Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: stř 14.04.2004 13:53
				od ifsson
				Vim, ze obdobny problem se tady resil, muj ma drobne nuance. 
Pokud startuji auto a je studeny, toci to starterem a naskoci az po 5-10 vterinach, pokud neni studeny tak naskoci hned. Zaroven po predne strane olejove vanicky u klinaku tece neco (zasira to alternator a vsechno okolo) co vypada jako olej (podle chlapa na STK je to olej). Mel jsem podezreni na vadne tesneni nebo simering. Nejde to vsak dohromady se startovanim - tam to vypada na vzduch nebo cerpadlo.  Zvlastne je, ze olej je stale na maximu.
Co s tim?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 14.04.2004 13:58
				od RuDoSh
				ifsson píše:Vim, ze obdobny problem se tady resil, muj ma drobne nuance. 
Pokud startuji auto a je studeny, toci to starterem a naskoci az po 5-10 vterinach, pokud neni studeny tak naskoci hned. Zaroven po predne strane olejove vanicky u klinaku tece neco (zasira to alternator a vsechno okolo) co vypada jako olej (podle chlapa na STK je to olej). Mel jsem podezreni na vadne tesneni nebo simering. Nejde to vsak dohromady se startovanim - tam to vypada na vzduch nebo cerpadlo.  Zvlastne je, ze olej je stale na maximu.
Co s tim?
zhavice a mozna servo....
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 14.04.2004 15:41
				od charlie1
				No, to startování jsou asi opravdu svíčky, taky to znám - stačí jedna, dvě horší a je to nap ...   
 
Jo, a to prolínání oleje - dělaj to tyhle motory skoro všechny, prolíná tam olej někde podél šroubu, či co - v popisu tohohle problému někde na webu dokonce přesně bylo, že to vypadá jako prolínající simerink - dělá mi to taky - nikdy to nikomu nevadilo, sr.. na to.
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 14.04.2004 19:41
				od ifsson
				charlie1 píše:Jo, a to prolínání oleje - dělaj to tyhle motory skoro všechny, prolíná tam olej někde podél šroubu, či co - v popisu tohohle problému někde na webu dokonce přesně bylo, že to vypadá jako prolínající simerink - dělá mi to taky - nikdy to nikomu nevadilo, sr.. na to.
Jenomze to 10 let neteklo, a ted je najednou zas**tej celej spodek. Zacalo to po vymene oleje v autoservisu, kde mne soubezne s tou vymenou ulomili cidlo otacek v diferencialu  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 15.04.2004 09:57
				od charlie1
				ifsson píše:charlie1 píše:Jo, a to prolínání oleje - dělaj to tyhle motory skoro všechny, prolíná tam olej někde podél šroubu, či co - v popisu tohohle problému někde na webu dokonce přesně bylo, že to vypadá jako prolínající simerink - dělá mi to taky - nikdy to nikomu nevadilo, sr.. na to.
Jenomze to 10 let neteklo, a ted je najednou zas**tej celej spodek. Zacalo to po vymene oleje v autoservisu, kde mne soubezne s tou vymenou ulomili cidlo otacek v diferencialu  

 
no jo, no, tak holt úplně utřít do sucha a poprášit něčím, co potom půjde umejt - mouka je docela fajn a nemá v sobě abrasivní částice - projet a nechat se projevit, udělá to místo rozlejvání cestičky.
Hele - jak ti zvládli urazit čidlo z diferáku?
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 17.04.2004 14:54
				od ifsson
				Hele - jak ti zvládli urazit čidlo z diferáku?
to je pro mne take zahada 
 
na diferaku bylo vlevo spatne tesneni takze trochu prolinal olej no a pri vymene toho tesneni mne to nejak ulomili, pritom ulomili i konektor a kdyz jsem to nechal opravit (bohuzel pro zmenu v Autecu) tak kreteni tam dali 2 obycejne draty ani to nezaizolovali nakou izolepou  

  za 2 mesice vsechno zhnilo a sem to musel sam predelavat.[/quote]
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 23.04.2004 18:03
				od ifsson
				tak to ve finale byl simering a stara hadice na naftu 

 jeste ze to nebyl unik benzinu, to bych vyletel do vzduchu jedna radost :-/
kazdopadne v Autobase to udelali poradne, slape to jak hodinky a motor po umyti vypada jako novej. kdyby jeste pri umyvani motoru nezhodili kryt od + v motorovem prostoru, byl bych naprosto spokojenej.