Stránka 1 z 2

Napsal: sob 09.10.2004 20:09
od martinmasat
kde najdu u e34 jednotku centrálu koukal sem k repráku u nohy a tam sem ji nenašel kde mám hledat potřebuju k ní píchnout alarm abych to moh ovládat dálkou.

Napsal: sob 09.10.2004 20:31
od kupca
Pod zadní sedačkou vlevo za řidičem.

Napsal: sob 09.10.2004 20:36
od martinmasat
kupca píše:Pod zadní sedačkou vlevo za řidičem.
Myslíš jak jsou pojistky? nemá někdo fotku jak to vypadá konkrétně.

Napsal: sob 09.10.2004 21:02
od kupca
Tam jak jsou vzadu pojistky tak pod tím krytem jsou jednotky. Je tam i jednotka infradálkového ovládání a tam jsem já připojoval alarm od jablotronu. Mám ho nastavený na 60sec uzamčení a tak se mi pak i zavírají okna.

Napsal: sob 09.10.2004 21:41
od kupca
Já se ti zítra kolem poledne podívám na které dráty jsem to napojil, protože si to nepamatuju. Je to napojený originál z jednotky alarmu jablotronu na dráty které byli k jednotce IR ovládání. Protože mi odešlo IR ovládání v klíčku, tak jsem to udělal takhle.

Napsal: sob 09.10.2004 21:47
od kupca
To by mělo být jedno, že ho nemáš, po roce 90 (snad) by tam měli být dráty natažené. Já taky originál jednotku na IR vyhodil.

Napsal: ned 10.10.2004 04:43
od darmon
nic jako "jednotka centralu" neexistuje ovladani centralu je soucast GM presne na miste ktery tady lidi rikaj, k tomu je bud bodla jednotka dalkovyho ovladani (ir nebo rf) nebo nic. Na prislusny piny (viz schema) se pak pichne cizi dalka. Mam to stejne jako je psano, na sedesati sekundovej impulz aby se zavreli okna, zaroven jsem to jeste prekopal aby to zaviralo na doublelock (odemykaci a zamykaci impuls najednou)

Napsal: ned 10.10.2004 08:18
od Zave
Ja mam nabastlenej nejakej alarm vpredu u leveho repraku dole u nohy ridice... Chci taky aby se mi zaviraly okna... :cry:

Napsal: ned 10.10.2004 09:55
od kadlec
chlapi a vi nekdo kde je ten modul u E39 :?:

Napsal: ned 10.10.2004 11:22
od martinmasat
Na kterej kabel teda mám napojit ten alarm aby to fungovalo na centrál pod reprákem sou nějaký svazky ale do kterého mám jít?

Napsal: ned 10.10.2004 15:36
od kupca
Tak jsem se teď na todíval, ale budu muset vyhodit ven celý ten držák modulů, protože vlastní ovládání mám napojené na svazek pod ním. Zapomněl jsem na to, že to mám zapojené přes relátka (releový blok), takže to spíná opačně než jablotron. Do tohohle svazku mám zapojené všechno (napájení kostra blinkry spínače dveří atd.) Zítra to vyhodím odpoledne ven, chci tam udělat pár změn, tak to nafotím. Dneska na to nemám čas.

Napsal: ned 10.10.2004 21:16
od martinmasat
kupca píše:Tak jsem se teď na todíval, ale budu muset vyhodit ven celý ten držák modulů, protože vlastní ovládání mám napojené na svazek pod ním. Zapomněl jsem na to, že to mám zapojené přes relátka (releový blok), takže to spíná opačně než jablotron. Do tohohle svazku mám zapojené všechno (napájení kostra blinkry spínače dveří atd.) Zítra to vyhodím odpoledne ven, chci tam udělat pár změn, tak to nafotím. Dneska na to nemám čas.


Ok hod to sem at vím jak to vypadá myslím že když to nemám na dálku od výroby tak je to asi taky přez relé.

Napsal: ned 10.10.2004 22:08
od darmon
kupca píše:Tak jsem se teď na todíval, ale budu muset vyhodit ven celý ten držák modulů, protože vlastní ovládání mám napojené na svazek pod ním. Zapomněl jsem na to, že to mám zapojené přes relátka (releový blok), takže to spíná opačně než jablotron. Do tohohle svazku mám zapojené všechno (napájení kostra blinkry spínače dveří atd.) Zítra to vyhodím odpoledne ven, chci tam udělat pár změn, tak to nafotím. Dneska na to nemám čas.
to musi bejt vzdycky pres rele, protoze cizi alarmy vetsinou spinaj na kostru a bmw zamky jedou na plus dvanact, ale lezt k tomu u ridice nebo u spolujezdce od nohou kde jsou jednotky serva a prevodovky je picovina, kdyz pod sedackou u gm je mista tri prdele

Napsal: pon 11.10.2004 21:46
od martinmasat
Tak kde mám přpíchnout ten alarm? a jak? budou fota té jednotky a kabeláže?

