Stránka 1 z 1
Napsal: pon 11.04.2005 20:30
od lubos
tak dámy a pánové nastaly mě opravdu velké problémy s mojí 525 TD
dneska jsem zastavil u pumpy všechno OK. Pak jsem chtěl nastartovat
auto a rozsvítily se mě najednou kontrolki motoru a žhavení a už to nezhaslo a tím pádem jsem to nenatočil s motorem to točilo jako blázen
a nic a tak jsem skončil a auto mám u pumpy a jsem z toho pěkně
hotovej. Co na to říkáte .
Napsal: pon 11.04.2005 20:46
od milo
mozno blbost ... ale je tam pocitac a ten programoval clovek a ... moze tam byt chybicka

skusil by som na par MINUT odpojit baterku nech sa vyresetuje jednotka, mozno tam nejaka sanca je ...
Napsal: pon 11.04.2005 20:50
od John
Vše ostatní ti na autě funguje ? Světla stěrače okna centrál ?
Napsal: pon 11.04.2005 20:52
od lubos
milo píše:mozno blbost ... ale je tam pocitac a ten programoval clovek a ... moze tam byt chybicka

skusil by som na par MINUT odpojit baterku nech sa vyresetuje jednotka, mozno tam nejaka sanca je ...
Tohle mě taky napadlo tak jsem jí nechal odpojenou 10 minut a nic
Napsal: pon 11.04.2005 20:54
od lubos
John píše:Vše ostatní ti na autě funguje ? Světla stěrače okna centrál ?
Všechno komplet funguje jak má proházel jse relátka a taky nic
palivovou pumpu jsem napojil na tvrdo abi tlačila a taki nic
Napsal: pon 11.04.2005 20:58
od John
Co palivový filtr ? Nedojel si k benzínce se suchou nádrží ?
Napsal: pon 11.04.2005 21:01
od lubos
John píše:Co palivový filtr ? Nedojel si k benzínce se suchou nádrží ?
já jsem jel na kafe v autě mám půl nádrže takže jsem neje tankovat
ale pro jistotu jsem zkontroloval nádrž kdyby blbnul měřák ale všechno bilo OK
Napsal: pon 11.04.2005 21:55
od Filozof
lubos píše:John píše:Co palivový filtr ? Nedojel si k benzínce se suchou nádrží ?
já jsem jel na kafe v autě mám půl nádrže takže jsem neje tankovat
ale pro jistotu jsem zkontroloval nádrž kdyby blbnul měřák ale všechno bilo OK
Ty voe stát se to v Chorvatsku tak to bude asi hodně drahýýý

Napsal: pon 11.04.2005 21:56
od lubos
já mislím že to bude asi pěkně drahí i tady
Napsal: úte 12.04.2005 06:25
od michal
puc si nekde na vyzkouseni RJ,myslim ze ti odesla...stava se to spise u 2.4TD
Napsal: úte 12.04.2005 08:05
od tds
řeknu ti přesně co to je. je v hajzlu hlavní relé. je v motorovém prostoru napravo, jak je řídící jednotka motoru a abs. je to jedno z těch dvou relé co tam jsou, te´d nevím tu barvu ale určitě ho poznáš, jde k nemu tlustý červený drátek
. zapni klíček a zkus do nich klepnout, když to nepujde, tak rozdělat.
Napsal: stř 13.04.2005 16:31
od voko21
tds píše:řeknu ti přesně co to je. je v hajzlu hlavní relé. je v motorovém prostoru napravo, jak je řídící jednotka motoru a abs. je to jedno z těch dvou relé co tam jsou, te´d nevím tu barvu ale určitě ho poznáš, jde k nemu tlustý červený drátek
. zapni klíček a zkus do nich klepnout, když to nepujde, tak rozdělat.
to je slovo do pranice.
To lubos: Máš tu už několik threadů o tom, že ti to nejede od spodních otáček, teď zase, že ti to nejede vůbec a podobně. Já teď nevim, co je aktuální a jak to jde za sebou, ale pokud ti to zůstalo na benzince potom co ti to špatně jezdilo od spodu, tak je to čerpadlo vstřikovací.
Napsal: stř 13.04.2005 16:37
od lubos
voko21 píše:tds píše:řeknu ti přesně co to je. je v hajzlu hlavní relé. je v motorovém prostoru napravo, jak je řídící jednotka motoru a abs. je to jedno z těch dvou relé co tam jsou, te´d nevím tu barvu ale určitě ho poznáš, jde k nemu tlustý červený drátek
. zapni klíček a zkus do nich klepnout, když to nepujde, tak rozdělat.
to je slovo do pranice.
To lubos: Máš tu už několik threadů o tom, že ti to nejede od spodních otáček, teď zase, že ti to nejede vůbec a podobně. Já teď nevim, co je aktuální a jak to jde za sebou, ale pokud ti to zůstalo na benzince potom co ti to špatně jezdilo od spodu, tak je to čerpadlo vstřikovací.
ted to je v servizu tak uvidím co stím je ale na 99 % to tuším že ten celej problém je jen a jen v čerpadle