Stránka 1 z 1
Napsal: ned 31.10.2004 17:06
od Vili
Nemáte někdo OBC IV v 525tds do rv.95 potřeboval jsem zkontrolovat jestli odpovídají parametry funcí 15, 16 a 17. Zobrazuje to pruměrné spotřeby 99,9 a maximální množství paliva. Vili.
Napsal: ned 31.10.2004 17:59
od darmon
hm e34 ma stejnej pocitac jako e32 a na 15, 16 a 17 jsou uplne jiny veci (
na 15cce devet nakejch diagnostickejch hodnot v hexadecimalu nikdy se nemeni jsou odlisny od modelu auta, 16 je devet vstupnich hodnot, opet hexdex, meni se podle modelu auta a podle toho jak bezi motor, a 17 je nakejch trinact PROM udaju od toho pocitace)
Napsal: ned 31.10.2004 20:44
od Martinéz
Lukas mi rikal, ze BC do TD/TDs neni kompatibilni s BC do zbytku 32ek a 34ek...neni to tim?
Napsal: pon 01.11.2004 03:09
od darmon
to je plne mozny,
Napsal: úte 02.11.2004 00:37
od Vili
Ten OBC je orig. a před odpojením bat. fungoval. Potom psal PPPP a po odblokování typem 5-13 jaksi nepočítá spotřebu. Někde na netu jsem našel nejaké info, že je potřeba natankovat palivo ??? Ty hodnoty jsem chtěl jen zkontrolovat, jesli není v háji vnitřní EEPROM. Taky nevím jestli typ 5-13 odpovídá 525dts. Vili.
Napsal: úte 02.11.2004 09:31
od skautik
Vili píše:Ten OBC je orig. a před odpojením bat. fungoval. Potom psal PPPP a po odblokování typem 5-13 jaksi nepočítá spotřebu. Někde na netu jsem našel nejaké info, že je potřeba natankovat palivo ??? Ty hodnoty jsem chtěl jen zkontrolovat, jesli není v háji vnitřní EEPROM. Taky nevím jestli typ 5-13 odpovídá 525dts. Vili.
Napsal: stř 25.05.2005 16:27
od Martinéz
Zdravim..sorry, ze se vracim k tak starymu tematu, ale sehnal sem si BC, kterej podle ETK v TD/TDs funguje (mam rok 95). Krom toho, ze to ma jinou hloubku, coz ani neresim, mi to ukazuje ono zminovane PPPP a nesviti ani tlacitka, ani display.. Co mam zkouset dal? vsude se pise neco jinyho...Diky predem..
Napsal: čtv 26.05.2005 11:50
od Martinéz
pomozte prosim nekdo..ma cenu to resit nebo ho mam radsi prodat zase dal?

Napsal: čtv 26.05.2005 12:55
od skautik
prvne je treba zjistit co znamena PPPP
pak by to chtelo nejake tds s BC a kouknout na zapojeni konektoru
Napsal: pát 27.05.2005 09:18
od Martinéz
skautik píše:prvne je treba zjistit co znamena PPPP
pak by to chtelo nejake tds s BC a kouknout na zapojeni konektoru
PPPP znamena error. jedine pozitivum je, ze to neni uplne mrtvy a jde do toho aspon proud. zjistim, jestli to ma zezadu toho svaba (codierstecker) a pak budu resit. ma smysl ho dokupovat nebo se dal jeste o neco snazit v ty elektroinstalaci? nechci to rozhrabat pokud nebude zaruceny, ze to neco delat bude....

Napsal: úte 16.08.2005 12:52
od toretto
Martinéz píše:skautik píše:prvne je treba zjistit co znamena PPPP
pak by to chtelo nejake tds s BC a kouknout na zapojeni konektoru
PPPP znamena error. jedine pozitivum je, ze to neni uplne mrtvy a jde do toho aspon proud. zjistim, jestli to ma zezadu toho svaba (codierstecker) a pak budu resit. ma smysl ho dokupovat nebo se dal jeste o neco snazit v ty elektroinstalaci? nechci to rozhrabat pokud nebude zaruceny, ze to neco delat bude....

jak´s to vyresil??
Napsal: sob 20.08.2005 08:31
od Vili
To PPPP je reset BC. Je potřeba mít vzadu tu zelenou krabičku (CODING PLUG) a stiknout potvrzovací tlačítko S/R, BC načte data z coding plugu a měl by fungovat. Mimichodem nemáte někdo na zapůjčení za finanční odměnu CODING PLUG part number 65 81 8 360 999 pro 525tds? Mimochodem BC stačí připojit na napětí v autě, nakódovat a CODING PLUG vytáhnout a dokud ho neopojíte od napětí (např. výměna baterie) BC funguje i bez CODING PLUGu. Teď používám CODING PLUG part number 65 81 8 364 731 a ne vše funguje, nevím ani do jakého auta to je. Vilém.