Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 23.09.2004 11:03
od adam
Porad tady nekdo basni o M5 touring... snad tam uz neni mesic a vsichni ho neznaji :lol: :)

http://www.mobile.de/SIDEP782eiP4NjWs44 ... 1143782818&

Napsal: čtv 23.09.2004 12:03
od RuDoSh
adam píše:Porad tady nekdo basni o M5 touring... snad tam uz neni mesic a vsichni ho neznaji :lol: :)

http://www.mobile.de/SIDEP782eiP4NjWs44 ... 1143782818&
m5 e34 touring neni zadna extra vzacnost... rec byla o e39....

Napsal: čtv 23.09.2004 12:26
od Zave
Loni byla jedna v Brne u Baumaxu za 240k tusim... a stala tam celkem dlouho... e34 touring mam na mysli... Tech je celkem dost, ale e39touringa sem myslim snad v M5 nevidel...

Napsal: čtv 23.09.2004 13:11
od adam
RuDoSh píše:
adam píše:Porad tady nekdo basni o M5 touring... snad tam uz neni mesic a vsichni ho neznaji :lol: :)
m5 e34 touring neni zadna extra vzacnost... rec byla o e39....
aha :D chybicka se vloudila 8) ono se e39 m5 delala jako touring?!? wow 8O :)

Napsal: čtv 23.09.2004 13:33
od Fido
E39 M5 se nikdy sériově nevyrábělo. E34 ano, ale zase taková samozřejmost to taky není. Bylo jich vyrobeno pouze cca 1 000 ks.

Napsal: čtv 23.09.2004 13:34
od adam
Fido píše:E39 M5 se nikdy sériově nevyrábělo. E34 ano, ale zase taková samozřejmost to taky není. Bylo jich vyrobeno pouze cca 1 000 ks.
no tak zas uplne mimo nejsem :lol: :D

Napsal: čtv 23.09.2004 18:17
od bpytlik
RuDoSh píše:
adam píše:Porad tady nekdo basni o M5 touring... snad tam uz neni mesic a vsichni ho neznaji :lol: :)

http://www.mobile.de/SIDEP782eiP4NjWs44 ... 1143782818&
m5 e34 touring neni zadna extra vzacnost... rec byla o e39....
Jedina vzacnost co se seriove delala z e34 je e34 M55 touring s 6ti kvaltem...Tech bylo kolem tisice nebo dvou kusu a pali se snad od 400k vys...Tahle neni 6ti kvalt..

Napsal: čtv 23.09.2004 18:33
od M3maniac
No ja jsem jednu M5 e39 touring viděl na vlastní bulvy v Dingolfingu u fabriky BMW :D prý se udělalo pár kusů pro nějaké pohlaváry BMW

Napsal: čtv 23.09.2004 18:53
od Vlasta
To je nějaký divný, protože o tom není ani zmínka v ETK.

Napsal: čtv 23.09.2004 19:29
od M3maniac
Vlasta píše:To je nějaký divný, protože o tom není ani zmínka v ETK.
No jednu fotku jsem našel na polském fŕu a u druhé jsem osobně stál,nemůžu tvrdit že se to dělalo ve fabrice ale četl jsem o tom.Každopádně jsem di původně myslel že to je jen M-packet,ale vše bylo od M5 velké brzdy,budíky do 300,4laufy a hlavně za chvíli odjížděl a měl 100ku kolem 5ti vteřin!!! A jestli vyrobyli 3kusy ,tak myslím že v ETK o tom nic nebude....

Napsal: čtv 23.09.2004 22:37
od Filozof
Jen pro zajimavost: o M5

V září roku 1988 byla zahájena výroba M5 3,6L E34- motor řadový šestiválec, 24 ventilů,DOHC o objemu 3,6L(3535cm3), max.výkon 232 kW(315PS), max.točivý moment 360 Nm při 4750 ot/min.5-ti stupňová převodovka, brzdy jednopístkové o průměru 315 x 28 mm, zadní 300 x 10 mm,od 10/89 s vnitřním chlazením300x20.Max. rychlost 250km/h(el.omezena), zrychlení 6,3s na 100km/h.Tohoto provedení celkem vyrobeno cca.8070 ks.

V prosinci roku 1991-M5 3,8L provedena modernizace pohonné jednotky.Motor vycházel z motoru M3 E30 Sport Evo 2,5L .Objem 3,8L(3795 cm3), max. výkon 250kW(340PS), max. točivý moment 400 Nm při 4750 ot/min.Řízení motoru Bosch Motronic 3.3(3,6 má 1.2)vyznačuje se použitím 6-ti indukčních cívek. Brzdy a převodovka shodné s předchozím provedením.Max. rychlost 250km/h(el.omezovač), zrychlení 5,9s na 100 km/h. Celkem vyrobeno cca.2600 ks.


V březnu roku 1992-zahájení výroby karosářského provedení kombi-M5Touring.Ve své době se jednalo o nejrychlejší sériově vyráběný kombík na světě. Pohonná jednotka stejná jako u sedanu včetně brzd a převodovky. Až do ukončení výroby v červnu 1995, bylo vyrobeno 890 ks.

V květnu roku 1994-další modernizace.Použity 4-pístkové přední brzdy o rozměru 345 x 32 mm s plovoucím kotoučem a zadní 328 x 20 mm (jednopístkové). Do vozů sedan i kombi se začala montovat nová šesti-stupňová převodovka, byl pozměněn přední nárazník, vůz dostal širokou kapotu z modelu 540i, široké ledvinky, zpětná zrcátka v jiném provedení a nová byla i 18‘ kola v odlišném designu.Zrychlení a max. rychlost stejná s předchozím provedení.Celkem se tohoto provedení
vyrobilo cca.585 ks-415sedanů a 170 vozů kombi.

Napsal: čtv 23.09.2004 22:49
od Filozof
Jinak asi něco plánovali nebo pár kusu vyjelo z faktory protože....
Viz. obrázek

Napsal: pát 24.09.2004 06:29
od Vlasta
To má normální E39 zrcátka, tak fakt nevím.

Napsal: pát 24.09.2004 08:45
od Pivson
M5 E39 uz jsme tu taky nejak probirali

Napsal: pát 24.09.2004 18:12
od bpytlik
Filozof píše:Jinak asi něco plánovali nebo pár kusu vyjelo z faktory protože....
Viz. obrázek
Co to je za picovinu??? Jediny Mkovy na tom vidim ten znacek vepredu :)

Napsal: pát 24.09.2004 22:30
od Slavisimo
jeste by me zajimalo co ma s kolama

Napsal: pát 24.09.2004 22:36
od Zave
Slavisimo píše:jeste by me zajimalo co ma s kolama
ejaky moc roztoceny a rozmazany...

Napsal: sob 25.09.2004 01:08
od Filozof
Možná je to jen nějaká studie a nebyla nikdy vyrobená.
našel jse¨m to na netu a potvrdit to nemohu.
Jak říká M3maniac prý existuje M5 e39 touring tak někde bude alespoň foto né?

Napsal: sob 25.09.2004 12:20
od M3maniac
Filozof píše:Možná je to jen nějaká studie a nebyla nikdy vyrobená.
našel jse¨m to na netu a potvrdit to nemohu.
Jak říká M3maniac prý existuje M5 e39 touring tak někde bude alespoň foto né?
Já to foto na netu viděl,ve stříbrný barvě v realu zaparkovaný u BMW fabriky.... ale nevím kde to už bylo...

Napsal: sob 25.09.2004 21:07
od Lukáš
fotka od filosofa ma do m5-ky hodně daleko.

je to sotva naka studie, jelikoz i M-paket byltrošku jinej......tohle je naka obyc, s plastama buh vi od koho