Stránka 1 z 1

Napsal: stř 10.09.2003 23:36
od Martinéz
Zdar, mam dotaz. chystam se nejak jeste potunint motor a tech cca 60 koni, co mi naskoci oproti serii bych rad nejak brzdil a seriovy brzdy z TD ve vyssich rychlostech extra nebrzdej. daj se vymenit kotouce a celisti jednodusse treba ze stary 750i nebo podobne? diky predem...

Napsal: čtv 11.09.2003 02:13
od Lukas H.
Proc ze 750i? Vzdyt tam pujdou s E34 520 nebo 525 ne?

Napsal: čtv 11.09.2003 09:42
od RostaO
...no ale 520/525 nebude mit o moc silnejsi brzdy nez 525td - tdcko je tezky...:D

Napsal: čtv 11.09.2003 09:52
od Lukas H.
Originál zaslal RostaO
...no ale 520/525 nebude mit o moc silnejsi brzdy nez 525td - tdcko je tezky...:D


Tak v tom nechapu co resi, kdyz se nedostane ani na uroven 525i... :D Myslel jsem ze ma TD bubny... :D

Napsal: čtv 11.09.2003 21:24
od Martinéz
bubny, no dovol? ja nechci, aby mi to brzdilo lip v pomeru narustu vykonu, ale aby to brzdilo DOBRE...

Napsal: ned 14.09.2003 21:57
od RostaO
...ser na velkou prestavbu...kup nejaky vrtany + drazkovany kotouce dopredu + dozadu, at se to lepe chladi....vic stejne nepotrebujes....stejne s tim budes 250+ litat jen vyjimecne....po praze to asi moc nepujde...takze takto bych to asi udelal i ja :D

Napsal: ned 14.09.2003 21:58
od RostaO

Napsal: ned 14.09.2003 22:14
od Martinéz
no ja jsem zjistil, ze mam stejny kotouce jako vetsina e34, takze treba i jako 530i V8. jiny ma jen 518i, M5 a 540i.

ja prave myslel, ze to neni nejaka velka prestavba, jen sehnat kotouce a celisti na vrakaci a prehodit. jinak na to teda asi kaslu, vrtany kotouce a tak by vyslo asi dost draho a podvozek bude potreba driv..

Napsal: ned 14.09.2003 22:19
od RuDoSh
Originál zaslal RostaO
stejne s tim budes 250+ litat jen vyjimecne


tos trosku prehnal :) 250 nelita ani nacipovane TDSo....

Napsal: ned 14.09.2003 22:21
od Martinéz
to mela bejt asi prdel...podle me by stejne slo driv do omezovace...