Stránka 1 z 3

Napsal: úte 03.08.2004 07:26
od Anonymous
prosim prosim - povie mi niekto či je rozdiel medzi vstrekovacím čerpadlom na BMW525TD a BMW525TDS - obidve sú r.1992 A ked sa už pýtam - môže ma? palivový filter zásadný význam na štartovanie či už za tepla alebo za studena ?

Napsal: úte 03.08.2004 09:28
od Anonymous
NAZDAR ČERPADLA BY MĚLY BÝT STEJNÉ. NEMYSLÍM ŽE BY MĚL VLIV FILTR NA NASTARTOVÁNÍ, SPÍŠE NA VÝKON.POUZE V TOM PŘÍPADĚ POKUD TAM NEMÁŠ VODU. ZKUS HO JEŠTĚ ODVODNIT.

Napsal: pon 09.08.2004 09:06
od Anonymous
:cry: ...tak to vyzerá, že tie čerpadlá asi predsa len nebudú rovnaké...TDS má rozvodový re?az, takže asi bude iná os čerpadla a možno aj iné diely....Ten môj "voz" ma dokáže doja? každé ráno - ked naštartuje na tretí-štvrtý - krát....to by som vraždil....

Napsal: pon 09.08.2004 09:14
od skautik
majo píše::cry: ...tak to vyzerá, že tie čerpadlá asi predsa len nebudú rovnaké...TDS má rozvodový re?az, takže asi bude iná os čerpadla a možno aj iné diely....Ten môj "voz" ma dokáže doja? každé ráno - ked naštartuje na tretí-štvrtý - krát....to by som vraždil....
podle me ma TD rozvodovej retez taky...

ty motory jsou temer stejne lisi se jen v "drobnostech" oba dva jsou M51

Napsal: úte 10.08.2004 15:52
od tds
majo píše::cry: ...tak to vyzerá, že tie čerpadlá asi predsa len nebudú rovnaké...TDS má rozvodový re?az, takže asi bude iná os čerpadla a možno aj iné diely....Ten môj "voz" ma dokáže doja? každé ráno - ked naštartuje na tretí-štvrtý - krát....to by som vraždil....
Majo, čerpadla by měli být stejné!! tds i td jsou v základu stejné motory oba mají řetěz. asi si to pleteš s 524td ten má řemen a tam je to uplně jiný! p.s. výměna čerpadla není jen tak nějaká prdel mušíš rozhodit rozvody a na to mušíš mít kotvu na vačku čep do setrváku a stahovák na kolo od čerpadla.když bych to dělal tak už bych koupil nové napínací lišty,jsou tam 2x bývají většinou vydřené a néma cenu to tak skládat. já měnil rozvody a ty lišty mám ješte ve velmi dobrém,(až novém stavu).)měl jsem natrhlý řetěz).. když by jsi chtěl tak ti je když tak za nějakou rozumnou cenu prodám. být tebou tak kouknu na podávací čerpadlo nafty a změřím kolik dává/30 sec.

Napsal: úte 10.08.2004 16:10
od Lukas H.
tds píše:
majo píše::cry: ...tak to vyzerá, že tie čerpadlá asi predsa len nebudú rovnaké...TDS má rozvodový re?az, takže asi bude iná os čerpadla a možno aj iné diely....Ten môj "voz" ma dokáže doja? každé ráno - ked naštartuje na tretí-štvrtý - krát....to by som vraždil....
Majo, čerpadla by měli být stejné!! tds i td jsou v základu stejné motory oba mají řetěz. asi si to pleteš s 524td ten má řemen a tam je to uplně jiný! p.s. výměna čerpadla není jen tak nějaká prdel mušíš rozhodit rozvody a na to mušíš mít kotvu na vačku čep do setrváku a stahovák na kolo od čerpadla.když bych to dělal tak už bych koupil nové napínací lišty,jsou tam 2x bývají většinou vydřené a néma cenu to tak skládat. já měnil rozvody a ty lišty mám ješte ve velmi dobrém,(až novém stavu).)měl jsem natrhlý řetěz).. když by jsi chtěl tak ti je když tak za nějakou rozumnou cenu prodám. být tebou tak kouknu na podávací čerpadlo nafty a změřím kolik dává/30 sec.
Podle ETK jsou ty cerpadla jine...

