Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 26.02.2004 12:35
od dd
Ahoj vsem ..


Mame nabidku na model 525tds z roku 98, naj. 150 tkm po 1. majiteli, celou dobu znackovy servis.

Chtel jsem se zeptat, zda mate nekdo zkusenosti s timhle autem, jak je to spolehlive, co motor (predpokladam, ze je to jeste "stara" generace s vykonem asi 105 kW), co tam odchazi atd.

Doted jsme meli 540iA, takze naklady asi budou mozna nizsi, ale pro jistotu bych to rad vedel ..

Diky predem .. odpovedi preferably do mejlu :).
DD (Karel)

Napsal: čtv 26.02.2004 19:09
od Doktor1
Z 540iA do 525tds ???

Co se tyce motoru,tak na tom jsou jen nepatrny zmeny od starsich modelu jako-plastovy sani,jinaci cerpadlo(rozdil jen v ulozeni,jinak stejny),E39 uz maji vahu vzduchu a prsa-ted nevim,jestli ma starej litinu a novej hlinik nebo opacne :(

Co se tyce spolehlivosti,tak to uz tady bylo zminovano hodnekrat...

Spatne studene starty-zhavice
Kolisani volnobehu-stav vstrik.cerpadla-vychozeny blok(Draha oprava)

Zalezi od kazdyho kusu...

Napsal: čtv 26.02.2004 19:15
od Pavel 528
Doktor1 píše:Z 540iA do 525tds ???

Co se tyce motoru,tak na tom jsou jen nepatrny zmeny od starsich modelu jako-plastovy sani,jinaci cerpadlo(rozdil jen v ulozeni,jinak stejny),E39 uz maji vahu vzduchu a prsa-ted nevim,jestli ma starej litinu a novej hlinik nebo opacne :(

Co se tyce spolehlivosti,tak to uz tady bylo zminovano hodnekrat...

Spatne studene starty-zhavice
Kolisani volnobehu-stav vstrik.cerpadla-vychozeny blok(Draha oprava)

Zalezi od kazdyho kusu...


no jit z 540ky do nafty 2,5,to bude utrpeni.... :D

Napsal: stř 03.03.2004 01:27
od Martinéz
jj, taky se mi to nezda jako rozumny. S TDesem se da sice jezdit svizne kdyz chces, ale pozor, abys neproslapl podlahu :lol:

..ja teda beru svou evoluci obracene..