Napsal: sob 24.01.2004 19:08
				
				jaký máte zkušenosti vs jiný bawo???
			Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/

 
   
   
  

me to fuckt brzdi jako o zavod... toho pedalu se staci dotknout a uz to stoji... (obrazne samozrejme) v sedme sem na to musel trochu zatlacit...530DAT píše:tak to mam asi chybu ja


Tohle je přesně můj případrene kurc píše:Řeknu Ti jen jedno,že BMW (a e39 nabeton) jsou fest náchylné na kvalitu kotoučů a desek..... třeba na té stříbrné 525 co jsem měl ten típek vyměnil asi 3x za sebou na záruku křivé kotouče ,mu pak řekli at tam dá Ate power disc pro větší zatížení a najeto 3kkm a zas začly kopat!!! Ty samé power discy dal kámoš na 730d a to samé,no a perlička já dal na svý emko ZIMMERMANY a po cca 2500km to samé,jsme zkontrolovali celý podvozek,všechno povyměnovali a pořád to samé-pak mi mechoš řek že jedině kotouče tak jsem mu řek že to není možné ,že jsou nové!!! A bohužel měl pravdu!!! Tet se s nima dohaduju,že chci(nové nebo penízky zpět),tak jsem zvědav.....samý nesmysly že byly špatně namontované atd!!! Jinak tet už vím ,že na svoje BMW dám jedině origo BMW-po slevě to není tak hrozné!!!Ale vydrží kuewsky víc.....
 když jsem to koupil bylo všechno v pohodě. Po 25tis.km mi měnili desky a protože už byly slabší tak dali i kotouče (ATE), po cca 3tis. začali klepat, výměna za DELPHI, opět cca 3tis. a začali klepat, výměna za originál BMW, cca 3tis. začali klepat, všechno změřený, všechno v pohodě, ale kotouče se kroutí dál
  když jsem to koupil bylo všechno v pohodě. Po 25tis.km mi měnili desky a protože už byly slabší tak dali i kotouče (ATE), po cca 3tis. začali klepat, výměna za DELPHI, opět cca 3tis. a začali klepat, výměna za originál BMW, cca 3tis. začali klepat, všechno změřený, všechno v pohodě, ale kotouče se kroutí dál   
  
No to mi říkej že origo taky klepou po 3tkm....a to ti někdo řek že jsou origo,nebo si je kupoval v krabici zabalené v BMW? Kolik si za ně platil?Maca píše:Tohle je přesně můj případrene kurc píše:Řeknu Ti jen jedno,že BMW (a e39 nabeton) jsou fest náchylné na kvalitu kotoučů a desek..... třeba na té stříbrné 525 co jsem měl ten típek vyměnil asi 3x za sebou na záruku křivé kotouče ,mu pak řekli at tam dá Ate power disc pro větší zatížení a najeto 3kkm a zas začly kopat!!! Ty samé power discy dal kámoš na 730d a to samé,no a perlička já dal na svý emko ZIMMERMANY a po cca 2500km to samé,jsme zkontrolovali celý podvozek,všechno povyměnovali a pořád to samé-pak mi mechoš řek že jedině kotouče tak jsem mu řek že to není možné ,že jsou nové!!! A bohužel měl pravdu!!! Tet se s nima dohaduju,že chci(nové nebo penízky zpět),tak jsem zvědav.....samý nesmysly že byly špatně namontované atd!!! Jinak tet už vím ,že na svoje BMW dám jedině origo BMW-po slevě to není tak hrozné!!!Ale vydrží kuewsky víc.....když jsem to koupil bylo všechno v pohodě. Po 25tis.km mi měnili desky a protože už byly slabší tak dali i kotouče (ATE), po cca 3tis. začali klepat, výměna za DELPHI, opět cca 3tis. a začali klepat, výměna za originál BMW, cca 3tis. začali klepat, všechno změřený, všechno v pohodě, ale kotouče se kroutí dál

Pravda je, že krabici jsem neviděl a všechny ty zkrouceny kotouče se měnili v rámci záruky. Platil jsem ty ATE a pak když přišly na řadu "origo", tak jsem něco doplácel, ale kolik přesně, to fakt nevím.rene kurc píše:No to mi říkej že origo taky klepou po 3tkm....a to ti někdo řek že jsou origo,nebo si je kupoval v krabici zabalené v BMW? Kolik si za ně platil?
No takže podle mně si tam nikdy origo kotouče neměl......Maca píše:Pravda je, že krabici jsem neviděl a všechny ty zkrouceny kotouče se měnili v rámci záruky. Platil jsem ty ATE a pak když přišly na řadu "origo", tak jsem něco doplácel, ale kolik přesně, to fakt nevím.rene kurc píše:No to mi říkej že origo taky klepou po 3tkm....a to ti někdo řek že jsou origo,nebo si je kupoval v krabici zabalené v BMW? Kolik si za ně platil?
 no víte pane tet to už bude fakt dobré,dali jsme vám tam originální díl BMW
  no víte pane tet to už bude fakt dobré,dali jsme vám tam originální díl BMW   bla bla bla......
  bla bla bla...... ... před 14-ti dny mi tam dávali už trochu jetý z jiný E39 (530d) na zkoušku co to bude dělat a jelikož to už zase trosku klepe, tak si při příští výměně nechám donést ukázat co tam budou dávat (včetně krabice)
 ... před 14-ti dny mi tam dávali už trochu jetý z jiný E39 (530d) na zkoušku co to bude dělat a jelikož to už zase trosku klepe, tak si při příští výměně nechám donést ukázat co tam budou dávat (včetně krabice)   a dam vedet vysledek.
 a dam vedet vysledek.
 A ten mi poradil OMP, že prej dělaj závodní vybavení a na Deltu dostane kompletní "okotoučení a odestičkování" na celý auto za 14 litrů, drží to prej perfektně, zatímco originály dovedl utavit na jednom sjezdu serpentýn na Křivoklátsku.
 A ten mi poradil OMP, že prej dělaj závodní vybavení a na Deltu dostane kompletní "okotoučení a odestičkování" na celý auto za 14 litrů, drží to prej perfektně, zatímco originály dovedl utavit na jednom sjezdu serpentýn na Křivoklátsku.