Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: pon 23.02.2004 14:02
				od Luck
				Zdravím, protože mam e34 pouze chvili, rekne mi nekdo kolik ma ukazovat teplomer pri optimalne zahratem motoru? Me pri normalni jizde rucicka poskoci tesne za modre policko studeneho motoru a ve meste to jde trosku vyse. A spotrebu mam kolem 11 litru - 518i. V aute je potom take zima... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 23.02.2004 14:19
				od RedBaron
				Luck píše:Zdravím, protože mam e34 pouze chvili, rekne mi nekdo kolik ma ukazovat teplomer pri optimalne zahratem motoru? Me pri normalni jizde rucicka poskoci tesne za modre policko studeneho motoru a ve meste to jde trosku vyse. A spotrebu mam kolem 11 litru - 518i. V aute je potom take zima... 

 
Teploměr přesně v půlce, jinak je něco špatně. Většinou když se hřeje, viskóza na vrtuli, když je studenej, tak termostat. Vyndej klobouk termostatu a když se v hrnci při vaření nad osmdesátku neotevře nebo zůstává furt otevřenej, vyměň ho, nejlíp za origo BMW.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 23.02.2004 14:26
				od RostaO
				...presne tak. Prvne zkus termostat a pak se uvidi..
			 
			
					
				
				Napsal: pon 23.02.2004 16:10
				od Luck
				O.K. Zítra to zkusím a pak poreferuju... Jinak dík za info. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 23.02.2004 16:19
				od Hanz
				rovnou si jej kup novej, u staryho motoru jej menim preventivne, nebavi me jezdit nabalenej 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 23.02.2004 23:47
				od Martinéz
				dela mi to to samy, zahreje se optimalne jen pri 10'C a vic. Ale po chvilce topit jaks taks zacne. kolik kostuje termostat??
			 
			
					
				
				Napsal: úte 24.02.2004 11:32
				od Lukas H.
				Martinéz píše:dela mi to to samy, zahreje se optimalne jen pri 10'C a vic. Ale po chvilce topit jaks taks zacne. kolik kostuje termostat??
Ja ho kupoval nedavno v Elitu za 400,-
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 25.02.2004 01:02
				od Anonymous
				Mám obdobný problém, starý termostat se mě hřál nad modré pole až na čtvrt, když jsem začal topit, teplota spadla zpět těsně nad modré pole, teď mám termostat  funglák, hřeje se to na čtvrt a drží to pořád i když topím, ale k půlce se ani nehne. Nevím co dál, zě by třecí spojka vrtule? Nemám saharu na chladiči, myslíte, že by to mohlo mít vliv? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 27.02.2004 11:30
				od RostaO
				Elvis píše:Mám obdobný problém, starý termostat se mě hřál nad modré pole až na čtvrt, když jsem začal topit, teplota spadla zpět těsně nad modré pole, teď mám termostat  funglák, hřeje se to na čtvrt a drží to pořád i když topím, ale k půlce se ani nehne. Nevím co dál, zě by třecí spojka vrtule? Nemám saharu na chladiči, myslíte, že by to mohlo mít vliv? 

 
...tak to hledej šmudlo, protoze saharu taky nemam a teplotu to drzi v poradku. Takze bud visko spojka porad chladi co to de a nebo tam je nejaka haluz jinde. A nebo jsi koupil termostat, ktery spina pri jine teplote, nez by u toho auta mel (stane se)