Stránka 1 z 1

Napsal: úte 29.07.2003 17:35
od stealth
Kámoška si lízla E39 525tds 1998, kupováno a servisováno Bychl, bazarováno tamtéž. Byla to trošku popelka, ale celkem nevojetá :D s 127000. Trochu jsem jí asistoval při koupi, mělo to blbý tyčky stabilizátoru, vzadu silentblok a špatnou ručku (prej zarezlou).

Budiž, objednala se na opravu, dali termín za 14 dní, ale vzhledem k rok starýmu voleji 10W-40 (asi to byl parkovací vůz ;-)) bylo potřeba vyměnit olej co nejdřív. Zajel jsem tam s tím, trvalo to hodinu, naúčtovali si i výměny mikrofiltrů a práskli berana do servisky. 2 dny před tou opravou jsme byli na Bohemce, kde to při tom prohánění po RZ ukázal check control nízkou hladinu mot. oleje, takže jsem u benzínky dolil asi do půlky mezi rysky. Zvláštní bylo, že i po výměně oleje byla hladina na známém místě mezi ryskami a olej byl jak bota. Poučen Bubiho zkušeností s olejáři z Autecu jsem na bmwbychl.cz 2. den uvědomil pana majitele prostřednictvím jeho "privátního" emailu (prý "Kniha přání a stížností") o zjištených nedostatcích (olej-neolej, zapomenutý starý listí pod vyměněnejma mikrofiltrama).

Nedělo se nic, 3.den odpoledne tam volám, jestli se ty bajty někde neztratily, dovolám se na sekretariát, že prý byl email sekretářkou vyzvednut, vytištěn a předán. Následující týden ve středu si tam jela kamarádka pro nový SPZtky a malej TP, tak jsem je tam při té příležitosti poprudil (majitel "teďtubyl", "májednání", "bude až v půlce srpna"), nakonec se vytištěný email objevil v rukách přijímacího technika, jemuž jsem ukázal hladinu a barvu oleje. Prý to je první případ, co se něco takového stalo, ale že prý při objednané opravě to přede mnou zadarmo vymění.

Takže včera jsem tam byl, asistoval jsem u výměny oleje (mladej mechanik u toho prohodil, že pokud mám pochyby o stáří oleje, že v ústavu paliv a maziv dělaj rozbor za 300), vyškemral jsem si i asistenci u výměn silentbloku a tyček, pak jsem byl odlifrován na kafe, že prý se má objevit majitel (zřejmě první případ klonování, kdy jedna kopie běhá po servisu a druhá je v zahraničí do půlky srpna). Zaplatil jsem a bylo mi řečeno a? následující den přijedu vokázat ten volej, že pokud to bude stejná barva a hladina jako předtím, že mi ho naúčtují.

Mno, a dneska po douhém přemýšlení, zda-li mám být kurvou anebo člověkem držícím slovo jsem se tam opět dostavil, následovalo nádherné lhaní do kapsy snad polovinou personálu servisu ("proč je olej na horní rysce, když minule byl v půlce?" - "zachytil se ve filtru, mechanik si nevšiml, ale barva je opět černá") jsem ocenil tuto zkušenost 3000 Kč za 6 litrů voleje a jel předat kárku. Jako bonus jsem dostal práci "výměna oleje" za 0 Kč ... :D

Napsal: úte 29.07.2003 20:31
od Shrek
Originál zaslal stealth
[B]Kámoška si lízla E39 525tds 1998, kupováno a servisováno Bychl, bazarováno tamtéž. Byla to trošku popelka, ale celkem nevojetá :D s 127000. Trochu jsem jí asistoval při koupi, mělo to blbý tyčky stabilizátoru, vzadu silentblok a špatnou ručku (prej zarezlou).

