Stránka 1 z 1
Napsal: ned 15.12.2013 16:03
od TheStig
Zdravím všetkých!
Máte niekto skúsenosti s podvozkom TA Technix na e39? Na jar/začiatkom leta bude treba vymeniť tlmiče (M fahrwerk S703A) tak rozmýšlam že by som skúsil TA Technix, za tie prachy...
Nedočítal som sa že by boli nahovno a nič nevydržali, skorej naopak. Ale žiadne info od nikoho kto by dal daný podvozok na e39, všetko e36 a e46.
Podstatné je pre mňa aby to zvládlo aspoň dva roky a tých 60tis km čo za tú dobu najazdím. Pokial to máte niekto na aute tak budem rád keď mi napíšete svoju skúsenosť.
Vďaka!
Napsal: ned 15.12.2013 19:28
od krestak
mam tejden na předku pružiny -35mm a zatím dobrý hlavně se už nekýve jak parník

tlumiče taky nové ale s těma origo to furt bylo moc zvedlý a měkký

Napsal: ned 15.12.2013 20:41
od TheStig
Si dával pevný podvozok či nastavovací???
Napsal: ned 15.12.2013 21:54
od krestak
jenom pevnej

protože tlumiče sem sehnal dopředu ale lituji že sem nešel do štelovacího

takže příště ho zkusim

Napsal: ned 15.12.2013 21:54
od Risa525
pokud máš svoje auto rád tak to tam nedávej....
zrovna v pátek sme se o tom bavili s Mattym.....měkký,houpající se no prostě hrůza a odešly po 1,5roce naráz...všechny se vytlumily k smrti...

Napsal: pon 16.12.2013 00:03
od Maysner
Stelovak Ta-Technix na E36. Predky mam jety, maji asi 25tkm, zadky maji najeto asi 10tkm. Jezdeno sesroubovano na doraz. Podvozek je dost tvrdej, JOM je mekci, ale jde sesroubovat niz. Pri jezdeni standartnich kol a profilu pneu se chova dobre i na rozbitych cestach. Ja jezdil hodne nizky gumy a tim padem je to jeste trvdsi. Kdyz je to sesroubovany az na zem, chce to upravit zadni tlumice. Zkratit jim pistnici, protoze jinak chodi porad do dorazu. Pak vydrzi delsi dobu. Za ty penize je to dobry
Momentalne jezdim pevnej Ta-Technix 60/40 s beznyma 15" pneu. Tvrdsi jak serie, ale pohoda. Nasadil jsem mirne jetej
Kamosuv Seat Toledo 1.generace. Jezdenej stelovaci JOM asi 30-40tkm a porad v pohode. Pri pouzivani 195/50R15 i 205/45R16 to bylo tvrdsi ale to se od toho cekalo. Asi nejnizsi Toledo u nas. Momentalne je na aute stelovaci Ta-Technix, auto je v seriove vysce a je neskutecne tvrdy
Celkove jsou tydle podvozky umerny cene. Za tudle porizovaci cenu si nemuze vubec nikdo stezovat. Kvuli pohodli si je nikdo nekupuje, a kdyz vydrzi dva roky, pak se koupi novy a jezdi se dal
Napsal: pát 27.12.2013 22:04
od Hagen
Takze, ja mam Ta Technix pevnej -60/40 na E34, najeto cca 3tis a dojmy jsou takove: Oproti serii tvrdsi, mene se naklani, ale stale se houpe, vetsi nerovnosti jsou rana do zad... porovnaval jsem to s kamaradovo bilsteinama, a je to jina liga absolutne, je to taky tvrde, ale pohodlne a neodskakuje atd...na druhou stranu za ty prachy co bychom chteli, ovsem znova do toho nejdu, radsi nasetrim na kvalitni podvozek

Napsal: sob 28.12.2013 21:26
od MattyX
Hagen píše:Takze, ja mam Ta Technix pevnej -60/40 na E34, najeto cca 3tis a dojmy jsou takove: Oproti serii tvrdsi, mene se naklani, ale stale se houpe, vetsi nerovnosti jsou rana do zad... porovnaval jsem to s kamaradovo bilsteinama, a je to jina liga absolutne, je to taky tvrde, ale pohodlne a neodskakuje atd...na druhou stranu za ty prachy co bychom chteli, ovsem znova do toho nejdu, radsi nasetrim na kvalitni podvozek

přesně tyto dojmy jsem měl i na tříce, jsem rád, že nejsem sám

Napsal: sob 28.12.2013 21:31
od TheStig
Vďaka za ohlasy

už som od toho opustil a pravdepodobne pojdem do pevného podvozku H&R alebo kombinácie bilstein b8 + kratšie struny. Záleží aká bude na jar ponuka.
Napsal: úte 31.12.2013 12:11
od Rouballik
Už jsem vystřídal dost podvozků a tak napíšu nějaký shrnutí. Měl jsem JOM ve štelováku a ten jsem utahal za dva roky. Obecně jsem zjistil, že štelováky jsou tvrdíš než sportovní komplety s pevným snížením.
Co se týče jízdních vlastností, tak štelovák je vždycky kompromis, protože je to vlastně jezdící pružina na tlumiči nebo mimo tlumič. Dál jsou taky těžší a to je cejtit.
Další výběr mi pak padl na podvozek od TAčka pevný:
http://tatechnix.cz/10893-bmw , spokojenost vyšší než u JOMu. Chování mnohem lepší, byla cítit i ta menší váha a hlavně to bylo znatelně měkčí byl to 40/30. Podvozek jsem měl 3 roky a nebyl s nim nejmenší problém. Další majitel na to pak nasadil 19ky a po roce ho vymlátil.
Bavil jsem se o tom i s kamarádama a největší smrt na tyhle levnější povozky jsou nepovolený těžký kola a prasecká jízda. Kámoš si dal podvozek na VW Golf IV měl to v kombinaci s 18kama replikama Audi, takový ty děsný plechy. Jezdil s tim jako dobytek a odepral to po dvou letech. Ale myslim si, že by takhle odepsal asi úplně všecko možná trochu dýl, ale asi jo..
Nakonec jsem měl tu zkušenost s H&R kompletem. Bylo to lepší, ale když si vezmu 4 násobnou pořizovací cenu, tak při běžné jizdě se ten rozdíl nepromítne. Při jízdě na krev je to znát víc. Takže na závody okruhy, tvrdou jízdu bych asi šel do dražších, ale jinak na ty 2,3 roky bych se levnějších nebál.