Stránka 1 z 2

Napsal: sob 26.04.2003 20:09
od Fugo
Mám dotaz ,zkoušel jste někdo sprint s automatem? Když dám D levou nohu na brzdu, plnej plyn a pak pustim brzdu, tak max ot. když stojim jsou cca 1500. Chci se zeptat zda jste někdo nezkoušel motor roztočit a pak mu tam šoupnout D nebo 1. Známej to dělal na 525 a šlo to, ale nechci riskovat a pak měnit špajz.Samozřejmě je mě jasný že 750 s automatem a ještě v longu nebude na sprintu žádná kuna.

Napsal: sob 26.04.2003 20:14
od Klakson
jo jo, Daemon sprintoval s automatem

Napsal: sob 26.04.2003 20:42
od RuDoSh
mam automat a přesně o tomhle jsem přemýšlel........taky z toho mám strach...... :) ........jednou jsem to totiz udelal vice mene omylem (celkem malo otacek) a nechutne v tom skublo.....

Napsal: sob 26.04.2003 22:48
od Fugo
no já jsem s tim byl na sprintu právě dnes a čas byl tuším 16,58s (400m), mám to napsaný v autě, případně to zítra opravim, ale na 90% je to tenhle čas.

Napsal: ned 27.04.2003 12:10
od RuDoSh
a jak? Brzda s plynem, nebo jsi to tam dal natvrdo?

Napsal: ned 27.04.2003 14:32
od Pivson
Nevím, ale skříň musí dostat pěknej kopanec.
Jel jsem obcas s 525 v automatu a třeba když jsem potřeboval zrychlit a kopnul tam ten sport rezim, tak to jsem vzdy litoval auta.

Kazdopadne jsme zkouseli sprint 525i 24V automat kontra 520i 24V manual a ten dvoulitr byl rychlejsi na rozjezd.

Napsal: ned 27.04.2003 14:40
od RuDoSh
Originál zaslal Pivson
Jel jsem obcas s 525 v automatu a třeba když jsem potřeboval zrychlit a kopnul tam ten sport rezim, tak to jsem vzdy litoval auta.


Proc? Nezda se mi ze by mi pri sportu nejak trpelo.......

Napsal: ned 27.04.2003 19:02
od Fugo
brzda a plnej plyn, neodvážil jsem se to roztočit a pak tam dát rychlost.Jinak co se týče Sportu tak ten tam dám kdykoliv to potřebuju, a někdy to odřadí i o 2 kvalty, myslím že na tohle je převodovka stavěná a počítá s takovou zátěží, protože třeba při 100km/h nelze dát třeba 1, ECU si to hlídá a případně by tu 1 zařadila až když dostatečne klesne rychlost. Zkrátka pokud by toto převodovku kurvilo tak by to bylo ošetřeno programem v ECU a jistě by o tom byla zmínka i v návodu, ale o tom mém dotazu ani zmínka.

Napsal: ned 27.04.2003 21:58
od RuDoSh
jj....je to na to staveno.......tam zkus dat tu dvojku (za jizdy) a uvidis ze to podrazuje podle rychlosti a otacek......postupne ne hned na dva.........nic new :)

Napsal: pon 28.04.2003 10:10
od d.aemon
Tak tak. Převodovka si poradí se vším a pokud kopne, je to špatný. Ale dávat D pod plným kotlem je čirá hloupost. Převodovka se sice nevysype, ale celej vnitřek dostane pěkně zabrat a vzhledem k hydraulickýmu tlaku při vysokejch otáčkách bych řekl, že se začne kurwit veškerej "spotřební materiál", jako jsou lamely, těsnění, dost dostane zabrat i měnič momentu.
Já sprintoval tak, že jsem měl nohu krátce na plynu i na brzdě, ale hned jsem ji pustil. Tohle je jediný, čím se dá start s automatem trošku popohnat. Nic jinýho nedoporučuju :nene:
I tak jsem LOPOLOvi dýchal na záda, což je se stejným výkonem a větším krou?ákem na automat celkem good. A to jsem jel na SETU. Bejt tam normál nafta, měl bych ho :D :D :D

Napsal: pon 28.04.2003 12:51
od Miketak
Mám taky automat a radši brzda plyn, plyn a D bych nikdy nezkoušel:fight: Mimochodem nevíte jestli se do 91´ dával 4 nebo 5 stupňový automat? Když jsem totiž nechal kontrolovat v aut. olej tak borci čuměli že tam není čtyř ale pětikvalt!

Napsal: pon 28.04.2003 13:07
od d.aemon
Co vím z vlastní zkušenosti, taxe tam dávaly minimálně 2 typy převodovek. Já měl např. General Motors 4-kvalt. Ale '91 mi přijde na pětikvalt celkem brzo, možná se pletu. Nemáš spíš tu převodovku měněnou?

Napsal: pon 28.04.2003 13:15
od Miketak
Originál zaslal d.aemon
Co vím z vlastní zkušenosti, taxe tam dávaly minimálně 2 typy převodovek. Já měl např. General Motors 4-kvalt. Ale '91 mi přijde na pětikvalt celkem brzo, možná se pletu. Nemáš spíš tu převodovku měněnou?
No uplně původně tam byl manuál a maník v německu (asi 1 majitel) to nechal předělat na automat. Proč to netuším?! Každopádně to stím pětikvaltem nejede špatně ale manuál je manuál:drive2:

Napsal: pon 28.04.2003 13:47
od darmon
Originál zaslal RuDoSh
jj....je to na to staveno.......tam zkus dat tu dvojku (za jizdy) a uvidis ze to podrazuje podle rychlosti a otacek......postupne ne hned na dva.........nic new :)


jenze kdyz tam das dvojku za jizdy tak to je neco jinyho nez kdyz rozhodne pocitac od prevodovky ze ted prijde dvojka.

Napsal: pon 28.04.2003 13:53
od darmon
no ctyrkvalty prevodovky jsou dva - 4 HP 22 EH a 4 HP 24,
4HP 22 EHse pouziva nevim od kdy, nekdy v 87 nebo tak nak ho doplnili o lepsi pocitac co ma sport a tak, 4 HP 24 je to samy ale posileny a je to jen v 750kach a 8ckach.

petikvalt "bezudrzbovy" A5S 560Z se pouziva od 93.

Napsal: pon 28.04.2003 14:11
od d.aemon
No vidíš, a já tam měl GM 4L30E, jestli si to ještě dobře pamatuju :D

Napsal: pon 28.04.2003 14:25
od darmon
to sou veci, trojkovy almary neznam :) ze je od GM to je jasny, pac BMW jiny nema nez od GM :)

Napsal: pon 28.04.2003 19:18
od RuDoSh
tak jsem dnes zkousel to s brzdou a plynem......roztocil jsem to na 1500ot. a pustil brzdu........a pak mi celkem zalehlo v usich.....:joo:

Napsal: pon 28.04.2003 20:12
od Fugo
jasný já se jen ptal na zkušenosti, a taky se mě do toho nechtělo,
dělal jsem to jak jsem psal brzda +D+plnej plyn ot=1500 start OK ale ten Mercedes CL55 AMG mě prostě spráskal takovým způsobem, no prostě hanba, no ale měl 5 kvalt, výkon říkal 300PS

Napsal: úte 29.04.2003 00:02
od Martinéz
300ps v CLku 55 AMG? to mu to jelo jen na 4 valce, ne? dyt vykony se podle verze pohybujou nad 400koni.. no ale to verim, ze umi zapraskat do bot..amg jsou hrozny pecky, zacinaj slapat na paty Mkam..