Stránka 1 z 1

Napsal: úte 11.11.2003 19:46
od gejza
Zdravim , někde jsem slyšel že jde de do 2,5 namontovat mechanický čerpadlo (diesel),je to možný?

Napsal: úte 11.11.2003 20:54
od RuDoSh
a k cemu je to dobre? :)

Napsal: úte 11.11.2003 22:45
od ManyP
nani to zadne problem staci jen prehodit a natahnot tam lanko a prodat ridici jednotky

Napsal: stř 12.11.2003 11:25
od darmon
jako na klicku ? :)

Napsal: stř 12.11.2003 14:03
od ManyP
jako tahlo an pridavani plynu pac to tve elektronicke ma na plynu jen potenciometr!!!

Napsal: stř 12.11.2003 16:20
od RostaO
...no a pak jen pedaly z trojkolky a uz to svisti :D

Napsal: stř 12.11.2003 19:31
od gejza
s mechanickym čerpadlem to bude zase spolehlivej diesel,když tady čtu ty poruchy tak mně běhá mráz po zádech.Jak to bude s poklesem výkonu?

Napsal: stř 12.11.2003 19:47
od ManyP
cau pre ztracis nejake ty desitky krotaku ale jinac vykon stenen ale uz to neni elektronika takze uz ne chip

Napsal: stř 12.11.2003 21:28
od skautik
Originál zaslal gejza
[B]s mechanickym čerpadlem to bude zase spolehlivej diesel,když tady čtu ty poruchy tak mně běhá mráz po zádech.Jak to bude s poklesem výkonu?


bullshit, everythink

Napsal: čtv 13.11.2003 11:23
od RostaO
...no spolehlivejsi to bude...prece jen, mechanika je mechanika...ale predelavat to? Na to bych se vysral...jo a prestat tlakovat muze stejne dobre mechanicky jak el. cerpadlo - to je o te spodni casti, ktera se casem 400k km opotrebi - no a ten elektronickej vrsek nestoji na vrakale moc cca 6k a jezdi se dal.

Jo, PS: kdyby nekdo chtel dobrej elektronickej vrsek cerpadla na 2.5TDS motor, tak se mi jeden vali v garazi ...prodam za 3.5k

Napsal: čtv 13.11.2003 12:10
od RuDoSh
to rosta : voe taky sis mohl vzpomenout pred mesicem....ted jsem ho musel repasovat za 11k ........ :-( skoda :( beee

Napsal: čtv 29.01.2004 16:28
od voko21
Ja jsem přehazoval pumpu za mechanickou, protože mam někde kra?ase a DDE a původní čerpadlo dělalo kraviny. Ani u BMW mi to nenašli, tak nic jiného nezbylo. Mechanické se napojí také na vodu, aby při studeném motoru trochu čerpadlo zvedlo otáčky. Pokles na výkonu trochu je.. Jde hlavně o to, jak se čerpadlo nastaví (Poměr výkon/spotřeba). Výhoda je spolehlivost a můžeš dělat pokusy s různým nastavením. Dokonce se mi povedlo dosáhnout výkonu vyššího, ale už to začínalo kouřit. Spotřeba je při inteligentním nastavení asi o litr víc. Dokázal jsem to ale i na 6,5l. Pro informaci je to 524td-91r.