Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 24.03.2005 11:56
od divinol
ahoj,má někdo tušení co stojí hydroštely na E-34? 525i 24V...kolik jich tam je?......

Napsal: čtv 24.03.2005 11:58
od George_D
Nebude jich tam 24 ??? :wink: :lol:

Napsal: čtv 24.03.2005 12:15
od divinol
asi jo,jen mne děsí ten počet ......jeden snad údajně okolo 500,-

Napsal: čtv 24.03.2005 12:34
od mkalous
nebude to jen 12 kousku?????

Napsal: čtv 24.03.2005 12:38
od divinol
A JE TO TADY.....TAK KOLIK TEDA?.....NECHCI ROZVÁDĚT DEBATU KE VŠEOBECNÉMU VESELÍ,ASI JE TO NĚKOMU ÚPLNĚ JASNÉ ALE MĚ MOMENTÁLNĚ NE......

Napsal: čtv 24.03.2005 12:57
od mkalous
no, jasne to neni ani me... je pravda, ze to zatim nepotrebuji, ale co kdyby.
navic, nemusi se menit snad vsechny, ne? staci ty, nefungujou spravne a klapou jak krava, ne?
navic, zuriva debata o hydrostelech se rozvrnela i u nas v praci.... nejak se nemuze sjednotit.....
tak opravdu nevim a sam jsem zvedav na vysledek....

Napsal: čtv 24.03.2005 14:40
od bas
No ked mas v motore 24 ventilov, a na kazdy ventil je jeden, tak ich tam mas 24. Ale vymenit mozes len tie, ktore ti klepu, je to natebe.

Napsal: čtv 24.03.2005 15:16
od divinol
no jo,ale v servisu mi klidně řeknou,že je třeba vyměnit všechny a já poznám prd....

Napsal: čtv 24.03.2005 16:56
od voko21
divinol píše:no jo,ale v servisu mi klidně řeknou,že je třeba vyměnit všechny a já poznám prd....
Na to sem můžeš spolehnout, pokud tam nemáš známého. :?

Napsal: čtv 24.03.2005 17:25
od Fikux
Když už to budeš dělat, tak je lepší to udělat komplet ... těžko se jim bude rozpoznávat který cvaká a který ne ... jinak to teď řešim taky ... cvaká mi to jako svině a bylo mi řečeno, že to může být hydroštely, potom taky tlakem oleje. Tak nevim ... každopádně mě to štve ... udajná cena je 500,-Kč za :!: starší :!: mi bylo řečeno

Napsal: čtv 24.03.2005 18:14
od Zave
kdyz uz zacne jeden tak casem uz zacne i jinej... lepsi je vsecky.. ale je to dost penez :roll: :(

Napsal: pát 25.03.2005 09:57
od divinol
Fikux píše:Když už to budeš dělat, tak je lepší to udělat komplet ... těžko se jim bude rozpoznávat který cvaká a který ne ... jinak to teď řešim taky ... cvaká mi to jako svině a bylo mi řečeno, že to může být hydroštely, potom taky tlakem oleje. Tak nevim ... každopádně mě to štve ... udajná cena je 500,-Kč za :!: starší :!: mi bylo řečeno
tak jsem to včera trochu zjiš?oval....u bmw Krotil H.Měcholupy prý 500,-nový /kus a určitě 2-3h práce=2000,- u Štangla 1ks-630,-je otázka jestli těch 500,-není bez daně jak je dnes zvykem oznamovat.....starší bych nedával to je podle mne hloupost,takové díly to chce jen nové.....prý to nemám řešit když to po 2 min ztichne a při teplém oleji to nedělá,jestli jich tam je 24 tak když jsem to spočítal tak mne málem odvezli....

Napsal: pát 25.03.2005 10:20
od Fikux
divinol píše:
Fikux píše:Když už to budeš dělat, tak je lepší to udělat komplet ... těžko se jim bude rozpoznávat který cvaká a který ne ... jinak to teď řešim taky ... cvaká mi to jako svině a bylo mi řečeno, že to může být hydroštely, potom taky tlakem oleje. Tak nevim ... každopádně mě to štve ... udajná cena je 500,-Kč za :!: starší :!: mi bylo řečeno
tak jsem to včera trochu zjiš?oval....u bmw Krotil H.Měcholupy prý 500,-nový /kus a určitě 2-3h práce=2000,- u Štangla 1ks-630,-je otázka jestli těch 500,-není bez daně jak je dnes zvykem oznamovat.....starší bych nedával to je podle mne hloupost,takové díly to chce jen nové.....prý to nemám řešit když to po 2 min ztichne a při teplém oleji to nedělá,jestli jich tam je 24 tak když jsem to spočítal tak mne málem odvezli....
Super info ... cena je to ale závratná ... to už bych si snad sehnal celej motor jinej a ještě by mě to vyšlo levněji :) takže tuto opravu rozhodně nepodstoupim :?
U mě je to trochu podivný s tim cvakánim ... do dvou minut to cvakat přestane, když jedu normálně, tak je klid, ale když pak někde dávám třeba sprinty nebo dělám kraviny, tak to zase začne :cry:

Napsal: pát 25.03.2005 11:31
od divinol
podle mne je tam větší zátěž na mazání a jak je tam trochu vůle tak se to znova ozve,já sprinty nejezdím takže za jízdy je klid ale někdy po jízdě po dálnici když to ženu tak okolo 180 tak po zastavení a vypnutí mi to ukáže málo oleje a přitom je tam ho dost....no,taky asi do toho nepůjdu rozhodně ne hned teď i když rád bych aby to bylo jak má být....

Napsal: pát 25.03.2005 11:36
od Fikux
divinol píše:podle mne je tam větší zátěž na mazání a jak je tam trochu vůle tak se to znova ozve,já sprinty nejezdím takže za jízdy je klid ale někdy po jízdě po dálnici když to ženu tak okolo 180 tak po zastavení a vypnutí mi to ukáže málo oleje a přitom je tam ho dost....no,taky asi do toho nepůjdu rozhodně ne hned teď i když rád bych aby to bylo jak má být....
To se stát může ... mělo by to být jen tim, že ten olej ještě stéká dolů do vany a když vypneš motor a znovu klíček zapneš, tak čidlo hlásí nízkou hladinu oleje, protože tam ještě dotejká ze stěn

Napsal: pát 25.03.2005 16:05
od Zave
po vypnuti motoru mas vetsinu oleje rozstrikanyho po celem motoru... nez to ztece do vany, chce to tak 20minut...