Budiž, objednala se na opravu, dali termín za 14 dní, ale vzhledem k rok starýmu voleji 10W-40 (asi to byl parkovací vůz ;-)) bylo potřeba vyměnit olej co nejdřív. Zajel jsem tam s tím, trvalo to hodinu, naúčtovali si i výměny mikrofiltrů a práskli berana do servisky. 2 dny před tou opravou jsme byli na Bohemce, kde to při tom prohánění po RZ ukázal check control nízkou hladinu mot. oleje, takže jsem u benzínky dolil asi do půlky mezi rysky. Zvláštní bylo, že i po výměně oleje byla hladina na známém místě mezi ryskami a olej byl jak bota. Poučen Bubiho zkušeností s olejáři z Autecu jsem na bmwbychl.cz 2. den uvědomil pana majitele prostřednictvím jeho "privátního" emailu (prý "Kniha přání a stížností") o zjištených nedostatcích (olej-neolej, zapomenutý starý listí pod vyměněnejma mikrofiltrama).

Nedělo se nic, 3.den odpoledne tam volám, jestli se ty bajty někde neztratily, dovolám se na sekretariát, že prý byl email sekretářkou vyzvednut, vytištěn a předán. Následující týden ve středu si tam jela kamarádka pro nový SPZtky a malej TP, tak jsem je tam při té příležitosti poprudil (majitel "teďtubyl", "májednání", "bude až v půlce srpna"), nakonec se vytištěný email objevil v rukách přijímacího technika, jemuž jsem ukázal hladinu a barvu oleje. Prý to je první případ, co se něco takového stalo, ale že prý při objednané opravě to přede mnou zadarmo vymění.

Takže včera jsem tam byl, asistoval jsem u výměny oleje (mladej mechanik u toho prohodil, že pokud mám pochyby o stáří oleje, že v ústavu paliv a maziv dělaj rozbor za 300), vyškemral jsem si i asistenci u výměn silentbloku a tyček, pak jsem byl odlifrován na kafe, že prý se má objevit majitel (zřejmě první případ klonování, kdy jedna kopie běhá po servisu a druhá je v zahraničí do půlky srpna). Zaplatil jsem a bylo mi řečeno a? následující den přijedu vokázat ten volej, že pokud to bude stejná barva a hladina jako předtím, že mi ho naúčtují.

Mno, a dneska po douhém přemýšlení, zda-li mám být kurvou anebo člověkem držícím slovo jsem se tam opět dostavil, následovalo nádherné lhaní do kapsy snad polovinou personálu servisu ("proč je olej na horní rysce, když minule byl v půlce?" - "zachytil se ve filtru, mechanik si nevšiml, ale barva je opět černá") jsem ocenil tuto zkušenost 3000 Kč za 6 litrů voleje a jel předat kárku. Jako bonus jsem dostal práci "výměna oleje" za 0 Kč ... :D

Mno špinavej olej po výměně je u diesela normál, prostě se v tom novým rozpustí ty usazeniny a zbytky starýho. Ale když kápneš na papír takovej den jetej olej a olej, kterej má 10000 km, poznáš hned rozdíl.

Čis?ounkýho oleje bys docílil jedině použitím výplachového (párkrát jsem to udělal, obzvláš?, když jsem auto koupil), což zase kdekdo nedoporučuje (kvůli zdvihátkům)...

Jinak věřím, že mechanici spíš nenalejou dost (aby si ten litránek vyšetřili), než aby ho neměnili vůbec...

Ale s tím listím bych je teda sprdnul... :-(

Napsal: úte 29.07.2003 20:39
od Pavel 528
je to teda pekna svinarna,proste si udrzbu musis delat sam,nebo jim cumet za zadama co na tom delaj..
ja vim,ze takova zenska tomu vubec nerozumi,ale holt si s sebou musi brat nekoho kdo alespon o tom neco vi...

Napsal: stř 30.07.2003 00:54
od stealth
Dík, že jste tomu dlouhýmu výlevu věnovali čas :-D Mě jen zaráží u těhle firem se "jménem" ta jejich "firemní strategie", kdy vochčijou člověka na prkotině a neuvědomujou si, že si u něj tímhle chováním vybudovali obrázek na dalších xx let dopředu u toho člověka a jeho okolí ... To jsou fakt takoví zelináři, že jim jde o těch pár ušmudlanejch tisícovek za cenu potencionálních xxx tisíc, pokud ten člověk v budoucnu bude příjmově stoupat ? Fakt porevoluční jelita, todleto ...

