Napsal: úte 20.01.2004 08:32
Zdravim Všechny,
Tak se mi konečně zadařilo a vyřešil jsem problém který vypukl o silvestra!
Všechno to škubání a další věci s tim spojené (viz tonu potřebuji podat ...)
například příšerná spotřeba (kol 18 litrů) byly opravdu způsobeny vadnou lambda sondou.
Včera jsem ji 3 hodiny vyměňoval nebo? povolit a vyndat šrouby na výfuku a následně povolit lambdu byl úkol téměř nadlidský.
Takže děkuji ještě jednou všem co mi radily ty co to čeká předem lituji - je to fakt příšerná práce.
Jinak lambda se dá pořídit na 535 od 1500 (náhrada - životnost okolo roku) až do 5000 Kč (originál od BOSCH životnost kol 300 tis kilometrů) to jsou ceny za nový kousky a jak jsem se ptal tak náhradu nemá smysl kupovat jednak kvůli životnosti a dále se prý dělaj jen s krátkýma kabelama takže se musí pod autem nakonektorovat.
Druhá varianta je koupit použitou.Je to levnější (ta moje vyšla na 500 kč )
ale je třeba mít štěstí nebo? na ní nikdy nepoznáte zda je funkční než ji tam dáte.
Než přistoupíte k samotné montáži sondy bylo by dobrý tu starou změřit.
Má dávat něco mezy 0,2 - 0,8 V.Je 4 - drátová tak pozor kde ji budete měřit nebo? 2 dráty jsou k topnému tělísku které je uvnitř sondy.
Ale i to je dobrý změřit nebo? ohřeje sondu dřív na pracovní teplotu a když ne může to dělat problémy u startování.
Všechny informace co mám jsem čerpal od kluka co staví závodní speciály a jako jediný mi zatim vždy pomoh s jakýmkoli autem - fakt tomu hodně rozumí.
Tak zatim se mějte a ještě jednou dík těm co mi radily!!
Tak se mi konečně zadařilo a vyřešil jsem problém který vypukl o silvestra!
Všechno to škubání a další věci s tim spojené (viz tonu potřebuji podat ...)
například příšerná spotřeba (kol 18 litrů) byly opravdu způsobeny vadnou lambda sondou.
Včera jsem ji 3 hodiny vyměňoval nebo? povolit a vyndat šrouby na výfuku a následně povolit lambdu byl úkol téměř nadlidský.
Takže děkuji ještě jednou všem co mi radily ty co to čeká předem lituji - je to fakt příšerná práce.
Jinak lambda se dá pořídit na 535 od 1500 (náhrada - životnost okolo roku) až do 5000 Kč (originál od BOSCH životnost kol 300 tis kilometrů) to jsou ceny za nový kousky a jak jsem se ptal tak náhradu nemá smysl kupovat jednak kvůli životnosti a dále se prý dělaj jen s krátkýma kabelama takže se musí pod autem nakonektorovat.
Druhá varianta je koupit použitou.Je to levnější (ta moje vyšla na 500 kč )
ale je třeba mít štěstí nebo? na ní nikdy nepoznáte zda je funkční než ji tam dáte.
Než přistoupíte k samotné montáži sondy bylo by dobrý tu starou změřit.
Má dávat něco mezy 0,2 - 0,8 V.Je 4 - drátová tak pozor kde ji budete měřit nebo? 2 dráty jsou k topnému tělísku které je uvnitř sondy.
Ale i to je dobrý změřit nebo? ohřeje sondu dřív na pracovní teplotu a když ne může to dělat problémy u startování.
Všechny informace co mám jsem čerpal od kluka co staví závodní speciály a jako jediný mi zatim vždy pomoh s jakýmkoli autem - fakt tomu hodně rozumí.
Tak zatim se mějte a ještě jednou dík těm co mi radily!!