Stránka 1 z 2

Napsal: pon 07.02.2005 17:24
od pepus
Cus,
chci nalejt nakej shit do motoru a ma se to dat do litru benzinu a ten se ma az do konce vyjet. Nevite nekdo, jestli se nemusi potom odvzdusnovat motor, kdyz vyjedu nadrz az do sucha? Nebo jestli to nejak jinak neskodi. Diky

Napsal: pon 07.02.2005 17:35
od Zave
nicis pumpu... jinak kdyz to vyjedes tak to pak jen natocis a chytne to... co to je za shitt? k cemu je to dobre?

Napsal: pon 07.02.2005 17:50
od kutil
lepší máš tem maglajs dat do tlaková nádoby kterou nafoukneš kompresorem a přes hadici to přimo vhánět do vstřikovacího systému přepad si sám určí tlak benzin z přepadu zachytit a samozdřejmě znovu požít u nás některé lepší prodejny při zakoupení těch sajrajtú proti záloze ten pekelný stroj pujčují do 40ky jsem tohu nafoukal tak za 2 t ale pozor na lak takovu žiravinu jsem ještě neviděl

Napsal: pon 07.02.2005 18:05
od pepus
menuje se to militec, doporucil mi to chlapek prave na naftovy cerpadlo, ze to funguje jako preventivni ochrana, snizuje treni kov/kov a jeste spoustu veci.

metoda 2 zni docela sofistikovane, ale asi to spis jenom naleju do nadrze, dyz tomu nevadi chvili polykat vzduch.

Napsal: pon 07.02.2005 18:24
od kutil
vždy se múže stát že ti dojde benzín tak to na to musí být dělané

Napsal: pon 07.02.2005 18:44
od Zave
kutil píše:vždy se múže stát že ti dojde benzín tak to na to musí být dělané


taky sem myslel ze benal ale on ma naftu... :oops: sem si nevsim.... tam to se zavzdusnenim je horsi, chce to odvzdusnit treba u vstriku apod... ne?

Napsal: pon 07.02.2005 18:48
od pepus
no to se prave snazim zeptat :)
vim ze kamos co ma 20 let stary volvo na naftu to musel dotlacit do servisu, dyz mu dosla stava...

Napsal: pon 07.02.2005 18:57
od skautik
pepus píše:no to se prave snazim zeptat :)
vim ze kamos co ma 20 let stary volvo na naftu to musel dotlacit do servisu, dyz mu dosla stava...


nemusi se odvzdusnovat, jen to budes trochu dyl tocit...

Napsal: pon 07.02.2005 19:14
od kutil
tož u TDS jsem to dělal tak že saci hadičku do čerpadla jsem dal do te pixle a přepadovou taky čerpadlo u TDS ještě nasává samo el je tam jako pomocné s tim odvzdušnenim máte pravdu chce to silnou baterku a teplo a když je to zavzdušněné a nastartuješ do 1 hod tak si v normě jinak pepici uvádějí povolit šroub na čerpadle myslim mezi trubkama uprostřed skusit startovat až začne vytékat nafta utahnout pak vycvaknout hadici s filtru zase startovat až teče nasadit hadici pak povolit převlečné matice na vstřikovacich tryskách a zase startovat až tam začne téct nafta utahnout (ale ten dostup je tam na mašlu)el čerpadlo čerpe jen chvili a pokud se motor nerozběhne tak se vypiná asi tak po 30 sec,dá se pomoct i tak že jej propojiš nakrátko rele u PC motoru(pravá černá bedna) relé je oranžové koliky 30a87. TAKŽE POZOR NA DOJITi NAFTY :!: na cestě se to fakt nadá zprovoznit

Napsal: pon 07.02.2005 19:17
od Fugo
žádný sračky jako militec, metaltec, slick50,prolong,lubrifilm atd do motoru nepatří viz na moneo foru přísady do paliv a oleju.

Napsal: pon 07.02.2005 19:41
od pepus
hm ten clanek zni dost hrozive... tak sem teda na vazkach, nemate nekdo s temahle prisadama zkusenost (treba pozitivni, he?)

Napsal: pon 07.02.2005 20:22
od psena
Nic do motoru nervi, patri tam jen benal, voda a olej.Akorat to muzes pos....

Napsal: pon 07.02.2005 20:41
od pepus
hm, precetl sem si par clanku a koukam, ze mate asi pravdu. Tak to vyhodim do kose, lepsi vyhodit 500kc nez celej motor.

Napsal: pon 07.02.2005 22:02
od Anonymous
Nazdar Bavoristi. Militec jsem zkoušel lejt do motorky do oleje, ztišilo mi to spljkový ložisko a trochu se zlepšily studený starty. Ale do nafty?

Napsal: úte 08.02.2005 10:19
od skautik
pepus píše:hm, precetl sem si par clanku a koukam, ze mate asi pravdu. Tak to vyhodim do kose, lepsi vyhodit 500kc nez celej motor.


podle toho clanku aditiva do paliva funguji at vice ci mene. krome toho bych to nevyjizdel do sucha, na litr nafty ujedes 10kilometru a pak vezmes plnou

a vubec je lepsi pouzivat aditiva celorocne, hlavne kdyz beres levnejsi naftu

Napsal: úte 08.02.2005 11:30
od RuDoSh
no pokud mas moc dobrou baterku a bude te to bavit tak klidne toc dokud to nechytne, ale pokud to chces udelat, rychleji a myslim i pro lip tak v motoru otevri pojistky, najdi si tam ktera je k cerpadlu a pak ji propoj dratem s tim + co je v motoru kdyz dobijis baterku nebo startujes kabelama.... uslysis jak bzuci a po chvili (tak minutu a vic) normalne nastartujes...

Napsal: úte 08.02.2005 15:00
od kutil
pokud to není uplně prazdný tak se to taky tak povede občas ale pokud máš vstřikování zcela prazdné (nebo rozebrané třeba vyměna vstřikovačú) tak se mi nepovedlo protože vzduch ve vstřikovacim čerpadle po stačení nedosáhne takový tlak aby otevřel vstřikovače povedlo se mi snad jen roztažením při vyšši rychlosti TDS na TD byt opatrný na řemen radši neroztahovat

Napsal: čtv 24.02.2005 01:26
od ready
Cau lidi,jestli mužu také pisnout muj nazor, tak se přiklanim k Fugovi.Zadne takove sracky do auti nepatři!

Napsal: čtv 24.02.2005 02:06
od matal
Taky bych tam nic takovýho nedával, kupuj kvalitní naftu a na ta sračky se vy... :wink:

Napsal: čtv 24.02.2005 08:29
od Marty_
Militec (ne Metaltec!) je mozna v pohode do oleje (i kdyz ja nepoznal zadny rozdil, ale pro ten pocit...:) ale do nafty? O tom jsem taky nic neslysel...