Napsal: úte 12.10.2004 13:33
od kupca
Fotky ti pošlu na SZ, ale myslím si, že moudrý z toho nebudeš, je tam víc svyzků a na fotkých to moc jasné není. Jinak zamykací a odemykací impulz jsou dráty co vedou k IR modulu (který nemáš, ale dráty tam budou) jeden je modro-žluto-hnědý a druhý je modro-žluto-červený. Jako napájení pro relé jsem použil červenočerný z téhož svazku. Ale jen k napájení relé pro ovládání centrálu, napájení alarmu mám vyřešené jinak.

To darmon:
GM modul je i "jednotkou centrálu" pro zjednodušení jsem to tam tak napsal, nemá smysl zabývat se podrobnostmi. Napsal jsi doublelock (dvojité zamykání?) Já spíš na stisknutí obou tlačítek najednou při odemčeném autě otevřu zadní dveře a při zamčeném jsem nechal vyhledávání auta na parkovišti. Přes relé to být nemusí, je spousta alarmů spínajících plus. (píšeš že většinou je to obráceně - takže ne vždy musí být relé). Ty tam máš jednotku serva? Jaký máš rok? Já mám servo čistě mechanické. A převodovku manuál.

Vzadu je opravdu dost místa, takže se tam vejde cokoliv, ale alarm mám úpně jinde, hlavně kvůli ztížení přístupu a taky kvůli citlivosti otřesového spínače. Na levé straně vpředu mám jednotku tempomatu. (Tam kde je na E30 právě jednotka centrálu.)


P.S. Omlouvám se za zpoždění, měl jsem moc práce a v noci to fakt fotit nebudu, navíc bych nepoznal barvy drátu pod oranžovou pouliční lampou.

Napsal: úte 12.10.2004 15:09
od darmon
kupca píše:
To darmon:
GM modul je i "jednotkou centrálu" pro zjednodušení jsem to tam tak napsal, nemá smysl zabývat se podrobnostmi. Napsal jsi doublelock (dvojité zamykání?) Já spíš na stisknutí obou tlačítek najednou při odemčeném autě otevřu zadní dveře a při zamčeném jsem nechal vyhledávání auta na parkovišti. Přes relé to být nemusí, je spousta alarmů spínajících plus. (píšeš že většinou je to obráceně - takže ne vždy musí být relé). Ty tam máš jednotku serva? Jaký máš rok? Já mám servo čistě mechanické. A převodovku manuál.
.
mam 91, ale o to nejde, spis jako ze mi apriori pride blby doporucovat nekomu davat neco na misto, kde uz neco muze bejt. Ad dalky co spinaj plus. Ja takovou zatim nevidel, ale je fakt ze jich zas tolik mejma rukama neproslo. Kazdopadne jablotrona co tam mam spina na zem. Jo napsal jsem doublelock, protoze jsem si to vylepsil o to aby pri zamknutym autu to zamklo na doublelock a ne na normalni. (a stejne mi to je napicu, protoze jednu dalku jsem ztratil i s klicema a druhou sezral pes)

Napsal: úte 12.10.2004 15:28
od kupca
Já mu ale nedoporučoval montovat to dopředu. Na E30 to bylo něco jiného, ale stejně jsem to tam vepředu taky neměl, raději jsem natáhl delší dráty. Ale dálku k Jablotronu přeci můžeš koupit jakoukoliv novou a naučit jen ty co máš, teda jestli máš jablotron. Já používám jejich RC40, protože tím navíc zapínám a vypínám nezávislé topení. (nebo si taky otvírám si dveře v práci :-) )

Máš psa všežravce? Ta moje čuba by klíče nesežrala.Nemá ráda banán a pivo, jinak snad sežere všechno (klíče asi ne, na to je moc malá i v deseti letech.)

Napsal: úte 12.10.2004 17:42
od darmon
vim ze si muzu koupit dalsi dalku, ale kaslu na to, auta se chci zbavit

Napsal: úte 12.10.2004 19:09
od kupca
Tak to máš pravdu, a? si to pořídí ten kdo si to vezme, zbytečná investice pro tebe. Já zatím měnit auto nechci a delší dobu asi ani nebudu. Mám to co chci. Větší kombík a čtyřkolka od BMW není.

Napsal: čtv 14.10.2004 17:24
od martinmasat
Tak i toto je vyřešeno vykuchnul sem původní alarm od kterého nemám dálku a našel sem tam kabely které ovládají centrál a na ty sem napíchnul nový alarm.