeba v elitu atd 
No snad to dám nějak dohromady 
Třeba bude u foto story
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 21.07.2005 00:44
				od matal
				No a co to provizorně vyřešit nějakou sračkou co se dává do chladičů, nějaká těsnící přísada?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 21.07.2005 08:48
				od Pivson
				matal píše:No a co to provizorně vyřešit nějakou sračkou co se dává do chladičů, nějaká těsnící přísada?
No s tím nemám žádnou zkušenost, ale do chladiče se mě to moc lejt nechce 

 aby mě to pak neucpalo i něco jiného.
To jedině když bude radiator KO tak to propráchnout tím. Mimo
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 22.07.2005 00:12
				od matal
				Pivson píše:matal píše:No a co to provizorně vyřešit nějakou sračkou co se dává do chladičů, nějaká těsnící přísada?
No s tím nemám žádnou zkušenost, ale do chladiče se mě to moc lejt nechce 

 aby mě to pak neucpalo i něco jiného.
To jedině když bude radiator KO tak to propráchnout tím. Mimo
 
Myslím, že by to bylo lepší řešení než rozdělávat palubku, zkus se o tom poradit někde v servise. Funguje to tak, že se to přidává do zahřátýho chadiče a nechá se to x minut běžet (motor)
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 22.07.2005 09:25
				od darmon
				Pivson píše:matal píše:No a co to provizorně vyřešit nějakou sračkou co se dává do chladičů, nějaká těsnící přísada?
No s tím nemám žádnou zkušenost, ale do chladiče se mě to moc lejt nechce 

 aby mě to pak neucpalo i něco jiného.
To jedině když bude radiator KO tak to propráchnout tím. Mimo
 
ano , nech si ucpat chladic  

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 24.07.2005 14:11
				od Pivson
				Tak topení venku, chcije radiator.
Ještě nevím kde, zitra to nechám natlakovat a uvidim. Nevím zda se to da opravit, uvidime.
Kazdopadne nic horsiho nez novej me nemuze cekat.
Z vrakace asi nema cenu, nechci za pul roku menit znova.
Vyndat to nebylo zas tak hrozny, sel ven pekne a ani nemuselo ven topeni.
udelam fotostory!
Neví někdo o radiatoru SIEMENS ????
			 
			
					
				
				Napsal: ned 24.07.2005 15:25
				od vir2l
				ta foto story by byla super
			 
			
					
				
				Napsal: pon 25.07.2005 23:09
				od Pivson
				Tak fotím jak blázen 
Dneska natlakovano a unik nezjisten, divné. No nechal jsem hmotu povarit a dle prvni zkousky netece.
Jsem zvědavej.
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 02.08.2005 11:05
				od Pivson
				Tak jsem zkoušel všchno možné a nemožné.
Pomalu jsem se upsal ďáblu, ale radiator siemens je jinak než origo nesehnatelnej.
Tudíž objednano v německu u dealera BMW o cca 1000 Kč míň než u nás. Mám tam cestu tak se to vyplatí.
Foto zpracuju.
Zkoušel jsem i nahradit radiatorem od fa Valeo, ale nejde.
Starší jsem odmítnul, nebudu kupovat radiator starej 13 let.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 06.08.2005 12:25
				od Pivson
				Tak topení je doma.
Pár info:
Originál Siemens se už nedodava, jako nahradní sada je od BEHR co tam doufam bude pasovat. Tak mě to tvrdil prodejce BMW.
Dle ETK vse sedí, tak snad chlapci z mnichova vědí co dělaj
			 
			
					
				
				Napsal: úte 16.08.2005 14:43
				od Pivson
				Udělano zkompletovano.
Něco o tom napišu a bude to i s fotkama