Stránka 1 z 1
Napsal: pát 25.03.2005 21:30
od kubrt
mam moznost koupit od znameho jeho stroj,ale udajne motor od 3tis nahoru netahne,seka se a nejde vic..mate predstavu cim to muze byt,eventuelne co je treba pomenit..osobne preferuju benzin,ale tohle je za dobrej peniz,teda pokud se nebude menit pul auta.

) dik za rady a nazory:))
Napsal: sob 26.03.2005 08:21
od Zave
nemäs tam otackomer z benzina?

Napsal: sob 26.03.2005 09:40
od skautik
kubrt píše:mam moznost koupit od znameho jeho stroj,ale udajne motor od 3tis nahoru netahne,seka se a nejde vic..mate predstavu cim to muze byt,eventuelne co je treba pomenit..osobne preferuju benzin,ale tohle je za dobrej peniz,teda pokud se nebude menit pul auta.

) dik za rady a nazory:))
cidlo tlaku vzduchu, neco podobnyho. ze spod sani jde hadicka k jednomu cidlu kterej u palivovyho filtru (aspon u e36)
Napsal: sob 26.03.2005 09:44
od kubrt
to zave: kouknu jestli neni z CIVICa R ten je do 10t ..
..myslel jsem jestli treba neni v prdeli cerpadlo..
Napsal: sob 26.03.2005 10:00
od BMWAK
skus napsat flerymu potýkal se s něčim podobnym taky mu to přestávalo táhnout a bylo to nákym ventylem asi za 4000!!!
Napsal: sob 26.03.2005 11:22
od Huska
podle mě je v prdeli čerpadlo kdy dochází ke strátě tlaku a pak už nechce jet.
Napsal: sob 26.03.2005 15:07
od bpytlik
me to delal na TDSu MAF. Byly draty k nemu nejak pripecene, tak se to preletovalo a odizolovalo od tepla a pohoda...
Napsal: sob 26.03.2005 20:29
od flery
nevim jak u TDS ale mě zavírala TD na 2ku 3500 na 4ku 3000 a na 5 ku 2500 byl ty ovladací ventil turba jestli ho ma TDS a že by měla koukni se i na volnoběh jestli funguje ale fakt mu nalož z klidu na plnej stylem cihla at vidis jestli se hne jestli ne je to on na TD stal 4200 a nikdo ho jetej nemel...muj problem se vyresil a auto pak jelo skvele....
Napsal: ned 27.03.2005 09:56
od kubrt
diky za rady,proverim to podrobne,zatim jsem se nesvezl,jen vim z toho co rikal,tak tomu zatopim a uvidime:))
Napsal: úte 29.03.2005 07:13
od voko21
flery píše:nevim jak u TDS ale mě zavírala TD na 2ku 3500 na 4ku 3000 a na 5 ku 2500 byl ty ovladací ventil turba jestli ho ma TDS a že by měla koukni se i na volnoběh jestli funguje ale fakt mu nalož z klidu na plnej stylem cihla at vidis jestli se hne jestli ne je to on na TD stal 4200 a nikdo ho jetej nemel...muj problem se vyresil a auto pak jelo skvele....
Mohu, dosvědčit.

Viděl jsem tu tvojí pětku bejvalku na Slovanech, jezdí jako taxík!

Ještě má ty znaky "M"

Napsal: úte 29.03.2005 08:44
od flery
voko21 píše:flery píše:nevim jak u TDS ale mě zavírala TD na 2ku 3500 na 4ku 3000 a na 5 ku 2500 byl ty ovladací ventil turba jestli ho ma TDS a že by měla koukni se i na volnoběh jestli funguje ale fakt mu nalož z klidu na plnej stylem cihla at vidis jestli se hne jestli ne je to on na TD stal 4200 a nikdo ho jetej nemel...muj problem se vyresil a auto pak jelo skvele....
Mohu, dosvědčit.

Viděl jsem tu tvojí pětku bejvalku na Slovanech, jezdí jako taxík!

Ještě má ty znaky "M"

jj koupil to taxikař, seřídil motor a dneska jezdí uplne super.......vyměnil na ní pár věcí a vypadá to s ní že bude sloužit dlouho..
Napsal: úte 29.03.2005 13:40
od fornax
Může to být vadné teplotní čidlo na hlavě a dává informaci o přehřátém motoru a to pak blokuje elektroniku motoru. Už jsem to jednou zažil
