Stránka 1 z 1
Napsal: sob 13.03.2004 10:44
od Rosta
Chlapáci BaWoráci!

V pátek jsem byl na kontrole podvozku v servisu.Při brždění ve vyšších rychlostech mě předek trochu uhne do prava a jak pustím pedál vrátí se zpět.Někdy se stane ,jako by auto odskočilo bokem.V Renocaru: Žádná fyzická vůle na nápravách nebyla zjištěna,součinnost brzd v normě,tlumiče dobré

Mechanik naznal ,podle gumy,že je špatná sbíhavost.

Za tuto kontrolu jsem zaplatil...175KČ

a jel jsem.
Napsal: sob 13.03.2004 12:50
od Pavel H
Cena mozna dobra, ale rekli Ti proc se tak chova? Kvuli sbihavosti urcite ne.
Napsal: sob 13.03.2004 12:56
od mayklmaykl
hele skoukni silentbloky na ramenech,nekdy se tvarej v poho ale nemusej byt a taky co je svinarna,kdyz mas dost sjety kotouce a narve na to nekdo repl.desticky mohou nekdy presahovat pres okraj vyssi hrany kotouce a to pak kouse jako svine ke strane a na to staci treba 0,5mm presah!zkontroluj jak makaj pístky brzd jestli nejdou pomalejc vuci sobe,nebo tohle dela rizeni kdyz je povolena dotahovaci matice tisicihranu pod volantem asi 40cm-dobejčit co to de nebo dotahnout stelovaci sroub na prevodce....kdyz se to neuklidni ramena....
Napsal: sob 13.03.2004 14:12
od RuDoSh
mayklmaykl píše:hele skoukni silentbloky na ramenech,nekdy se tvarej v poho ale nemusej byt a taky co je svinarna,kdyz mas dost sjety kotouce a narve na to nekdo repl.desticky mohou nekdy presahovat pres okraj vyssi hrany kotouce a to pak kouse jako svine ke strane a na to staci treba 0,5mm presah!zkontroluj jak makaj pístky brzd jestli nejdou pomalejc vuci sobe,nebo tohle dela rizeni kdyz je povolena dotahovaci matice tisicihranu pod volantem asi 40cm-dobejčit co to de nebo dotahnout stelovaci sroub na prevodce....kdyz se to neuklidni ramena....
jak najdu tu matici? Kdyz jedu po kostkovici tak slysim jak neco "bzuci" (jako neco povolene) a drnci mi to do volantu...
Napsal: sob 13.03.2004 16:43
od Rosta
1Pavel píše:Cena mozna dobra, ale rekli Ti proc se tak chova? Kvuli sbihavo
sti urcite ne.
Chtěl jsem vědět co je kde volnýho.Technik vyloučil jakoukoli vůli v čepech,na zadku silembloky v cajku trošku volná převodka.Je fakt ,že jsem před zimou dělal pravý spodní čep a nešel jsem na geometrii.
Chce použít vylučovací metodu.Projížděl BaWca táhl mu taky do strany.Jak řekl těžko se dá závada určit,jedině vylučovací metodou.
Napsal: sob 13.03.2004 16:52
od Anonymous
Když zkoušeli tu součinnost brzd, tak nebyl ten rozdíl na obou nápravách na stejné strane? Tzn, na levé, že by to brzdilo míň? Co myslí "vylučovací metodou?" To jako postupně bude vyměnovat to, co by s tím mělo souvislost? To se mi nezdá. Na to se musí přijít jinak. Pokud tam někde závada je, tak je mechanická a na to se přijít dá.
Napsal: sob 13.03.2004 16:55
od Pavel H
Když zkoušeli tu součinnost brzd, tak nebyl ten rozdíl na obou nápravách na stejné strane? Tzn, na levé, že by to brzdilo míň? Co myslí "vylučovací metodou?" To jako postupně bude vyměnovat to, co by s tím mělo souvislost? To se mi nezdá. Na to se musí přijít jinak. Pokud tam někde závada je, tak je mechanická a na to se přijít dá.
Napsal: sob 13.03.2004 17:13
od Pivson
Měnil čep a nedělal geošku??!! Šup na ní.
První čim začni, prohlídni pneu a rafky zda nejsou poškozeny či zkriveny.
Nech je správně vyvážit a podivat se zda nehazej.
Ucinost brzd bych preskoudel na valcovacce, maj ji snad na kazdy STK a hned vis o cem je rec.
Kotouce zmerit, jokou maj tlousku, z hlavy si min hodnoty nepamatuju.
Prezkouset tlumice nekde v servisu na "sokovym zarizeni" cena cca 100,- kč
E34 jsou dost nachylné na tu přední nápravu.
Napsal: sob 13.03.2004 20:08
od mayklmaykl
ta matice je pod volantem,odkryj plast a je na tyci rizeni cca 20min
Napsal: čtv 08.04.2004 19:56
od Doktor1
mayklmaykl píše:ta matice je pod volantem,odkryj plast a je na tyci rizeni cca 20min
Ale pokud mas posuvnej volant,tak ji dotahni jen do te miry,aby slo hybat s volantem.Jinak tohle je pricina klepani nebo vule na volantu,s brzdama to rozhodne nesouvisi.
Je treba to rozdelat,zjistit stav kotoucu a desticek a zkusit jak chodi pistky,pokud je praskla manzeta,tak to bude urcite vaznout,a pokud to vazne,tak se to kolo urcite vic zahriva...
Napsal: čtv 08.04.2004 20:14
od RuDoSh
Doktor1 píše:mayklmaykl píše:ta matice je pod volantem,odkryj plast a je na tyci rizeni cca 20min
Ale pokud mas posuvnej volant,tak ji dotahni jen do te miry,aby slo hybat s volantem.Jinak tohle je pricina klepani nebo vule na volantu,s brzdama to rozhodne nesouvisi.
Je treba to rozdelat,zjistit stav kotoucu a desticek a zkusit jak chodi pistky,pokud je praskla manzeta,tak to bude urcite vaznout,a pokud to vazne,tak se to kolo urcite vic zahriva...
ted to klepe hrozne... ale jsou to prej ramena....
Napsal: čtv 08.04.2004 20:21
od Doktor1
Myslel jsem klepani primo ve sloupku volantu,ne celyho rizeni...