Stránka 1 z 1
Napsal: pát 18.07.2003 01:53
od SSSR
Zdravím... tak zase další problém.. když se rozjedu tak po chvíli cejtím z větráku takovej divnej smrad..něco mezi nespáleným benzínem a naftou... vychází to asi někde kolem vejfuku... mám takovej pocit že když zahnu s volantem nadoraz, tak to trochu zasyčí, jestli se tam něco nevypařuje....... :ble:
Potom ještě jeden problém... někdy mi to báwo udělá že nemůžu plynuje(normálně,pomalu) pustit spojku..začne to hrozně cukat jako kdyby prokluzovala lamela nebo co, cejtím jak se celá převodovka klepe(asi takhle :boobs:

)... a občas to pískne někde vzadu asi u rozvodovky...
Vůbec netuším čím by to mohlo bejt

) jenom vím že to bude asi drahý
Nemáte někdo zkušenosti?? Dík
Napsal: pát 18.07.2003 08:43
od vir2l
to siceni pri dorazu je v poradku, z toho ten smrad urcite neni, nenapadlo te spis jestli neni spatne tesneni na vejfalu.. treba u parohu?
Napsal: pát 18.07.2003 08:44
od Pivson
Kdyz dás volant do krajní polohy, tak to syceni je naprosto normalni a dela to kazdy auto co ma servo
ten smrad nevim :dunno:
mas tam klima???
to bude asi spojka, bud lamela, pritlacak ci lozisko je v hajzlu.
Komplet spojka te vyjde na dily cca 8000,-
Napsal: pát 18.07.2003 08:45
od Pivson
Originál zaslal vir2l
[B]to siceni pri dorazu je v poradku, z toho ten smrad urcite neni, nenapadlo te spis jestli neni spatne tesneni na vejfalu.. treba u parohu?

o chlup rychlejsi
Napsal: pát 18.07.2003 11:29
od d.aemon
Syčení na dorazu je normální, ale opotřebovává se tím servopumpa, tak to nedělej moc často.

Napsal: pát 18.07.2003 11:53
od darmon
neopotrebava, syceni je prave znak toho ze servo bezi a prepoustecim ventilem to tlaci zpet pac nema kam, kdyby to nesycelo tak pak se opotrebovava
Napsal: pát 18.07.2003 13:31
od d.aemon
Aha, já to slyšel tak, že to syčení znamená, že se to přetěžuje, páč to tlačíš nadoraz a ono to pořád zabírá a nemá kam, ale jestli je tam přepouštěcí ventil, tak to je OK.
Na bývalým mazlovi mi vždycky poklesly otáčky volnoběhu, když jsem tlačil nadoraz, takže mi to připadlo, že je to špatně.
Napsal: pát 18.07.2003 13:46
od SSSR
mě klesaj otáčky volnoběhu když zavírám okýnka :-)
jinak dík za vysvětlení s tím servem..
>vir2l to není ze spáleného benzínu...tenhle smrad je spíše jako spálenej olej nebo nafta.....
>Pivson Ne, klimatizaci nemám...
Napsal: pát 18.07.2003 15:29
od RuDoSh
heh.....nafta v benzinovem motore?

Napsal: pát 18.07.2003 19:25
od SSSR
nejsem máslo

) je tam kvalitní benzín z Aralky...
Napsal: sob 19.07.2003 12:21
od Pivson
jen tak mimo, az potkas baworaka ve stejny barve jako ty a s prazkou spz ALB v HK tak jsem to já, jsem tam hlavne o vikendech
ten smrad muze byt cokoliv, jestli nemas neco ve vetraku
Napsal: ned 20.07.2003 13:29
od SSSR
to Pivson: tak to se budu dívat
Jinak ten smrad tam je jenom chvilinku a jenom občas a pořád stejnej... a zjistil jsem že mi něco vytejká z motoru, vypadá to jako olej.. vytejká to z přední části zhora..kousek od toho větráku
Napsal: ned 20.07.2003 17:27
od RuDoSh
no z tama nekama mi tekla nafta.......spatny vstrik....5,5k....
Napsal: ned 20.07.2003 20:21
od SSSR
To Pivson: Tak jsem tě viděl v HK

jel jsi na Brněnský... jsem nějak spěchal tak jsem neměl čas zatroubit
To RuDoSh: nojo, ale já mám benzíňák..asi to nechám dát do servisu a nebudu do toho š?ourat sám

vím jak to dopadlo se škodofkou

Napsal: pon 21.07.2003 09:38
od Pivson
svět je malej :gobeer:
nekdy muzem dat pokec, budu tam zase za ctrnact dni
Napsal: pon 21.07.2003 20:52
od SSSR
to by bylo fajn...někdy bych rád zkouknul to samý báwo jako mám já

Napsal: sob 18.10.2003 15:56
od SSSR
tak jestli někoho ještě zajímá co mě to smrdí do větráku...tak je to 1. smrad z vejfuku, kterej je děravej jak cedník 2. mám prasklé těsnění pod ventilem a teče mi olej přímo na vejfukové potrubí. Ten smrad jde přímo do větráku když stojím.