Stránka 1 z 1

Napsal: pon 14.07.2003 15:28
od RostaO
...tak se musim po delsi dobe pochlubit. Uz mi odeslo tlakovani na diesel - cerpadlu uplne, takze se s tim autem skoro nedalo jezdit.

Takze jsem popadl penize, ktere jsem si uskudlil na dovolenou a hurrrraaaa do Moravan, kde mi slibili s tim neco udelat. Takze bylo jiz predem jasne, ze tlakovy spodek na cerpadle to nejak nezvladl a odporoucel se do vecnych lovist, resp. uz byl tak vymlaceny, ze nebyl schopny na teply start tu naftu vubec natlakovat, tak jsem to musel startovat jen za studena. Tak jsem tam nechal namontovat jinej tlakovej spodek a hurrraaa, byl stejne v prdeli jak ten muj puvodni. Tak znova rozdelat a dal jsem tam jiny cerpadlo (kompletni) z TDSka....no cela tato akce stala 15 tisic (na to, ze mam komlpetni dobry cerpadlo je to supr cena, nicmene dovolena nebude :cry:) a tedka mi to tahne jako nove a hlavne to i teple startuje na prvni otoceni....takze mi muzete zavidet.

Napsal: pon 14.07.2003 15:30
od RuDoSh
co to delalo krome tech startu?

Napsal: čtv 17.07.2003 15:22
od RostaO
...netahlo to, nemelo to dostatecny tlak, aby to poradne akcelerovalo...byl to proste lenochod

Napsal: pon 04.08.2003 03:21
od Martinéz
a ma TD a TDS rozdilny cerpadlo nebo stejny?

Napsal: čtv 07.08.2003 16:12
od RostaO
novejsi 2.4TD maji stejny cerpadlo jako TDSka - uzky krcek (terminust technikus) ...takze ja tam mam cerpadlo z tdsy. :D