Napsal: úte 10.08.2004 20:51
od skautik
Lukas H. píše:
tds píše:
majo píše::cry: ...tak to vyzerá, že tie čerpadlá asi predsa len nebudú rovnaké...TDS má rozvodový re?az, takže asi bude iná os čerpadla a možno aj iné diely....Ten môj "voz" ma dokáže doja? každé ráno - ked naštartuje na tretí-štvrtý - krát....to by som vraždil....
Majo, čerpadla by měli být stejné!! tds i td jsou v základu stejné motory oba mají řetěz. asi si to pleteš s 524td ten má řemen a tam je to uplně jiný! p.s. výměna čerpadla není jen tak nějaká prdel mušíš rozhodit rozvody a na to mušíš mít kotvu na vačku čep do setrváku a stahovák na kolo od čerpadla.když bych to dělal tak už bych koupil nové napínací lišty,jsou tam 2x bývají většinou vydřené a néma cenu to tak skládat. já měnil rozvody a ty lišty mám ješte ve velmi dobrém,(až novém stavu).)měl jsem natrhlý řetěz).. když by jsi chtěl tak ti je když tak za nějakou rozumnou cenu prodám. být tebou tak kouknu na podávací čerpadlo nafty a změřím kolik dává/30 sec.


Podle ETK jsou ty cerpadla jine...
no jasne, na tds by melo mit asi vyssi vykon ikdyz mozna je i odlisna elektronika

Napsal: stř 11.08.2004 08:00
od Anonymous
....trochu som na tom popracoval, zavolal som do servisu - povedali, že tie čerpadlá by mali by? rovnaké, žiaľ to čo vozím v kufri bude asi 524TD,lebo je komplet aj s ozubeným kolesom, ktoré má ozubenie ako na remeň. Nesedí mi ale r.v.1992-vyrábali sa vtedy ešte 524??? Ináč vizuálne vyzerá ROVNAKO! Prepáskoval som všetky spony na hadiciach kvôli zamedzeniu padania paliva - bez zlepšenia. Filter som ešte nevymenil - počítam že ten to ale nebude. Ešte dám nastavi? aspoň predstih na čerpadle. V servise chcú za výmenu čerpadla 2.500.-Sk-samozrejme ak si ho prinesiem. Príznaky sú také, že štartuje výborne za studena ovšem teplota vonku musí by? aspon 20°C Pri 15°C štartujem bežne tak na druhý-tretí krát, ked je motor teplý točí ako blbý kým naštartuje....a mám pocit, že je lenivý. :(

Napsal: stř 11.08.2004 11:41
od tds
majo píše:....trochu som na tom popracoval, zavolal som do servisu - povedali, že tie čerpadlá by mali by? rovnaké, žiaľ to čo vozím v kufri bude asi 524TD,lebo je komplet aj s ozubeným kolesom, ktoré má ozubenie ako na remeň. Nesedí mi ale r.v.1992-vyrábali sa vtedy ešte 524??? Ináč vizuálne vyzerá ROVNAKO! Prepáskoval som všetky spony na hadiciach kvôli zamedzeniu padania paliva - bez zlepšenia. Filter som ešte nevymenil - počítam že ten to ale nebude. Ešte dám nastavi? aspoň predstih na čerpadle. V servise chcú za výmenu čerpadla 2.500.-Sk-samozrejme ak si ho prinesiem. Príznaky sú také, že štartuje výborne za studena ovšem teplota vonku musí by? aspon 20°C Pri 15°C štartujem bežne tak na druhý-tretí krát, ked je motor teplý točí ako blbý kým naštartuje....a mám pocit, že je lenivý. :(
Jestli se vyráběli nebo ne to teď nevím ale pro tebe to není důležité,každopádně je to čerpadlo na 2,4td.
Těžko ti takhle poradím ale může to být i blbost,každopádně si nech seřídit ten předvstřik,zkontrolovat tlak a dávku paliva z vstřik.čerpadla.a taky vstřiky.potom můžeš řešit ostatní věci.2500?? za výměnu čerpadla,to nechápu to je nějak levné,buďto jsou to nějací fušeři nabo blázni.každopádně se jich zeptej jestli to už dělali a? ti to nezkurví víc než to je.

