Stránka 1 z 1

Napsal: ned 07.03.2004 17:19
od Anonymous
ZDRAVIM KLUCI KDO MI PORADI ?MAM 2 PROBLEMY 1 JE ZE MOTOR ZA STUDENA TAHNE PEKNE-NESKUBE A JAK MILE SE TO OHREJE NA NORMAL TAK UZ TO NENI ONO ZDA SE MI JAKO BY TO BEZELO NEKDY NA 5 VALCU A NE NA 6 NEBO KDYZ JEDU A PRIDAM PLYN TAK ZE TO ZACNE JAKO BY DUSIT PAK TO ZASE PRESTANE NO A 2 PROBLEM JE S TOPENIM PORAD TO TOPI VUBEC NEFOUKA STUDENEJ DIK JARDA :x

Napsal: ned 07.03.2004 17:24
od LOPOLO
to vypada jako by se o to auto nikdy nikdo nepostaral. V prvni rade bych vymenil vsechny filtry a pak zajel na diagnostiku. Jiny reseni je jen ztrata casu.

Napsal: ned 07.03.2004 17:26
od Lukas H.
Jeste bych zkusil svicky...

Napsal: ned 07.03.2004 17:29
od LOPOLO
Lukas H. píše:Jeste bych zkusil svicky...
Mno to je snad uplne prvni vec ktreou myslim urcite udelal .. .ehmm .. nebo ne? :shock:

Napsal: ned 07.03.2004 17:51
od roan
no muze toho bejt spatyno dost, od svicek, civky, kabelu, rozdelovace. tohle vsechno muze blbnout pri zmene teploty a to neni urcite vsechno. jinak to sem popsal spis nejakyho dvanactiventila, u 24ventila uz nektery veci samozrejme odpadaji

Napsal: ned 07.03.2004 18:54
od Anonymous
NO JE TO 2-24 V SVICKY NOVY NGK-FILRTY TAKY PLUS -KN NA DIAGNOSTICE TO BYLO TAM MI REKLI JEN HORSI LAMBDA SONDA AT JI PRY ZKUSIM ODPOJIT A PRY TO PRESTANE NEBO TO BUDE HORSI PO ODPOJENI JE TO PORAD STEJNY FAKT NEVIM STUDENEJ JEDE SUPER OHRATEJ BLBNE NEVIM

Napsal: ned 07.03.2004 19:09
od Pavel H
Ahoj,
Za jak dlouho to zacne delat takove problemy? Az kdyz je uplne ohraty nebo po tom co spadnou otacky po nastartovani? Tohle by totiz mohlo delat netesne sani. Prodava se takovy sprej, kterym strikas na spoje a jak se zacne dusit, tak nasal tu latku ze spreje. Ale vubec netusim, kde se to da sehnat. Ja si ho jednou pujcil v servisu u kamarada. Ale asi to nebude levna sranda. V kazdem pripade zkus prekontrolovat jestli nekde neprisava falesnej vzduch. Hleda se to dost tezko :( Co stratovani za tepla? Je to OK nebo ne?

Napsal: ned 07.03.2004 19:19
od Anonymous
CUKA TO KDYZ JE TO OHRATY NA NORMALU JINAK NE A STARTY ZA TEPLA SOU O.K

Napsal: ned 07.03.2004 19:24
od Anonymous
PROSTE KDYZ JEDU MAM TAM 3,5 OTACEK A DAM NAHU Z PLYNU A ZASE PRIDAM TAK TO JAKO JEDE NA 5 VALCU SI MYSLIM NENI TAM TEN TAH PAK JI ZASE SESLAPNU A ZASE SE CHYTNE A JEDE NORMALNE DRIV MI NECO PODOBNYHO DELALO U E 30 ALE TO JEN PRI ROZJEZDU PROSTE SEM DAL 1 SUPER 2 NIC A NAJEDNOU TO VYSTRELILO JAKO BY TO NECO DUSILO PODOBNY JE U TOHODLE ALE TO DELA JEN KDYZ JE TEPLOTA NA NORMALU ............NEVIM

Napsal: ned 07.03.2004 19:25
od roan
JARDA píše:CUKA TO KDYZ JE TO OHRATY NA NORMALU JINAK NE A STARTY ZA TEPLA SOU O.K


no jeste se obcas vysypou nebo nejak ucpou katy, to pak za tepla taky cuka a nechce to jet, to je jedna z veci na kterou na diagnostice neprijdes.
no jestli si byl na diagnostice a prisli akorat na lambdu, tak civky a vsechno kolem by snad melo bejt v poradku

Napsal: ned 07.03.2004 19:30
od Anonymous
KAT TAK TEN TAM UZ DLOUHO NENI........... :lol: JE TAM JEN LADENY VYFUK OD SVODU HOLA TRUBKA A NA KONCI LADACEK TAKY TO JEDE TEDA POKUD TO NEZACNE CUKAT :evil:

Napsal: ned 07.03.2004 19:51
od Pavel H
Je to sice jen pokus, ale zkus to ohrat na teplotu, pri ktere Ti to zacne delat. Pak vytahni konektor z cidla teploty vody a zkus to. Pokud to bude OK, tak je chyba bud v cidle, ze dava jednotce chybny udaj nebo ten udaj jednotka nezpracuje. Jinak by to klidne mohl byt snimac otacek. Jenze ten nevyzkousis. Sice by na to mela diagnostika prijit, ale... Jinak pises, ze to vypada jako by to jelo na 5 valve? A jede skutecne nebo ne? Melo by to byt slyset. Me tohle delalo kdysi davno na E21. A byl to spatny kabel ke svicce. Poznal jsem to nakonec tak,ze jsem jel par kilometru v rezimu, kdy mi to taklhe vynechavalo a jelo na pet valcu, pak jsem ihned vypnul motor, vyndal vsechny svicky jedna z tech sesti byla uplne jinak zacouzena. Vymenil jsem k ni kabel a bylo to OK. Je to proste pokusniceni.

