Stránka 1 z 2
Napsal: pát 05.11.2004 11:56
od mkalous
Mám e34 525tds, rano kdyz prijdu k autu, po celonocnim stani, nebo kdyz stoji trochu dele u prace (treba celou pracovni dobu) , tak nažhavím a naskočí hned. ale opravdu hned... To mě netrápí. Trápí mě spíš to, že když je motor teplej, někde zastavim, treba u kramu a do treba za pul hodinky jdu nastarovat, tak nažhavím a točím jak vzteklej. votocim celej motor minimalne jednou a pak naskoci....
takze proc to tak blbe startuje,kdyz je motor zahratej??? Ja mel strach,aby to startovalo za studena a ono se tomu nechce za tepla....

Napsal: pát 05.11.2004 12:54
od ali-c
Nevím čím to, ale já mám úplně stejnej problém. Ten popis sedí úplně přesně! Mam taky 525tds. Je to každopádně zvláštní.
Napsal: pát 05.11.2004 13:10
od Maverick
Čerpadlo Ti odchází do věčných loviš?

Napsal: pát 05.11.2004 13:14
od JRC
Jo a navíc to tu bylo několikrát popsaný, tak si to dejte vyhledat. Jinak hodně štěstí s opravou.
Napsal: pát 05.11.2004 13:20
od Klakson
jo tak s tímle za mnou přišel nedávno známej, že mu to dělá taky, dejte sem někdo odkaz na tu diskuzy z fóra

Napsal: pát 05.11.2004 13:25
od mkalous
technická-na kolik že přijde čerpadlo? abych věděl, kolik má ježíšek ušetřit

Napsal: pát 05.11.2004 13:41
od ali-c
Tak jsem se teď utvrdil, že to bude asi to čerpadlo. Hodně zdrojů mluví stejně. Čerpadlo by mělo vyjít něco kolem 20.000,- nebo si ho nechat přetěsnit. To by pak mělo vyjít kolem 6.000,-
Napsal: pát 05.11.2004 13:47
od mkalous
no super. jak spolehlive je to pretesneni a na jak dlouho to vydrzi? a kde to sehnat, tady na severu, nemate nekdo dobrej tip??
jinak se jezisek asi po..re

Napsal: pát 05.11.2004 15:45
od Martinéz
Cerpadlo se da sehnat zanovni i levneji...jinak ja mel stejnej problem, dokonce sem mel i takovy storky, ze sem uz od pumpy na D1 neodjel, pac sem vybil mezitim baterku..nakonec to bylo baterkou, ktera byla zcasti nacata a nemela dost sily na roztoceni motoru. Poznat to ale nebylo, pac to vytrvale zkousela..za studena naskocila okamzite..
Napsal: pát 05.11.2004 16:03
od ali-c
Tak u mě to bude asi opravdu v tom čerpadle, pač mam baterku úplně novou a čerstvě nabitou.
Napsal: pát 05.11.2004 18:14
od Dande
mkalous píše:no super. jak spolehlive je to pretesneni a na jak dlouho to vydrzi? a kde to sehnat, tady na severu, nemate nekdo dobrej tip??
jinak se jezisek asi po..re

Jestli to pretesneni pomuze to by me hodne zajimalo vi o tom nekdo neco

s timhle problemem trpi dost lidi.
Napsal: pát 05.11.2004 18:16
od gamers
pomuže

Napsal: pát 05.11.2004 18:22
od Dande
gamers píše:pomuže

Kdyz o tom neco vis jak dlouho to vydrzi normalne startovat

Napsal: pát 05.11.2004 21:05
od gamers
bude seto stale zhoršovat asi po roce jsem to vzdal a udělal čerpadlo děla to hlavně koncová část která podava naftu do trysek velká vůle čím teplějšy tým jeto horši názorně my to předvedl opravář polil studenou vodou a hned jinak startoval
Napsal: sob 06.11.2004 12:23
od Dande
Napsal: pon 08.11.2004 09:41
od ali-c
Dotaz: je to to čerpadlo co je v nádrži? Protože jestli jo, tak mi ho nový nabízeli v ACR Auto za 4950,- vč DPH.
Napsal: pon 08.11.2004 10:08
od JRC
Ne, je to vstřikovací čerpadlo.
Napsal: pon 08.11.2004 11:26
od ali-c
Hmm škoda. Už jsem myslel že je to za super cenu. Tak nic. Tak se ještě zeptam na cenu toho vstřikovacího.
Napsal: pon 08.11.2004 14:42
od Marty_
Presne tohle delalo znamymu na Ibize TDi - zastudena to navrknul ihned, ale kdyz to bylo ohraty tak startovalo dlouho - pomohla vymena starteru...
Napsal: pon 08.11.2004 15:26
od voko21
1/Použitý čerpadlo na tds se dá koupit za 6.000-8.000, když nekupuješ od kurvy.
2/Při startování za tepla, zkus odpojit kabely od čidel teploty(Měli by se trochu zvýšit otáčky), jestli to chytí líp. Když to pomůže, tak zvedni volnoběh, pokud ho máš hodně nízko. Jestli ho máš dobrej, tak zkus vyměnit čidla.
3/Nemyslim si, že to je čerpadlem.
4/Při teplém motoru nezapíná žhavení (Nebo jen na krátkou dobu)a proto bude chytat o něco hůře. Je to závislé na údaji z čidel teploty.