Napsal: stř 11.08.2004 15:20
od gamers
Předem jse omlouvám za pravopis

jestliže zateplá tocis dlouho nez naskočí tak vem studenou vodu a poli čerpadlo přesněji koncovou cast kde jde nafta do trysek a naskočí hned vím to protože jsem si to prosel ze svoji 524td a důvod je jednoduchý ta koncová cast je vyběhána a cim je teplejší tým hure podava naftu do trysek protože teplo a studeno jak známo roztahuje a stahuje materiál tym ze ho schladis jse stáhne vůle a vytači hned naftu neni to z moji hlavy ale od hodně velkého machra na veškeré čerpadla z Frýdku Místku
Po vymene koncove casti jsem mnel vsechn O.K. :lol:

Napsal: stř 11.08.2004 15:36
od RuDoSh
gamers píše:Po vymene koncove casti jsem mnel vsechn O.K. :lol:
a kolik to kostovalo?

Napsal: stř 11.08.2004 16:42
od gamers
neco kolem 10000kc

Napsal: stř 11.08.2004 16:45
od gamers
ta cena je velká stoho důvodu ze pote musí čerpadlo na stolicí a nevym jak ted jeto spatky uz 3 roky

Napsal: stř 11.08.2004 16:49
od gamers
A to ještě mála poznámka před tim to bylo ve dvou servisech nikde tu chybu nedokázali vysvětlit naces odstranit až v tom Frýdku vzal vodu a názorně my to předvedl proste vedel co 8) dela

Napsal: pát 13.08.2004 08:00
od Anonymous
Takže nové správy:S tou vodou na čerpadlo som počul,ale neskúšal. Práve včera som bol s tým v servise, povolili vrch čerpadla-oni to volajú že "kocka"-je to čas? kde idú do čerpadla káble.Potom ?ukal do toho čím to posúval do strany (pri spustenom motore)ked mal motor ako tak optimálne otáčky tak to zatiahol-tie štyry imbusy....Zrazu to začalo štartova? aj za tepla, tak som spokojný odišiel domov, žiaľ doma už zase všetko po starom!!! NEŠTARUJE ani za tepla ani za studena !!! Dnes ráno to zabralo až na štvrtýkrát !!! Už zase mám pocit, že to auto treba podpáli?-kua-nikdy sa z toho nevymocem???

Napsal: pát 13.08.2004 10:00
od Lukas H.
majo píše:Takže nové správy:S tou vodou na čerpadlo som počul,ale neskúšal. Práve včera som bol s tým v servise, povolili vrch čerpadla-oni to volajú že "kocka"-je to čas? kde idú do čerpadla káble.Potom ?ukal do toho čím to posúval do strany (pri spustenom motore)ked mal motor ako tak optimálne otáčky tak to zatiahol-tie štyry imbusy....Zrazu to začalo štartova? aj za tepla, tak som spokojný odišiel domov, žiaľ doma už zase všetko po starom!!! NEŠTARUJE ani za tepla ani za studena !!! Dnes ráno to zabralo až na štvrtýkrát !!! Už zase mám pocit, že to auto treba podpáli?-kua-nikdy sa z toho nevymocem???
No aspon vidis ze je to cerpadle, nevim nad cim porad premyslis udelej GO a budes v klidu...