Napsal: stř 30.07.2003 08:06
od Jakesh
Přesně tak ! :shit:

Napsal: stř 30.07.2003 09:54
od darmon
hmm o bychlovi jsem nemel valny mineni uz v 96/7 kdyz sem tam jezdil s firemni E32

Napsal: stř 30.07.2003 13:02
od johny121
Jedinou sanci je napsat mail nebo dopis primo veleni v Nemecku o chovani autorizovanych, "odbornych" servisu.

Napsal: stř 30.07.2003 13:04
od Baxon
Originál zaslal johny121
[B]Jedinou sanci je napsat mail nebo dopis primo veleni v Nemecku o chovani autorizovanych, "odbornych" servisu.


Aby ho načutli, hned zažádat a udělat si vlastní.:bigok:

Napsal: stř 30.07.2003 13:27
od stealth
No, už pár dní přemejšlím, zda-li by nestálo za to si pronajmout nějakou dílničku s heverem a udělat si tam klubovej servis ... :bang:

Napsal: úte 30.09.2003 22:16
od Jawak
To není špatnej nápad, ale kde chceš vzít elektroniku, na mazání complu, třeba při výměně olejů a pod.?

Napsal: úte 30.09.2003 23:20
od Martinéz
zrovna tohle se tu resilo tisickrat a je to picovina...spis diagnostiku..

Napsal: úte 30.09.2003 23:51
od LOPOLO
Mno ja zase udelal z myho pohledu vynikajici zkusenost s Autobase a neda mi, abych se vo ni nepodelil. Abych se dlouze nerozepisoval, 3x diagnostika + prehrani novejsiho software palubniho pocitace + vymena potenciomentru skrtici klapky + onen potenciometr = 1600Kc! Vzhledem k tomu, ze diagnostikovani neprobihalo v jeden den ale tak, aby bylo mozny zjistit jestli zavada trva, - vzhledem k tomu ze jsem byl odbaven pomerne rychle s upozornenim kde prislusnej novej dil novej sehnat a nasledne prednostne odbaven, tak to povazuju za naprosto vynikajici pristup k zakaznikovi hodnej autorizovanyho servisu k cloveku se starsim autem. Musim rict, ze vsichni lidi se kterejma sem se tam potkal byli v klidu a s usmevem na rtech. Teda az na majitele kterej tam zprcal nejakyho prijemnyho cloveka za nevhodne zaparkovany auto ktery brani vjezdu nekam. :D Zni to skoro jako pohadka ale je to fakt. Clovek, kterej mi pomahal resit onen potenciometr - ( je to ta prodejna dilu na prazsky ulici ) byl taky maximalne v pohode a venoval mi za 1000 korun hromadu svyho casu a potenciometr z kompletniho kusu skrtici klapky. ( normalne stoji asi 1700 bez DPH) Aby bylo jasno, v Autobase me za nim poslali s katalogovym cislem, takze dil jsem sice koupil jinde, ( nemeli ho skladem a ja to chtel resit hned ) ale zbytek klapky jsem mohl nechat v Autobase, coz asi znamena ze to neni zrovna zkostnatelej podnik kde se neda nic domluvit. Proste, pokud me nejak vyrazne nezklamou, maj ve me dalsiho svyho zakaznika.

Napsal: úte 30.09.2003 23:53
od LOPOLO
Originál zaslal stealth
[B]No, už pár dní přemejšlím, zda-li by nestálo za to si pronajmout nějakou dílničku s heverem a udělat si tam klubovej servis ... :bang:


Docela nedavno sem se vo tom bavil s Lukasem. Je to vybornej napad. Dokonce kdyby se nasel nejakej sikovnej mechanik a ne zlatokop, mel by vo svou zivnost postarano. :-) Urcite je to dobrej napad.

