Stránka 1 z 1

Napsal: pon 11.04.2005 20:02
od John
Čau lidi,
mám motor 2,8 benzín v E39. Začala se mě po ohřátí motoru tlakovat chladící kapalina a vytékat přes pojistný 2 barový ventil ve víčku expancky. Zajel jsem k odborníkovi na motory a ten říkal že buď je v háji těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava. Různá BMW v benzínu od 2 do 3 litrů obsahu užívám už přes 6 let . Nikdy jsem se nesetkal s tím to problémem u benzínového motoru. Měl někdo podobný problém ?

John

Napsal: úte 12.04.2005 06:28
od michal
jo mel,stava se to bohuzel i u benzinu :(

Napsal: úte 12.04.2005 08:30
od Hitman
michal píše:jo mel,stava se to bohuzel i u benzinu :(
a cim to bylo ? at vime na co si dat pozor....

Napsal: úte 12.04.2005 08:52
od michal
cim to bylo nevim
proste to varilo,byla rupla hlava
neni pravda ze hlavy a tesneni odchazi jen u nafty

Napsal: úte 12.04.2005 08:55
od Pivson
No první vec co udělat je sundat hlavu, podivat se na těsnění a vyměnit termostat.
Kdyz je tesnení dobre tak hlava

Napsal: úte 12.04.2005 09:45
od skautik
michal píše:cim to bylo nevim
proste to varilo,byla rupla hlava
neni pravda ze hlavy a tesneni odchazi jen u nafty
presne tak, u nafty je jedinej problem v tom, ze to pobira vic tepla.. u benzinu jde hodne vyfukem ven

Napsal: úte 12.04.2005 10:33
od John
Momentálně je sundaná hlava a hledáme chybičku. Myslel jsem že to bude hlava ale nic se na ní nenašlo. Těsnění bylo u šestého válce trochu jinak zmáčklé, tak ho vyměníme a dáme to dohromady. Buď to bude dobrý nebo budu muset sehnat jinou hlavu popřípadě motor.

Napsal: úte 12.04.2005 11:17
od darmon
menit tesneni pod hlavou a nevyresit problem je koleda koleda o opakovani situace znovu.

Napsal: úte 12.04.2005 12:34
od Pavel H
darmon píše:menit tesneni pod hlavou a nevyresit problem je koleda koleda o opakovani situace znovu.
Tak tak. Souhlasim s Darmonem. Je nutne nechat hlavu natlakovat a zkontrolovat a zaroven prebrousit. Jinak to muzes za tyden delat znova.

Napsal: úte 12.04.2005 12:35
od Pavel H
darmon píše:menit tesneni pod hlavou a nevyresit problem je koleda koleda o opakovani situace znovu.
Tak tak. Souhlasim s Darmonem. Je nutne nechat hlavu natlakovat a zkontrolovat a zaroven prebrousit. Jinak to muzes za tyden delat znova.

Napsal: úte 12.04.2005 13:04
od John
Jediné co bylo podezřelé je to těsnění, na jednom místě bylo divně zkrabatělé. Hlavu jsme podrobně prohlídly a nic nenašly. Už se to dáva dohromady tak brzy zjistím jestli to pomohlo.

Napsal: úte 12.04.2005 13:10
od darmon
hmm to sem zrovna nechtel rict aby to bylo takhle pochopeno, tesneni pod hlavou neni vec ktera by se mela nejak pravidelne menit, resp jo, ale pri trosku jiny kilometrazi. Takze muze prasknout z duvodu ze je vada materialu, ale to se zas tak moc nestava, a nebo se k motoru choval nekdo blbe a trpi nakou vadou ktera to odrovnala, typicky prehrati. Takze vymenit tesneni pod hlavou, srovnat hlavu atd, ale nevyresit duvod proc se ten motor prehral a ruplo to je kokotsky

Napsal: úte 12.04.2005 13:18
od John
Kupoval jsem ho v Brně v bazaru s tím ,že auto bylo lehce burané na čumák a na motoru se měnila jen vodní pumpa. Pod hlavou nebylo originální těsnění, tak že buh ví co se s motorem dělo. Najel jsem od koupi cca 40000 km a projevilo se to náhle.

Napsal: stř 13.04.2005 10:49
od John
Tak už mám v problému jasno, je prasklá hlava. :cry:

Napsal: stř 13.04.2005 10:59
od Pavel H
No vidis a Ty jsi malem jen vymenil tesneni :-(

Napsal: stř 13.04.2005 11:00
od Pavel H
btw mas novou nebo se Ti mam nekde poptat?

Napsal: čtv 14.04.2005 16:32
od John
Už jsem jednu hlavu sehnal , přestrojíme jí a uvidím jestli je dobrá .

Napsal: čtv 14.04.2005 16:40
od Pavel H
OK. Kdyztak dej vedet.

Napsal: pon 18.04.2005 19:47
od John
Zdravím všechny :lol:
směju se protože už od pátku jezdím !!! Byla to doopravdy prasklá hlava. Půl dne telefonování a sehnal jsem jí za 10.000,- Kč . Dalo to trochu práce a ukecávání protože pražský vrakáče nechtěli jít pod 15.000,- , ale pak se našla zpřízněná duše a za druhý půl den už byla v garáži. Pro informaci jsem zjistil že na 2,5 litr i na 2,8 litr benzín je stejná hlava a dají se zaměňovat. Je akorát potřeba vyměnit ventily a zabrousit je. Celý víkend jsem to testoval a vše OK. Zítra pro jistotu vyměním ještě termostat (myslím že byl původcem celého problému) a mám vše za sebou. Doufám že na dlouho :!: . Děkuji všem za inspiraci a všem přeji hodně KM bezporuch.

John

Napsal: pon 18.04.2005 21:15
od Pavel H
No vida. Tak to je super. Tobe taky hodne stastnych km bez zavad.