Stránka 1 z 3

Napsal: pát 21.05.2004 01:34
od Francis
alp píše:8. kdyz odpojim vahu vzduchu, tak se na chvili trochu uklidni a cca po 10ti sekundach zacne opet zlobit
9. subjektivne bez vahy jede stejne, mozna o neco lip, nez s vahou
Zkus nekde (treba na vrakaci) pujcit MAF (=vahu). Podle ETK by mel byt stejny pro M60 a pro M50TU=M50 s VANOSem. Kdyz diagnostika neukze vadu MAFu jeste to neznamena ze je OK :-)

Napsal: pát 21.05.2004 10:13
od voko21
ZKUSIL BYCH OD NĚKOHO S M60 PŮJČIT POČÍTAČ A VYZKOUŠET TO S NÍM.

Napsal: pát 21.05.2004 10:56
od darmon
to je proste jedna z prvnich M60

Napsal: pát 21.05.2004 11:48
od darmon
jinak abych jen nepicoval, ja tipuju tesneni na sani, podle mne je v pici. vymenit, pak vymenit zpetnej ventil na podtlaku ten odchazi taky plus podle toho jak je lambda stara tak taky vymenit a bude klid.

Napsal: pát 21.05.2004 11:50
od patras
ja bych to taky tipnul na vahu

Napsal: pát 21.05.2004 12:24
od mayklmaykl
darmon píše:jinak abych jen nepicoval, ja tipuju tesneni na sani, podle mne je v pici. vymenit, pak vymenit zpetnej ventil na podtlaku ten odchazi taky plus podle toho jak je lambda stara tak taky vymenit a bude klid.
co konkretne myslis podtlakovym ventilem???
kde je?
mel jsem to rozebrany ale nic se tak nejmenuje ledaze by to byla záměna názvu?!

Napsal: pát 21.05.2004 12:27
od mayklmaykl
hele uz jsem ti psal abys mi zavolal na 731179589.mam za sebou go tohodle motoru akorat b30ky.mel jsem absolutne stejnej problem a dela to vaha vzduchu!!!! diagnostika to odhali az v momente kdy ji pripojis resetujes odpojis hodne projedes a napojis znovu...pak to ukaze nerovnomernou krivku vahy ktera dela vykonove diry.je to pokurvenej elktromag. odpor telesa váhy.mam to taky váha stojí nejmín10ku.jinak uz jedine volnobeznej ventil a vydojenej rozvodak!! tou vůlí kterou uz urcite ma motor rozhoupe.tisko pod sanim by spis piskalo v urcitych otackach.kazdopadne si priprav tak 30k jestli do toho polezes tiska a naplne jsou dost drahy....

Napsal: pát 21.05.2004 12:36
od darmon
mayklmaykl píše:
darmon píše:jinak abych jen nepicoval, ja tipuju tesneni na sani, podle mne je v pici. vymenit, pak vymenit zpetnej ventil na podtlaku ten odchazi taky plus podle toho jak je lambda stara tak taky vymenit a bude klid.
co konkretne myslis podtlakovym ventilem???
kde je?
mel jsem to rozebrany ale nic se tak nejmenuje ledaze by to byla záměna názvu?!
mam namysli intake manifold non return valve , menil jsem ho u vsech osmivalcu co se mi dostali do ruky. je to vzadu asi na osmi sroubech, vedou do toho dve podtlakovy hadice a hadice od posilovace brzd.

Napsal: pát 21.05.2004 17:24
od darmon
hm test s rozprasenym benzinem kor u tohodle motoru je absolutne k nicemu, tesneni na sani odchazi celkem casto a da se to blbe diagnostikovat. Nez rozprasenej benzin pouzivej ty startovaci spreje.
S tim ventilem jsem proste myslel to , viz priloha, holt se vyjadruju jak tatar :)
Ale voni holt ty nikasilovy motory stoji za vylizprdel, na bimmer.org na ne kleje snad kazdej :?

Napsal: pát 21.05.2004 17:27
od darmon
nesel mi pripojit fajl...
http://www.zcepe.net/bmw/nrv.pdf

Napsal: pát 21.05.2004 21:05
od darmon
ja bych nejdriv zkusil maf, pak se mrknul na to tesneni a pak vymenil tohle.

Napsal: pát 21.05.2004 22:55
od RedBaron
darmon píše:hm test s rozprasenym benzinem kor u tohodle motoru je absolutne k nicemu, tesneni na sani odchazi celkem casto a da se to blbe diagnostikovat. Nez rozprasenej benzin pouzivej ty startovaci spreje.
S tim ventilem jsem proste myslel to , viz priloha, holt se vyjadruju jak tatar :)
Ale voni holt ty nikasilovy motory stoji za vylizprdel, na bimmer.org na ne kleje snad kazdej :?
darmon: Na bimmer.org na ně kleje každej proto, že Nikasilový vložky se nesnášely s jejich sirným palivem a pětistupňový automaty měly defektní sérii měničů.

