Stránka 1 z 2
Napsal: pon 15.11.2004 11:04
od Yret
Tak včera pří těch zimách se stala zajimavá věc.
Nastartoval jsem a chvilku to pravidelně klepalo.
Takový ttttttttttt
Po cca 2 minutách to přestalo?
Mám v tom hledat něco vážného, nemám třeba rači měnit olej???
Motor M50
Napsal: pon 15.11.2004 15:48
od tds
nejspíš ložisko na ojnici. jakmile je to studené tak se to projeví.
doporučuji skopnout vanu a prohlídnout ložiska na ojnicích, než bude pozdě a dokud není chycená klika tak je to pakatel a cca 4hod práce a pár korun ložiska. pokud je chycená tak to bude horší.
Napsal: pon 15.11.2004 20:12
od Fugo
pokud má M50 hydrostavy tak bych to viděl spíš na ně, ojniční ložisko by po 2 minutách klepání klepalo stále.
Napsal: úte 16.11.2004 12:44
od tds
hydrostavy spíš jako kdyby cvakají a neklepou. jakmile se motor trošku zahřeje tak ložisko by mělo přestat klepat... si myslím já..
Napsal: úte 16.11.2004 14:03
od Yret
Ty jo, pěkně mám z toho nahnano.
To bude asi pálka.
Kde to nechat v praze udělat? Nevím zda se to toho můj mechanik pustí.
Napsal: čtv 18.11.2004 09:36
od tds
hele a dělá ti to pařád nebo se to stalo jenom jednou??
Napsal: čtv 18.11.2004 11:18
od Yret
Zatím se mě to stalo pouze jednou.
Napsal: čtv 18.11.2004 11:40
od tds
v tom případě to neřeš.mýslím že to nebude nic závratnýho. až to začne dělat často tak se o to zajímej ale jinak to nemá cenu. ložisko to teda asi nebude. to by to dělalo pořád.
Napsal: pát 19.11.2004 10:32
od Yret
Dekuju ti
Napsal: pát 19.11.2004 10:54
od Borec
Pokud máš hydroštely tak to vypadá na 99 procent na ně nejlevnějsi co mužeš udělat je koupit takovou tu formuli co se leje do oleje ale nazev si nepamatuju mělo by se to utišit nebo koupit hydroštely ale pozor estli mas musis koupit vsechny nové nikdo neumi zjistit ktery je ten spatny, novy u BMW cca 2000 a NeOEM cca 800 káblí a jestli mas 24Ventil tak to te vyjde levněji koupit zdravy cely motor...
ne... s..y jestli to cvaka ne moc nahlas tak to vyresis tim sajrajtem do oleje a az ti to bude cvakat jako sici stroj tak to je cas na jejich vymenu
PS:NEJEZDI PILU kdyz mas studeny motor ! ! ! je to velka pravdepodobnost ze ye to tim a nebo lejes podradny olej do motoru coy nepredpokladam to bz udelal jen IDIOT
Napsal: pát 19.11.2004 11:24
od tds
ALE TO VÍŠ ŽE SE DÁ ZJISTIT KTERÝ JE ŠPATNÝ. zjistíš to tak že na uvolněné zdvihátko zatlačíš nějakým nejlépe dřevěným kolíkem a nesmí vůbec pružit pokud ano tak je v prdeli ůplně. ale správně by jsi pokud na něj zatlačíš neměl dostat mezi vačku a zdvihátko měrku větší 0,10mm.
ale pokud ti to uďělalo jen jednou tak pouze vychcal olej a to se prostě stává. horší potom je když to cvaká i potom co jsi ujel cca2km.
Napsal: pát 19.11.2004 17:10
od Borec
jo jasan chci videt jak si pod lupou steluju desetinu milinetru, he he

