Stránka 1 z 3
Napsal: čtv 11.09.2003 14:24
od Jamar
Mam moznost sehnat BMW 518 s r.v.92 za slusne penize. Zajimalo by mne cokoli, co se daneho modelu tyka - treba, jak to jezdi (teda, pokud to vubec pojede - tady necekam zadny zazraky, ale 6-ti valec mit nemusim (zatim) kvuli spotrebe a danim), jak je to se spolehlivosti a kolik si veme paliva pri normalni jizde.Driv jsem mel 316 z roku 76 s 500tis km - krasnej veteran

) a ted mam Astru 1.7D, takze ani nic silnyho nechci - byl by to najednou sok

)
Díky
Nad nicim nez BMW nepremyslim - super auta. Ta 316 byla dukazem.
Napsal: čtv 11.09.2003 15:24
od Pivson
brrr na to auto zapomeň

vezl jsem se a fakt ne!
motor je jenom ctyrvalec a tohle auto je hodne tezky takze totalni lenoch a vubec to nepojede.
Motor 1.8 se tam daval od roku 1/93
byly dva
M40 1/93-8/94 vykon 83 kW/ 113 PS
M43 9/94 - vykon 85 kW/ 115 PS
ten motor bude mit toho dost, bude totiz tahat velkou hmotnost a tudiz je prepoklad, ze nevidrzi tolik co sestivalec.
Se spotrebou to nebude taky valny, klidne si troufnu rict, ze bude zrat jako sestihrnek. Kdyz budes chtit aby to jelo, budes na to muset moc slapat.
Spotreba u sestiválců neni tak hrozdna (samozrejme vetsi) vím, ze s 2.5 se da jezdit uspornej nez treba s 2.0.
Je to jednoduchý, motor si lip rozlozi vykon a nemusi se tolik vytacet a trapit a pak i min zere - to je vlastni zkusenost.
Co je dobry, je nizsi sazba ruceni.
Uplne optimalni spojeni na tohle auto je 525 - motor 2.5 M50 141kW/ 192 PS
Napsal: čtv 11.09.2003 15:36
od darmon
cena povinneho ruceni je irelevantni.
Napsal: čtv 11.09.2003 15:38
od Pavel 528
asi tak jak pisete oba dva..
Napsal: čtv 11.09.2003 16:25
od Tomik007
Za slusny penize, to zanemna co??? Ja bych do toho nesel, chdak motor, dyz musi tahat takovou tihu! A povinny ruceni...No coment, dyz chci Bawo tak si za nej rad priplatim...
Napsal: čtv 11.09.2003 18:57
od Mad Max
Originál zaslal Tomik007
dyz chci Bawo tak si za nej rad priplatim...
Přesně tak!!!
Napsal: čtv 11.09.2003 22:32
od M3maniac
518 nebrat!!!
Napsal: čtv 11.09.2003 22:44
od TT
1.8 do pětky je fakt lenochod, dej na chlapáky co ty auta maj a jdi do 6-ti hrnku , nebudeš nasranej , a to bys u 1.8 byl, není nic jednodušího než se s někým kdo ty auta má domluvit, nechat se svést a pak sám uvidíš, ten obrovskej rozdíl:)
Napsal: čtv 11.09.2003 22:52
od LOPOLO
Ja bych 518tku nechtel ani nahodou .. s trojkou 1.8 se jezdit da ale 5? Chudak motor bude trpet kdyz budes potrebovat rychle - bezpecne predjet.
Napsal: čtv 11.09.2003 23:24
od Martinéz
no obcas mam takovy sny, ze se mi petka zmeni v 518i a budim se zpocenej a s tresem....518i=moje nocni mura. ale pro prdel bych se s tim svezt chtel..

Napsal: pát 12.09.2003 00:41
od Petr K
mam 2,5l benzin a min bych nechtel. Nedovedu si predstavit jak nekdo s tak slabym motorem vydrží jezdit.Ve městě mi to bude žrát víc ale za městem když pojedu slušně tak 8, ale i 7 (E30 1988) E36ky maji spotřebu tak o litr míň a to má tak 1300kg.
Ta 5ka na tom bude hůř, ale ne o tolik
připlatit si dvě stovky měsíčně za povinné ručení snad nebude rozhodovat

Napsal: pát 12.09.2003 07:14
od milo
ale na druhej strane 518 je celkom rarita, moc ich nejazdi

Napsal: pát 12.09.2003 08:23
od Jamar
Diky mockrat za rady. Dneska se v tom aute svezu a uvidim. Jak rikam, zadny zazraky necekam a souhlasim s tim, ze takovejch 170 kobyl je pro takovy auto zaklad. Ale rekl bych, ze po zkusenostech z Opela 1.7D by to pro me byla "raketa"

). Je to 92rok - motor bude asi novejsi. A cena 74tis.
Napsal: pát 12.09.2003 14:42
od Tomik007
Ja bych si 518 nekoupil, ale dyz to bude tobe vyhovovat tak hodne stesti a km bez nehody...
Napsal: sob 13.09.2003 12:17
od Martinéz
no, 74 tis za rok 92 je slusny. asi uplna holotina, co? a stav?
Napsal: sob 13.09.2003 20:45
od M3maniac
No ta cena musí být taková páč je to docela hodně blbě prodejný auto!!!
Napsal: ned 14.09.2003 21:52
od RostaO
nO, NEBER TO....kluci tady maji pravdu...ty 2tisice rozdilu na povinnym ruceni Te opravdu nezachrani. To neni misto, na kterym se ma setrit. Dalsi problem je, ze tech aut bylo strasne malo, takze jakekoli dily na vrakalech jsou raritou ... a autorizovany servisy jsou dost drahy...
..no a ta spotreba .... 1.8 musis mnohem vic vytacet...proste ten motor honis...takze zdaleka nevydrzi tolik co ostatni motory a diky takovemu stylu jizdy se dostanes minimalne na spotrebu takovou jako ma 2.0 ale komfort jizdy bude nesrovnatelny.....to je jako by sis koupil Octavii 1.4 ... je to proste malej a slabej motor na velky a tezky auto
HOWGH
Napsal: ned 14.09.2003 22:19
od Martinéz
a zvuk sestivalu:)
dily budou stejny jak na 318i. do 518 se davaly ty nejshitovejsi veci. treba bubny dozadu a 4gang automat...
Napsal: pon 15.09.2003 05:33
od Mad Max
Šel bych minimálně do šestiválce 2,5l !!!, to byl kdysi můj sen.
Napsal: pon 15.09.2003 08:07
od Jamar
Tak jsem po vikendu zpet. A stale bez BMW

(. To auto byl vrak pred rozpadem (rizeni, predni naprava, spojka,... pred rozpadem). Takze zkousim neco jinyho. Jinak pocit z jizdy me prijeme prekvapil - jede to celkem slusne. I na petku ve meste v pohode zrychloval, coz je pro mne nezvyk - donutit Opela, aby akceleroval i na 4.rychl. stupen da dosti prace

).
Dalsi adept je 318i Touring - tak uvidime.