Napsal: stř 01.10.2003 09:11
od Lukáš
Originál zaslal LOPOLO
[B]Mno ja zase udelal z myho pohledu vynikajici zkusenost s Autobase a neda mi, abych se vo ni nepodelil. Abych se dlouze nerozepisoval, 3x diagnostika + prehrani novejsiho software palubniho pocitace + vymena potenciomentru skrtici klapky + onen potenciometr = 1600Kc! Vzhledem k tomu, ze diagnostikovani neprobihalo v jeden den ale tak, aby bylo mozny zjistit jestli zavada trva, - vzhledem k tomu ze jsem byl odbaven pomerne rychle s upozornenim kde prislusnej novej dil novej sehnat a nasledne prednostne odbaven, tak to povazuju za naprosto vynikajici pristup k zakaznikovi hodnej autorizovanyho servisu k cloveku se starsim autem. Musim rict, ze vsichni lidi se kterejma sem se tam potkal byli v klidu a s usmevem na rtech. Teda az na majitele kterej tam zprcal nejakyho prijemnyho cloveka za nevhodne zaparkovany auto ktery brani vjezdu nekam. :D Zni to skoro jako pohadka ale je to fakt. Clovek, kterej mi pomahal resit onen potenciometr - ( je to ta prodejna dilu na prazsky ulici ) byl taky maximalne v pohode a venoval mi za 1000 korun hromadu svyho casu a potenciometr z kompletniho kusu skrtici klapky. ( normalne stoji asi 1700 bez DPH) Aby bylo jasno, v Autobase me za nim poslali s katalogovym cislem, takze dil jsem sice koupil jinde, ( nemeli ho skladem a ja to chtel resit hned ) ale zbytek klapky jsem mohl nechat v Autobase, coz asi znamena ze to neni zrovna zkostnatelej podnik kde se neda nic domluvit. Proste, pokud me nejak vyrazne nezklamou, maj ve me dalsiho svyho zakaznika.


vidíš a já zas na autobase slyšel kritiku, spíš mám pocit, že nejde o servis jako takový, ale o ochotu konkrétních lidí, a schopnosti mechaniků

Napsal: stř 01.10.2003 09:31
od Francis
Originál zaslal stealth
[B]No, už pár dní přemejšlím, zda-li by nestálo za to si pronajmout nějakou dílničku s heverem a udělat si tam klubovej servis ... :bang:

Taky o necem takovem premyslime. Chceme jit spis klubovou cestou, tedy kazdy si bude na svem aute delat sam - mechanika si samozrejme bude moci "prikoupit". Byla by to mala dilna s jednim zvedakem, dalsimi dvema-trema stanima a zasobou nejbeznejsich dilu a oleju a tak. Jen by to bylo trochu z ruky, bydlim ve Vrchlabi :-(

Ja mam dobre zkusenosti se servisem PalasGrand v Liberci. Prijemne jednani, prace vzdy hotova vcas. Objednam se na osmou rano a hned po dokonceni odjizdim. Napr. GO predni napravy na E34 525iX byla hotova chvili po poledni. Dalsi prijemna vec je, za na auta vyrobena pred r. 1995 davaji slevu 50% na praci, hodina po sleve stoji 500 Kc vc DPH !!! a slevu 10% na nahradni dily.

Napsal: stř 01.10.2003 09:57
od patras
Originál zaslal Francis
[B]Jen by to bylo trochu z ruky, bydlim ve Vrchlabi :-(



tak to nemam moc z ruky :D

Napsal: ned 28.12.2008 00:31
od Ankaval
stealth píše:Kámoška si lízla E39 525tds 1998, kupováno a servisováno Bychl, bazarováno tamtéž. Byla to trošku popelka, ale celkem nevojetá :D s 127000. Trochu jsem jí asistoval při koupi, mělo to blbý tyčky stabilizátoru, vzadu silentblok a špatnou ručku (prej zarezlou).

