Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: úte 11.11.2003 19:46
				od gejza
				Zdravim , někde jsem slyšel že jde de do 2,5 namontovat mechanický čerpadlo (diesel),je to možný?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 11.11.2003 20:54
				od RuDoSh
				a k cemu je to dobre? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 11.11.2003 22:45
				od ManyP
				nani to zadne problem staci jen prehodit a natahnot tam lanko a prodat ridici jednotky
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.11.2003 11:25
				od darmon
				jako na klicku ? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.11.2003 14:03
				od ManyP
				jako tahlo an pridavani plynu pac to tve elektronicke ma na plynu jen potenciometr!!!
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.11.2003 16:20
				od RostaO
				...no a pak jen pedaly z trojkolky a uz to svisti 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.11.2003 19:31
				od gejza
				s mechanickym čerpadlem to bude zase spolehlivej diesel,když tady čtu ty poruchy tak mně běhá mráz po zádech.Jak to bude s poklesem výkonu?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.11.2003 19:47
				od ManyP
				cau pre ztracis nejake ty desitky krotaku ale jinac vykon stenen ale uz to neni elektronika takze uz ne chip
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.11.2003 21:28
				od skautik
				Originál zaslal gejza 
s mechanickym čerpadlem to bude zase spolehlivej diesel,když tady čtu ty poruchy tak mně běhá mráz po zádech.Jak to bude s poklesem výkonu? 
bullshit,  everythink 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 13.11.2003 11:23
				od RostaO
				...no spolehlivejsi to bude...prece jen, mechanika je mechanika...ale predelavat to? Na to bych se vysral...jo a prestat tlakovat muze stejne dobre mechanicky jak el. cerpadlo - to je o te spodni casti, ktera se casem 400k km opotrebi - no a ten elektronickej vrsek nestoji na vrakale moc cca 6k a jezdi se dal.
Jo, PS: kdyby nekdo chtel dobrej elektronickej vrsek cerpadla na 2.5TDS motor, tak se mi jeden vali v garazi ...prodam za 3.5k
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 13.11.2003 12:10
				od RuDoSh
				to rosta : voe taky sis mohl vzpomenout pred mesicem....ted jsem ho musel repasovat za 11k ........ 

 skoda 

 beee
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 29.01.2004 16:28
				od voko21
				Ja jsem přehazoval pumpu za mechanickou, protože mam někde kra?ase a DDE a původní čerpadlo dělalo kraviny. Ani u BMW mi to nenašli, tak nic jiného nezbylo. Mechanické se napojí také na vodu, aby při studeném motoru trochu čerpadlo zvedlo otáčky. Pokles na výkonu trochu je.. Jde hlavně o to, jak se čerpadlo nastaví (Poměr výkon/spotřeba). Výhoda je spolehlivost a můžeš dělat pokusy s různým nastavením. Dokonce se mi povedlo dosáhnout výkonu vyššího, ale už to začínalo kouřit. Spotřeba je při inteligentním nastavení asi o litr víc. Dokázal jsem to ale i na 6,5l. Pro informaci je to 524td-91r.