Napsal: pát 19.11.2004 17:29
od Radek
no od toho jsou prave ty merky

a na nich je to vyrazeny citelne i bez lupy
Napsal: pon 22.11.2004 13:26
od Borec
promin ale merku nemam a abych caloval za Werkzeuge platil a delal si to sam tak na to se fakt necejtim a kdyz rikaji mechanici von BMW ze se to meni vsechno pac se to blbe pozna tak to asi neco znamena
Napsal: pon 22.11.2004 15:18
od tds
no tak dobře no měrky stojí asi tak 50kč. a ta hodinka práce která je mým koníčkem mě nezabije. jo mechanici řekly.... znamená no možná to že za to že se s tím nechcou jebat jen to prostě vymění,protože si napíší víc hodin práce atd a z toho samozřejmě žijou.. a vysolíš za jedno zdvihátko LITR. a můžeš jít s úsměvem domů.
Napsal: ned 21.06.2009 22:22
od zapo
Mam rv99 135kw a zacal mi klepat motor. Mechanik tvrdi ze to jsou axialni loziska na klice. Neco jako delali stary mercedesy piana. Rikal ze s nima se mohlo klidne dal jezdit...
A ted, muzu s tim u BMW taky jezdit? Samo ze bych to nejradsi vymenil hned, ale musim ted jezdit a nemam moznost jinyho auta... Nevi nekdo?
Pripadne jestli je to jina zavada... Zacal klepat po ceste dlouhy cca 150km. Motor jede porad stejne, zadna dira ve vikonu a ani to vic nekouri. teplota je v pohode a nesviti ani olej. Kdyz sem nechal motor vychladnout do druhyho dne do rana tak po nastartovani zaklepal a pak prestal, po lehkym prodani plynu se ale zase rozklepal a uz v tom zustal...
Fakt mi HODNE pomuze rada.
Dik
Napsal: pon 22.06.2009 18:08
od Zdenal
Kamaráde, tak myslím že nejlepší rada je nejezdit s tim..Co když se ti to potká? Se pak z toho po.....
Jinak jestli to mlátí víc než hydroštely (můžeš slyšet pár vteřin po nastartování) než se natlakujou, tak to asi bude jedině vačka nebo klika.
Specificky taky mlátí vývěva...?
Edit Admin Pavel H:
Nekopírujte poslední příspěvky. Prosím, dodržujte pravidla této sekce.
Napsal: úte 23.06.2009 08:31
od zapo
Tak od kliky to asi nebude a vstriky to taky nebudou, jde to zezhora... Uvidim co na to dneska Bezpalec...
EDIT: Ja myslel ze kdyz ma BMW retez tak se to potkat nemuze?
Napsal: úte 23.06.2009 20:58
od Zdenal
Hydroštely nejsou vstřiky..(hledej na foru, najdeš)-ty ale spíš cvakaj než mlátěj.
Potkat se může každej motor i když má řetěz..(může být vytahanej a přeskočí nebo praskne a čau)
Jestli to mlácení jde zezhora, tak to může být vačka, ta ale taky nemlátí spíše cvaká.
Zvuky se přenášejí, možná to jde odspodu a zdá se ti že zezhora - vem si trubku a dej si ji k uchu a druhej konec k místu, kde si myslíš, že ty zvuky vychází a měl bys to poznat nebo mechanik určitě..
Jestli to jsou gufera na klice, tak hlavně poslechni toho mechanika a jezdi..oprava neni drahá, ale jak chceš..
Pijána měli kadlavej specifickej zvuk, ale pochybuju, že měli vymletý gufera a jezdily dál, to ani neni technicky možný, protože ta klika by dojebala celej motor.. a i když, tak nesrovnávej motor ze 60-70 let s nejmodernějším motorem.
Pak mě ještě napadá vývěva - pumpa, která vytváří podtlak v posilovači brzd. Nevím jak je to u BMW, ale měla by tam být a měla by být poháněná myslím vačkovou hřídelí přes takový váleček a můžou vzniknout vůle a pak to pěkně mlátí, že by jeden řekl, že je motor KO.
Někdo povolanější mě určitě opraví a upřesní...

nevím jestli je to u e39 takto řešeno..
Edit Admin Pavel H:
Nekopírujte poslední příspěvky. Prosím, dodržujte pravidla této sekce.
Napsal: úte 23.06.2009 23:00
od zapo
No tak mechanici se ruzni... Jeden rika ze je to na koice, druhej ze nahore, treti ze na klice a ctvrtej zase ze nahore, tak si mam vybrat...
Bezpalec tomu ovsem nasadil korunu kdyz mi rek ze to bude hydrostel na klice...
Kazdopadne je to na 4-tym valci a je to spis takovy cvakani.
Prvne zkusim nehcat vymenit ten hydrostel a uvidim( ne ten na klice

)
Nejhorsi je, ze kdyby to bylo na klice, tak musi jit celej motor ven...
TO Zdenal: Muzu se zeptet odkud jsi?