Stránka 1 z 1

Napsal: pon 11.04.2005 20:30
od lubos
tak dámy a pánové nastaly mě opravdu velké problémy s mojí 525 TD
dneska jsem zastavil u pumpy všechno OK. Pak jsem chtěl nastartovat
auto a rozsvítily se mě najednou kontrolki motoru a žhavení a už to nezhaslo a tím pádem jsem to nenatočil s motorem to točilo jako blázen
a nic a tak jsem skončil a auto mám u pumpy a jsem z toho pěkně
hotovej. Co na to říkáte .

Napsal: pon 11.04.2005 20:46
od milo
mozno blbost ... ale je tam pocitac a ten programoval clovek a ... moze tam byt chybicka :wink: skusil by som na par MINUT odpojit baterku nech sa vyresetuje jednotka, mozno tam nejaka sanca je ...

Napsal: pon 11.04.2005 20:50
od John
Vše ostatní ti na autě funguje ? Světla stěrače okna centrál ?

Napsal: pon 11.04.2005 20:52
od lubos
milo píše:mozno blbost ... ale je tam pocitac a ten programoval clovek a ... moze tam byt chybicka :wink: skusil by som na par MINUT odpojit baterku nech sa vyresetuje jednotka, mozno tam nejaka sanca je ...
Tohle mě taky napadlo tak jsem jí nechal odpojenou 10 minut a nic

Napsal: pon 11.04.2005 20:54
od lubos
John píše:Vše ostatní ti na autě funguje ? Světla stěrače okna centrál ?
Všechno komplet funguje jak má proházel jse relátka a taky nic
palivovou pumpu jsem napojil na tvrdo abi tlačila a taki nic

Napsal: pon 11.04.2005 20:58
od John
Co palivový filtr ? Nedojel si k benzínce se suchou nádrží ?

Napsal: pon 11.04.2005 21:01
od lubos
John píše:Co palivový filtr ? Nedojel si k benzínce se suchou nádrží ?

já jsem jel na kafe v autě mám půl nádrže takže jsem neje tankovat
ale pro jistotu jsem zkontroloval nádrž kdyby blbnul měřák ale všechno bilo OK

Napsal: pon 11.04.2005 21:55
od Filozof
lubos píše:
John píše:Co palivový filtr ? Nedojel si k benzínce se suchou nádrží ?

já jsem jel na kafe v autě mám půl nádrže takže jsem neje tankovat
ale pro jistotu jsem zkontroloval nádrž kdyby blbnul měřák ale všechno bilo OK
Ty voe stát se to v Chorvatsku tak to bude asi hodně drahýýý 8O

Napsal: pon 11.04.2005 21:56
od lubos
já mislím že to bude asi pěkně drahí i tady

Napsal: úte 12.04.2005 06:25
od michal
puc si nekde na vyzkouseni RJ,myslim ze ti odesla...stava se to spise u 2.4TD

Napsal: úte 12.04.2005 08:05
od tds
řeknu ti přesně co to je. je v hajzlu hlavní relé. je v motorovém prostoru napravo, jak je řídící jednotka motoru a abs. je to jedno z těch dvou relé co tam jsou, te´d nevím tu barvu ale určitě ho poznáš, jde k nemu tlustý červený drátek
. zapni klíček a zkus do nich klepnout, když to nepujde, tak rozdělat.

Napsal: stř 13.04.2005 16:31
od voko21
tds píše:řeknu ti přesně co to je. je v hajzlu hlavní relé. je v motorovém prostoru napravo, jak je řídící jednotka motoru a abs. je to jedno z těch dvou relé co tam jsou, te´d nevím tu barvu ale určitě ho poznáš, jde k nemu tlustý červený drátek
. zapni klíček a zkus do nich klepnout, když to nepujde, tak rozdělat.
to je slovo do pranice. :)

To lubos: Máš tu už několik threadů o tom, že ti to nejede od spodních otáček, teď zase, že ti to nejede vůbec a podobně. Já teď nevim, co je aktuální a jak to jde za sebou, ale pokud ti to zůstalo na benzince potom co ti to špatně jezdilo od spodu, tak je to čerpadlo vstřikovací.

Napsal: stř 13.04.2005 16:37
od lubos
voko21 píše:
tds píše:řeknu ti přesně co to je. je v hajzlu hlavní relé. je v motorovém prostoru napravo, jak je řídící jednotka motoru a abs. je to jedno z těch dvou relé co tam jsou, te´d nevím tu barvu ale určitě ho poznáš, jde k nemu tlustý červený drátek
. zapni klíček a zkus do nich klepnout, když to nepujde, tak rozdělat.
to je slovo do pranice. :)

To lubos: Máš tu už několik threadů o tom, že ti to nejede od spodních otáček, teď zase, že ti to nejede vůbec a podobně. Já teď nevim, co je aktuální a jak to jde za sebou, ale pokud ti to zůstalo na benzince potom co ti to špatně jezdilo od spodu, tak je to čerpadlo vstřikovací.
ted to je v servizu tak uvidím co stím je ale na 99 % to tuším že ten celej problém je jen a jen v čerpadle