Napsal: pát 13.08.2004 11:15
od Anonymous
:oops: nevedel som že sa robia aj GO čerpadiel....budem musie? niekoho pohľada? kto to zvládne...ale aj tak cena bude asi pekne "hustá"

Napsal: pát 13.08.2004 11:44
od RostaO
...je to jasny. Je to tlakovej spodek cerpadla, kterej uz je vymlacenej a za tepla proste tu naftu nenatlakuje natolik, aby to nastartovalo. Takze repas nebo dobry cerpadlo z jinyho auta.

Napsal: pát 13.08.2004 13:04
od Anonymous
majo píše:Takže nové správy:S tou vodou na čerpadlo som počul,ale neskúšal. Práve včera som bol s tým v servise, povolili vrch čerpadla-oni to volajú že "kocka"-je to čas? kde idú do čerpadla káble.Potom ?ukal do toho čím to posúval do strany (pri spustenom motore)ked mal motor ako tak optimálne otáčky tak to zatiahol-tie štyry imbusy....Zrazu to začalo štartova? aj za tepla, tak som spokojný odišiel domov, žiaľ doma už zase všetko po starom!!! NEŠTARUJE ani za tepla ani za studena !!! Dnes ráno to zabralo až na štvrtýkrát !!! Už zase mám pocit, že to auto treba podpáli?-kua-nikdy sa z toho nevymocem???
Panebože to sis mohl udělat i sám v garáži. takové nastavování předvstriku (předstihu) jsem dělal v 15 na moskvičovi! to je uplně na piču!
mušíš to dát nakam na kompl tam ti to ukáže kam a o kolik to čerpadlo potočit takové točení sem a tam je na hovno z toho nemůžeš nic zjistit! třeba máš v pořádku čerpadlo jen ho nastavit ale v hajzlu vstřiky. uděláš go čerpadla a zjistíš že to pořád to samé! nech to pořádně seřídit a pak můžeš udělat nějaký závěr!! udělaJÍ TI TO V KAŽDÉM BOSCH SERVISU nebo někdo kdo má počítač. ještě vyzkoušej jak to chytá v intervalech - nastartuj protůruj to a vypni tak za 5 vteřin zkus znovu, jesli budeš točit tak dlouho nebo to hned chytne.pak to nech stát třeba půl hodky a zkus znovu nastart. pak napiš co ti to dělá.

Napsal: pát 13.08.2004 13:07
od tds
Anonymous píše:
majo píše:Takže nové správy:S tou vodou na čerpadlo som počul,ale neskúšal. Práve včera som bol s tým v servise, povolili vrch čerpadla-oni to volajú že "kocka"-je to čas? kde idú do čerpadla káble.Potom ?ukal do toho čím to posúval do strany (pri spustenom motore)ked mal motor ako tak optimálne otáčky tak to zatiahol-tie štyry imbusy....Zrazu to začalo štartova? aj za tepla, tak som spokojný odišiel domov, žiaľ doma už zase všetko po starom!!! NEŠTARUJE ani za tepla ani za studena !!! Dnes ráno to zabralo až na štvrtýkrát !!! Už zase mám pocit, že to auto treba podpáli?-kua-nikdy sa z toho nevymocem???
Panebože to sis mohl udělat i sám v garáži. takové nastavování předvstriku (předstihu) jsem dělal v 15 na moskvičovi! to je uplně na piču!
mušíš to dát nakam na kompl tam ti to ukáže kam a o kolik to čerpadlo potočit takové točení sem a tam je na hovno z toho nemůžeš nic zjistit! třeba máš v pořádku čerpadlo jen ho nastavit ale v hajzlu vstřiky. uděláš go čerpadla a zjistíš že to pořád to samé! nech to pořádně seřídit a pak můžeš udělat nějaký závěr!! udělaJÍ TI TO V KAŽDÉM BOSCH SERVISU nebo někdo kdo má počítač. ještě vyzkoušej jak to chytá v intervalech - nastartuj protůruj to a vypni tak za 5 vteřin zkus znovu, jesli budeš točit tak dlouho nebo to hned chytne.pak to nech stát třeba půl hodky a zkus znovu nastart. pak napiš co ti to dělá.
to jsem psal já....