Budiž, objednala se na opravu, dali termín za 14 dní, ale vzhledem k rok starýmu voleji 10W-40 (asi to byl parkovací vůz ;-)) bylo potřeba vyměnit olej co nejdřív. Zajel jsem tam s tím, trvalo to hodinu, naúčtovali si i výměny mikrofiltrů a práskli berana do servisky. 2 dny před tou opravou jsme byli na Bohemce, kde to při tom prohánění po RZ ukázal check control nízkou hladinu mot. oleje, takže jsem u benzínky dolil asi do půlky mezi rysky. Zvláštní bylo, že i po výměně oleje byla hladina na známém místě mezi ryskami a olej byl jak bota. Poučen Bubiho zkušeností s olejáři z Autecu jsem na bmwbychl.cz 2. den uvědomil pana majitele prostřednictvím jeho "privátního" emailu (prý "Kniha přání a stížností") o zjištených nedostatcích (olej-neolej, zapomenutý starý listí pod vyměněnejma mikrofiltrama).

Nedělo se nic, 3.den odpoledne tam volám, jestli se ty bajty někde neztratily, dovolám se na sekretariát, že prý byl email sekretářkou vyzvednut, vytištěn a předán. Následující týden ve středu si tam jela kamarádka pro nový SPZtky a malej TP, tak jsem je tam při té příležitosti poprudil (majitel "teďtubyl", "májednání", "bude až v půlce srpna"), nakonec se vytištěný email objevil v rukách přijímacího technika, jemuž jsem ukázal hladinu a barvu oleje. Prý to je první případ, co se něco takového stalo, ale že prý při objednané opravě to přede mnou zadarmo vymění.

Takže včera jsem tam byl, asistoval jsem u výměny oleje (mladej mechanik u toho prohodil, že pokud mám pochyby o stáří oleje, že v ústavu paliv a maziv dělaj rozbor za 300), vyškemral jsem si i asistenci u výměn silentbloku a tyček, pak jsem byl odlifrován na kafe, že prý se má objevit majitel (zřejmě první případ klonování, kdy jedna kopie běhá po servisu a druhá je v zahraničí do půlky srpna). Zaplatil jsem a bylo mi řečeno a? následující den přijedu vokázat ten volej, že pokud to bude stejná barva a hladina jako předtím, že mi ho naúčtují.

Mno, a dneska po douhém přemýšlení, zda-li mám být kurvou anebo člověkem držícím slovo jsem se tam opět dostavil, následovalo nádherné lhaní do kapsy snad polovinou personálu servisu ("proč je olej na horní rysce, když minule byl v půlce?" - "zachytil se ve filtru, mechanik si nevšiml, ale barva je opět černá") jsem ocenil tuto zkušenost 3000 Kč za 6 litrů voleje a jel předat kárku. Jako bonus jsem dostal práci "výměna oleje" za 0 Kč ... :D



Nejseš jediný.
Dlouho asi tři měsice jsem brouzdal na netu,moc jsem si přal 530d v M-packetu rv 02-03,až. Jednou jsem jel okolo Bychla a zastavěl omrknout co ma.A byla Všechno o čem jsem dlouho patral, krom origo navi.
Tak jsme s tou paní dohodly auto mělo 128 tis najeto perfektní stav ideal.
počitač ukazoval že servis byl dělan nedavno a serviska od začatku vedena Bychlem to prokazala že před 6 tis km.Přiští den z prašulema jsem tam byl zas.Odjel jsem v pohodě a jezdíl dalšich asi 15 tis km.Přišel čas měnít olej,zajel jsem za znamym mechanikem ktery to zvykem děla za meho asistovaní když si povidame a tak. A přišel ŠOK,ve vzduchovem filtru byla udělana dira tak 5cm pro lepši saní vzduchu,a filtr podle mně tak min 40 tis šťastnych km.Olej podle mně take asi.Tak sem to z mechanikem přežvykaly napravily chyby ale Turbo po dalšich cca 5-8 tis už NE.Ale ještě při koupi mi laskave nabizely origo servis za poloviční ceny,tak po te zkušeností sem pochopil kde berou nahr.dily a olej.