Stránka 1 z 1

Napsal: pát 09.07.2004 14:57
od bumira
Psal jsem to tu už jednou , ale nikdo mi neodpověděl.Zkouším tedy ještě jednou, jestli někdo z Vás nebude vědět odpovědi na následující dotazy:


Při té výměněně jsem ovšem zjistil několik zvláštností, které bych chtěl objasnit, pokud bude někdo z Vás vědět.
1. mám plechovou nádrž.Všechny mnou shlédnuté 34 ji měli plastovou - je to normální?
2. unašeče na poloosách jsou u všech 34 stovkový - já mám stodesítkový.kámoš řikal , že ani na jejich závodní okruhový M3 nejsou takový - je to normální?
3. při nákupu náhr. dílů jsem zjistil , že BMW moje vozidlo nemá v registru! - co to?
4. jakej má být správně v E34 88r 535i diferák?
Dík za odpovědi 8)

Napsal: pát 09.07.2004 15:49
od voko21
Umím odpovědět jen na 50% tvých dotazů, nicméně tady jsou odpovědi

1/Ocelová nádrž byla u 535i (a u jiných modelů taky) používaná,ale je jich málo. Je jen těžší a vejde se do ní myslím o 1litr víc 8O než do plastové(To je způsobené sílou stěny nádrže. :idea: ) Viděl jsem ji jen jednou v životě.
2/Nevim :(
3/Nevim :(
4/V ETK je 535i až do roku 9/1989 diferák:
RMFD FINAL DRIVE, DIFFERENTIAL 25%, I=38:11=3,45, No.:33101212169 $1,405.00

Napsal: sob 10.07.2004 13:09
od Pivson
Zkus schvalne prolustrovat auto podle VIN dekoderu.
Zadas poslednich sedum znaku VIN

http://www.e34.de/vin/index.php

Napsal: pon 12.07.2004 07:46
od bumira
To jsem zkusil.
Typově to auto sedi i motorově, pro Evropu bylo vyrobeny to taky asi sedi.Tak je to asi ok.Dik za nápady. 8O