Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 16.06.2005 14:24
od jahy
má to význam?a dává se to taky na diesly?
Napsal: čtv 16.06.2005 14:27
od RuDoSh
jahy píše:má to význam?a dává se to taky na diesly?
jen kvuli zvuku

Napsal: čtv 16.06.2005 14:30
od Martinéz
udajne by to melo mit i ochrannou funkci, jelikoz to upousti nadmernej tlak z turba. no celkem by me zajimalo, co by to delalo u diesela, ja se s tim jeste primo nesetkal...
Napsal: čtv 16.06.2005 15:00
od darmon
nadmernej tlak z turba pousti wastegate, bow dela neco trosku jinyho, na dyzla taky jde ale musi bejt sekvencni a trosku jinak udelanej. Dela ho treba hks
Napsal: čtv 16.06.2005 15:24
od skautik
no proste to zabranuje tomu aby se turbo prestavalo tocit pri razeni.
velice jednoduse kdyz radis sundas nohu z plynu tim narostou tlaky v okruhu a turbo se zastavi, kdyz ten plyn zase pridas musi se roztacet na novo a tim dochazi k nejakymu zpozdeni. ten ventil ten tlak pusti ven a turbo se vesele toci dal

Napsal: čtv 16.06.2005 15:47
od Zave
to odstranuje nebo aspon zmensuje turbo diru... ne?
Napsal: čtv 16.06.2005 15:56
od Marty_
Na naftu se nedává, je to škoda, "turbodíra" je znát opravdu dost
Jinak za dobře tady
http://www.bidrin.cz/
Napsal: čtv 16.06.2005 16:05
od skautik
Martyn píše:Na naftu se nedává, je to škoda, "turbodíra" je znát opravdu dost
Jinak za dobře tady
http://www.bidrin.cz/
nechapu proc by se pouzit nedal...
Napsal: čtv 16.06.2005 16:17
od darmon
skautik píše:Martyn píše:Na naftu se nedává, je to škoda, "turbodíra" je znát opravdu dost
Jinak za dobře tady
http://www.bidrin.cz/
nechapu proc by se pouzit nedal...
dyt rikam ze se da, musi bejt sekvencni, mit vyresenej i podtlak a dela ho treba hks, na dyzl proste blow off vypada konstrukcne trosku jinak...
Napsal: čtv 16.06.2005 16:18
od darmon
a duvod je jednoduchej, skrtici klapka

tu dyzly obvykle nemaj
Napsal: pát 17.06.2005 07:35
od Hanz
jeste bych dodal, ze u diesla to neprinese zadne zlepseni...
Napsal: pát 17.06.2005 09:32
od Hitman
je to je hezka a sikovna vecicka, ze bych si kvuli ni poridil turbo ?

Napsal: pát 17.06.2005 10:12
od RuDoSh
Hanz píše:jeste bych dodal, ze u diesla to neprinese zadne zlepseni...
to jsem uz psal

jen ten zvuk....
Napsal: pát 17.06.2005 10:15
od Marty_
Vím že JE MOŽNÉ po úpravách použít pop-off na diesela, ale vyjde to prý na mnohem víc než na benzina a ještě k tomu jak říkají kluci - žádné zlepšení (kromě toho zvuku). Proto se na diesela nedává

Napsal: pát 17.06.2005 12:40
od Klakson
na diesela se dělá, viděl jsem někde v Německým Tuning časáku reklamu, ale jestli to má význam to opravdu nevím, ale dost by mě to zajímalo, taky jsem o tom pře mýšlel

možná to výhody nepřinese ale nevýhody asi taky ne, nic moc o tom nevim, ale prý se tím tolik neopotřebovává turbo

( zastavit roztočit, zastavit roztočit atd...

)
Napsal: pát 17.06.2005 19:14
od Marty_
Klakson píše:na diesela se dělá, viděl jsem někde v Německým Tuning časáku reklamu, ale jestli to má význam to opravdu nevím, ale dost by mě to zajímalo, taky jsem o tom pře mýšlel

možná to výhody nepřinese ale nevýhody asi taky ne, nic moc o tom nevim, ale prý se tím tolik neopotřebovává turbo

( zastavit roztočit, zastavit roztočit atd...

)
Ee klady to krome zvuku nema fakt zadne... Prohledej si diskuze na autohifi uz se to tam parkrat resilo, treba tady
http://www.autohifi.cz/forum_rep.php3?r ... e=0&show=0
Napsal: pon 20.06.2005 17:52
od Miki_JI
darmon píše:skautik píše:Martyn píše:Na naftu se nedává, je to škoda, "turbodíra" je znát opravdu dost
Jinak za dobře tady
http://www.bidrin.cz/
BIDRIN už nikdy víc

Cenově žádná sláva a především naprosto mizernej přístup ...

Napsal: úte 21.06.2005 08:46
od tds
Dávat POP-OFF ventil na diesela je pitomost, protože u benzínna zastavuje turbo přetlak v sacim traktu který vznikne zavřením škrtící klapky při ubrání plynu, právě tento přetlak ventil odpustí ven tudíž nic nebrání turbu se dál otáčet zvýšenýma otáčkama. u diesela žádné škrtící klapky nejsou to znamená že turbo nemá co brzdit.
Napsal: úte 21.06.2005 10:03
od Hanz
Miki_JI píše:darmon píše:skautik píše:
BIDRIN už nikdy víc

Cenově žádná sláva a především naprosto mizernej přístup ...

jo, je to jeden z lidi, ktery jsou schopny slibit modry z nebe, ikdyz ho jen vidi na obrazku... prijde mi, ze kdyby uvazoval trochu jinak, mohl by se mit podstatne jinak, pze je sikovnej
Napsal: stř 22.06.2005 16:03
od Klakson
tds píše:Dávat POP-OFF ventil na diesela je pitomost, protože u benzínna zastavuje turbo přetlak v sacim traktu který vznikne zavřením škrtící klapky při ubrání plynu, právě tento přetlak ventil odpustí ven tudíž nic nebrání turbu se dál otáčet zvýšenýma otáčkama. u diesela žádné škrtící klapky nejsou to znamená že turbo nemá co brzdit.
100% odpověď
