Napsal: čtv 24.03.2005 11:56
ahoj,má někdo tušení co stojí hydroštely na E-34? 525i 24V...kolik jich tam je?......
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Na to sem můžeš spolehnout, pokud tam nemáš známého.divinol píše:no jo,ale v servisu mi klidně řeknou,že je třeba vyměnit všechny a já poznám prd....
tak jsem to včera trochu zjiš?oval....u bmw Krotil H.Měcholupy prý 500,-nový /kus a určitě 2-3h práce=2000,- u Štangla 1ks-630,-je otázka jestli těch 500,-není bez daně jak je dnes zvykem oznamovat.....starší bych nedával to je podle mne hloupost,takové díly to chce jen nové.....prý to nemám řešit když to po 2 min ztichne a při teplém oleji to nedělá,jestli jich tam je 24 tak když jsem to spočítal tak mne málem odvezli....Fikux píše:Když už to budeš dělat, tak je lepší to udělat komplet ... těžko se jim bude rozpoznávat který cvaká a který ne ... jinak to teď řešim taky ... cvaká mi to jako svině a bylo mi řečeno, že to může být hydroštely, potom taky tlakem oleje. Tak nevim ... každopádně mě to štve ... udajná cena je 500,-Kč zastarší
mi bylo řečeno
Super info ... cena je to ale závratná ... to už bych si snad sehnal celej motor jinej a ještě by mě to vyšlo levnějidivinol píše:tak jsem to včera trochu zjiš?oval....u bmw Krotil H.Měcholupy prý 500,-nový /kus a určitě 2-3h práce=2000,- u Štangla 1ks-630,-je otázka jestli těch 500,-není bez daně jak je dnes zvykem oznamovat.....starší bych nedával to je podle mne hloupost,takové díly to chce jen nové.....prý to nemám řešit když to po 2 min ztichne a při teplém oleji to nedělá,jestli jich tam je 24 tak když jsem to spočítal tak mne málem odvezli....Fikux píše:Když už to budeš dělat, tak je lepší to udělat komplet ... těžko se jim bude rozpoznávat který cvaká a který ne ... jinak to teď řešim taky ... cvaká mi to jako svině a bylo mi řečeno, že to může být hydroštely, potom taky tlakem oleje. Tak nevim ... každopádně mě to štve ... udajná cena je 500,-Kč zastarší
mi bylo řečeno
To se stát může ... mělo by to být jen tim, že ten olej ještě stéká dolů do vany a když vypneš motor a znovu klíček zapneš, tak čidlo hlásí nízkou hladinu oleje, protože tam ještě dotejká ze stěndivinol píše:podle mne je tam větší zátěž na mazání a jak je tam trochu vůle tak se to znova ozve,já sprinty nejezdím takže za jízdy je klid ale někdy po jízdě po dálnici když to ženu tak okolo 180 tak po zastavení a vypnutí mi to ukáže málo oleje a přitom je tam ho dost....no,taky asi do toho nepůjdu rozhodně ne hned teď i když rád bych aby to bylo jak má být....