Já zatím nemůžu říct ani slovo, od března mám necelejch 7 tisíc nalítáno, a to dost ostře, dneska jsem dělal olej podle oranžový kontrolky. Auto běhá jak hodinky, průměrnou už jsem srazil na 13.8 ale je tam dost město a jak říkám, auto nešetřím.

Že odejde váha vzduchu, to je teda strašnej průser, když se rozhlížím kolem sebe, tak ji má v prdeli každej druhej, u VW je to každej rok jedna.

Co ty s rozbuškovým LPG, ještě se váha drží? Docela o LPG přemýšlím, ale za to nejčistší řešení bes střeleb do sání prej chtějí asi 45 kolíků, tak na to ratata.

Napsal: sob 22.05.2004 23:27
od Anonymous
mam namysli intake manifold non return valve , menil jsem ho u vsech osmivalcu co se mi dostali do ruky. je to vzadu asi na osmi sroubech, vedou do toho dve podtlakovy hadice a hadice od posilovace brzd.[/quote]

???????????????????????????????????????????jak se to jmenuje v čes?ině????je to vzadu smerem ke kabine nebo k smerem k cumaku jak zjistit jestli to funguje a co to stoji?????diiiiiiiiiiiiiiiky

Napsal: pon 24.05.2004 00:01
od mayklmaykl
Menil jsem membranu a vicko (pri rozdelavani to lehce praskne) a vyslo to na cca 1.500,-

Jestli to funguje ci nefunguje nejspis tezko zjistit, proste kdyz mas podezreni ze motor se nechova uplne dobre. Kdyz je to uplne v haji tak to prisava vzduch a pak zlobi krajni valce (maji chudou smes)[/quote]

hele a to se da koupit jen ta membrana nebo se to musi cely vymenit???mels to z vrakace nebo novy?? ja totiz podle diagnostiky mam spatnou vahu vzduchu nebo ten maf srac...ale todle asi taky mam totiz nakej divnej problem s brzdama a s volnobehem nekdy mi brzdy jaksi nebrzdej skoro vubec nekdy dost a kdyz jedu pres 200 tak brzdej jako prase a pri konstantnich otackach to nekdy divne piska a kdyz to proslapnu tak to prestane-je slyset ze to dela nakej vzduch...myslis ze by to mohl delat tenhle srac??je taky slyset ze to v tom miste kde tohle prepousti vzduch....ale jestli to je dobre nebo neni kdo vi?!

Napsal: pon 24.05.2004 16:52
od mayklmaykl
dekuji dekuji pristi tyden to zkusim a uvidim....uz zacinam bejt nasranej protoze nad tim laboruju uz dloouho a mam za sebou i go tohodle motoru je to na nerv a na prachy.....doufam ze uz to bude slapat nebo....!!!nic dikec a dam vedet....

Napsal: úte 25.05.2004 09:09
od Hanz
podle vseho je to ta vaha...

Napsal: stř 26.05.2004 18:08
od roan
tu membranu si koupis u bmw novou i s tim plastem do 1500, sem ji tam loni kupoval

Napsal: pát 28.05.2004 23:28
od mayklmaykl
pche tak to je pohoda....to sem mel taky na svickach bylo asi pul litru oleje ale civky jsem nemenilvypadaly ok....snad co je ten bypass ventil....myslis volnobeznej??? nebo ten srac na druhy strane s membranou....ten volnobeznej nesmysl je pekne drahej stoji asi 9ku jinaaac vaha by se mela programovat!v zakladu ma jet stejne ale,,,,kdo vi
jinac novy civky stojej asi 2ku kus

Napsal: ned 30.05.2004 22:09
od mayklmaykl
hele me rikal p hamm-bejvalej technik a rekl bych ze kapacita na bava ze prej je jde promerit nejakym voltmetrem -maj nejakou toleranci co je pod ni je v prdeli....zeptam se ho a dam vedet

Napsal: ned 30.05.2004 23:41
od Baxon
mayklmaykl píše:hele me rikal p hamm-bejvalej technik a rekl bych ze kapacita na bava ze prej je jde promerit nejakym voltmetrem -maj nejakou toleranci co je pod ni je v prdeli....zeptam se ho a dam vedet
OFF TOPIC: hele chlape, kam se tenkrát vypařil pan HAMM, je to fakt maník a nikdo mi neřek, kam se ztratil :?: :?: :?: