Stránka 1 z 6

Napsal: sob 24.01.2004 19:08
od 530DAT
jaký máte zkušenosti vs jiný bawo???

Napsal: sob 24.01.2004 19:18
od abdul
moje 530d brzdi urcite lepe nez sedma (e38), ty brzdy mi prijdou uplne dokonaly...

Napsal: sob 24.01.2004 20:04
od 530DAT
me se zda totiz ze 3ka brzdi daleko vostrejc (bez ohledu na vahu) a X5 taky, se sedmou nemam zk.

Napsal: sob 24.01.2004 20:33
od abdul
s X bombou mam najeto za volantem tak malo, ze bych se nerad poustel do nejakyho porovnavani, petka ve srovnani se sedmou je jednoznacny vitez, ve srovnani s E46 mi prijde srovnatelna, mozna nejaky "pseudorozdil"... ale kdyz porovnam moji 530d a 525tds pytlika tak mi mezi nima prijde celkem rozdil v brzdeni a to ma pepa odvrtavane zimmermany a ja origos kotouce... zas tam mam o neco sirsi backory tusim...

Napsal: sob 24.01.2004 20:43
od 530DAT
mluvim o rozdilu kterej je ptrnej okamzite po prvnim seslapnuti pedalu?!!!!

Napsal: sob 24.01.2004 20:50
od Jawak
Já můžu porovnat 320d z ´99 s 320d z ´02, to je dost rozdíl, když se šlápne na brzdu jak je člověk zvyklej ze své, tak to je fakt znát... Papuče byly oboje 225/50/16
e36 se s tím nedá srovnat, tam se musí do toho pedálu kopnout, ale pak to brzdí slušně :)

Napsal: sob 24.01.2004 20:59
od 530DAT
Tak Tak

jakmile do toho slapnu neznam konkurenci, ja jen vo ty vostrosti tech brzd, maji proste delsi krok.

zatim asi nechci napsat nejlepsi brzdy u bawa jsou v ty x5 (proste nejvostrejsi)

Napsal: ned 25.01.2004 10:51
od Hanz
nevim, v X5 mi prispadaly normalni, v E39 nemaji imho chybu, prijde mi, ze brzdi samy

Napsal: ned 25.01.2004 12:15
od 530DAT
tak to mam asi chybu ja :cry: :cry: :cry: :cry:

Napsal: ned 25.01.2004 12:44
od M3maniac
Řeknu Ti jen jedno,že BMW (a e39 nabeton) jsou fest náchylné na kvalitu kotoučů a desek..... třeba na té stříbrné 525 co jsem měl ten típek vyměnil asi 3x za sebou na záruku křivé kotouče ,mu pak řekli at tam dá Ate power disc pro větší zatížení a najeto 3kkm a zas začly kopat!!! Ty samé power discy dal kámoš na 730d a to samé,no a perlička já dal na svý emko ZIMMERMANY a po cca 2500km to samé,jsme zkontrolovali celý podvozek,všechno povyměnovali a pořád to samé-pak mi mechoš řek že jedině kotouče tak jsem mu řek že to není možné ,že jsou nové!!! A bohužel měl pravdu!!! Tet se s nima dohaduju,že chci(nové nebo penízky zpět),tak jsem zvědav.....samý nesmysly že byly špatně namontované atd!!! Jinak tet už vím ,že na svoje BMW dám jedině origo BMW-po slevě to není tak hrozné!!!Ale vydrží kuewsky víc..... :D

Napsal: ned 25.01.2004 14:57
od abdul
musim taky potvrdit reneho slova...
bytlik ma ty zimmermany taky a uz jsme je museli nechavat dvakrat liznout... proste se to pokrivi a hotovo...

Napsal: ned 25.01.2004 14:59
od abdul
530DAT píše:tak to mam asi chybu ja :cry: :cry: :cry: :cry:
me to fuckt brzdi jako o zavod... toho pedalu se staci dotknout a uz to stoji... (obrazne samozrejme) v sedme sem na to musel trochu zatlacit...

Napsal: ned 25.01.2004 20:10
od Martinéz
ono je taky fakt, ze u automatu bejvaj brzdy jedovatejsi...

Napsal: pon 26.01.2004 13:18
od Maca
rene kurc píše:Řeknu Ti jen jedno,že BMW (a e39 nabeton) jsou fest náchylné na kvalitu kotoučů a desek..... třeba na té stříbrné 525 co jsem měl ten típek vyměnil asi 3x za sebou na záruku křivé kotouče ,mu pak řekli at tam dá Ate power disc pro větší zatížení a najeto 3kkm a zas začly kopat!!! Ty samé power discy dal kámoš na 730d a to samé,no a perlička já dal na svý emko ZIMMERMANY a po cca 2500km to samé,jsme zkontrolovali celý podvozek,všechno povyměnovali a pořád to samé-pak mi mechoš řek že jedině kotouče tak jsem mu řek že to není možné ,že jsou nové!!! A bohužel měl pravdu!!! Tet se s nima dohaduju,že chci(nové nebo penízky zpět),tak jsem zvědav.....samý nesmysly že byly špatně namontované atd!!! Jinak tet už vím ,že na svoje BMW dám jedině origo BMW-po slevě to není tak hrozné!!!Ale vydrží kuewsky víc..... :D
Tohle je přesně můj případ :cry: když jsem to koupil bylo všechno v pohodě. Po 25tis.km mi měnili desky a protože už byly slabší tak dali i kotouče (ATE), po cca 3tis. začali klepat, výměna za DELPHI, opět cca 3tis. a začali klepat, výměna za originál BMW, cca 3tis. začali klepat, všechno změřený, všechno v pohodě, ale kotouče se kroutí dál :cry: :cry:

Napsal: pon 26.01.2004 13:28
od M3maniac
Maca píše:
rene kurc píše:Řeknu Ti jen jedno,že BMW (a e39 nabeton) jsou fest náchylné na kvalitu kotoučů a desek..... třeba na té stříbrné 525 co jsem měl ten típek vyměnil asi 3x za sebou na záruku křivé kotouče ,mu pak řekli at tam dá Ate power disc pro větší zatížení a najeto 3kkm a zas začly kopat!!! Ty samé power discy dal kámoš na 730d a to samé,no a perlička já dal na svý emko ZIMMERMANY a po cca 2500km to samé,jsme zkontrolovali celý podvozek,všechno povyměnovali a pořád to samé-pak mi mechoš řek že jedině kotouče tak jsem mu řek že to není možné ,že jsou nové!!! A bohužel měl pravdu!!! Tet se s nima dohaduju,že chci(nové nebo penízky zpět),tak jsem zvědav.....samý nesmysly že byly špatně namontované atd!!! Jinak tet už vím ,že na svoje BMW dám jedině origo BMW-po slevě to není tak hrozné!!!Ale vydrží kuewsky víc..... :D
Tohle je přesně můj případ :cry: když jsem to koupil bylo všechno v pohodě. Po 25tis.km mi měnili desky a protože už byly slabší tak dali i kotouče (ATE), po cca 3tis. začali klepat, výměna za DELPHI, opět cca 3tis. a začali klepat, výměna za originál BMW, cca 3tis. začali klepat, všechno změřený, všechno v pohodě, ale kotouče se kroutí dál :cry: :cry:
No to mi říkej že origo taky klepou po 3tkm....a to ti někdo řek že jsou origo,nebo si je kupoval v krabici zabalené v BMW? Kolik si za ně platil?

Napsal: pon 26.01.2004 13:48
od Maca
rene kurc píše:No to mi říkej že origo taky klepou po 3tkm....a to ti někdo řek že jsou origo,nebo si je kupoval v krabici zabalené v BMW? Kolik si za ně platil?
Pravda je, že krabici jsem neviděl a všechny ty zkrouceny kotouče se měnili v rámci záruky. Platil jsem ty ATE a pak když přišly na řadu "origo", tak jsem něco doplácel, ale kolik přesně, to fakt nevím.

Napsal: pon 26.01.2004 14:54
od M3maniac
Maca píše:
rene kurc píše:No to mi říkej že origo taky klepou po 3tkm....a to ti někdo řek že jsou origo,nebo si je kupoval v krabici zabalené v BMW? Kolik si za ně platil?
Pravda je, že krabici jsem neviděl a všechny ty zkrouceny kotouče se měnili v rámci záruky. Platil jsem ty ATE a pak když přišly na řadu "origo", tak jsem něco doplácel, ale kolik přesně, to fakt nevím.
No takže podle mně si tam nikdy origo kotouče neměl...... :D no víte pane tet to už bude fakt dobré,dali jsme vám tam originální díl BMW :D bla bla bla......

Napsal: pon 26.01.2004 15:09
od Maca
Možný to samozřejmě je :cry: ... před 14-ti dny mi tam dávali už trochu jetý z jiný E39 (530d) na zkoušku co to bude dělat a jelikož to už zase trosku klepe, tak si při příští výměně nechám donést ukázat co tam budou dávat (včetně krabice) :lol: a dam vedet vysledek.

Napsal: pon 26.01.2004 17:18
od Jawak
Co takhle Zimmermanny s deskama Remsa? Můžu je mít nový za 120 €, to se mi zdá good price, v bawu chtějí asi 190 jen za díly. Ty Zimmermanny se mi líbí víc, už jen kvůli těm dírám :)

Napsal: pon 26.01.2004 18:38
od RedBaron
Přesně tohle řešíme u tátovo sedmy (E32). Origo za chvilku v hajzlu, ATE Powerdisky taky za chvilku v hajzlu.

--- Z doslechu: -----------------------------------

1. Kluk, co nám dělá auto (E32 750i)je taky naštvanej na BMW i ATE, několikrát to řešili s E39, pak se naštvali a koupili originál ATE v Německu. Od té doby 20.000 km a klid! Ty ATE, co hrnou sem, se prej dělají v Polsku.

2. Dostal jsem tip od magica, je to kluk, co jezdí s Deltou Integrale vrchy, takže asi víc než ostře :) A ten mi poradil OMP, že prej dělaj závodní vybavení a na Deltu dostane kompletní "okotoučení a odestičkování" na celý auto za 14 litrů, drží to prej perfektně, zatímco originály dovedl utavit na jednom sjezdu serpentýn na Křivoklátsku.