Napsal: ned 07.03.2004 20:01
od Anonymous
NO ZKUSIM TO STIM CIDLEM A UVIDIM JINAK TY KABELY CO SEM SE PTAL V ELITU TAK ZA JEDEN KABILEK NA 24 V CHTELI KOLEM 6 TIS TO BYCH SE ASI ZBLAZNIL 6*6 TIS TO KOUPIM RADSI JINEJ MOTOR ITAK BYCH TAM CHTEL DA 2,5-24 NEBO 3,5 NO UVIDIM CO TAM DAM POKUD TO JESTE BUDU MIT JINAK DRIV NEZ SEM KOUPIL SVICKY TAK TO POZNAT OBCAS BYLO ZE TO JE NA 5 A NE NA 6 ALE PO VYMENE TO BYLO O.K ASI MESIC A TED ZACLO TO CUKANI MINULE SEM CUCEL NA SVICKY A O.K TAK SE NANE ZASE MRKNU

Napsal: ned 07.03.2004 21:57
od Pavel H
No,ze by odesla svicka za tak kratkou dobu je divne(ale taky se mi to stalo - odletl izolator a bylo vymalovano).V kazdem pripade pokud mas nejakou v garazi ( a to jiste mas), tak ji zkus postupne vymenovat.Taky moznost jak odhalit chybu ve svicce a nemuset jich kupovat rovnou sest. Jinak za ten kabel to je palka :-(

Napsal: ned 07.03.2004 22:04
od Lukas H.
JARDA píše:NO ZKUSIM TO STIM CIDLEM A UVIDIM JINAK TY KABELY CO SEM SE PTAL V ELITU TAK ZA JEDEN KABILEK NA 24 V CHTELI KOLEM 6 TIS TO BYCH SE ASI ZBLAZNIL 6*6 TIS TO KOUPIM RADSI JINEJ MOTOR ITAK BYCH TAM CHTEL DA 2,5-24 NEBO 3,5 NO UVIDIM CO TAM DAM POKUD TO JESTE BUDU MIT JINAK DRIV NEZ SEM KOUPIL SVICKY TAK TO POZNAT OBCAS BYLO ZE TO JE NA 5 A NE NA 6 ALE PO VYMENE TO BYLO O.K ASI MESIC A TED ZACLO TO CUKANI MINULE SEM CUCEL NA SVICKY A O.K TAK SE NANE ZASE MRKNU


Co je to za kokotinu kabel ke svicce 6k? Nestoji ani 600...

Napsal: úte 09.03.2004 08:58
od bumira
Nazdar, nebyl jsem dlouho připojenej, tak nevim zda, jsi to už vyřešil, ale kdyby ne tak mám pár typů.
Stalo se mi přesně to stejný u 535 to že tě každý posílá na diagnostiku je rozumný nic méně já naní byl taky a ukála že buď na autě je v řiti klika od dveří nebo že je vše ok.
Ještě se tě zeptám zda máš větší spotřebu od té doby co to cuká?
Kabely určitě nekupuj to je nesmysl - já udělal to stejný ale musíš si uvědomit že ten kabel jen tak v řiti nebude a vzhledem k tomu že píšeš že máš 24V což je relativně novej motor tak je ta pravděpodobnost malá.
Jediný co může bejt tak že je někde proraženej což se dá zjistit - ale bolí to jako svině - ale zase za ty prachy ...
Jestli si neproletěl nějakym humusem tak by to neměl být ani rozdělovač, můžeš se mrknout na čidlo otáček zkusit váhy vyčistit konektor u válečku na studený starty i když nevim zda ho tam máš.
Můj názor je že je to určitě lambda.Na zkoušku ji zkus vypojit - konektor je v motoru na straně řidiče hodně dole a je černej a docela tlustej. Když to vypojíš tak tam budou 4 výstupy.Zkus pak projet káru a nemělo byto už dělat.Kdyby jo tak ještě palivový čerpadlo a filtr , ale myslim že tohle to bude určitě ta lambda kdyby něco tak se ozvy na můj mail a můžem to ještě nějak rozebrat bumira@seznam.cz

Napsal: úte 09.03.2004 23:06
od Pavel H
Tu lambdu uz zkoušel odpojit a je to stejny. Vlastne uz se ani dlouho neozval. Nasel jsi to? Jestli jo, tak se podel o zazitky :)

Napsal: stř 10.03.2004 08:24
od Anonymous
JO LAMBDU SEM ODPOJIL A BYLO TO STEJNY JINAK SEM MRKNUL NA SVICKY ZDA SE ZE 1 NEPALI BYLA JAKO UHEL TAK SEM JE VYCISTIL DAL TAM NOVOU A ZATIM TO JEDE NORMALNE ALE TEZKO RICT JEL SEM STIM JEN DO PRACE A TO SE ANI NESTACI OHRAT TAKZE TO NECUKALO KAZDOPADNE TED ZASE JAKO NASCHVAL MARODIM TAK TO NEMUZU VYZKOUSET ALE HNED NATO ZASE VLITNU A DAM VEDET :roll: