Napsal: čtv 01.08.2013 20:36
zdar BMWisti,
předem se omlouvám, že to není přímo o BMW, ale je to o motoru BMW, tak mi snad odpustíte
rozhoduju se, jestli koupit Rover 75 s motorem od BMW (našel jsem na en wiki - BMW's common rail motor, designated M47R), mohli byste mi poradit, na co si dát u tohohle motoru pozor? abych to ještě upřesnil, jedná se o CDT (turbo diesel) 2.0 z roku 2001, 86 kW (sníženo oproti původním 100kw orig. BMW), najeto 150.000
loni byla měněná váha vzudchu, při té příležitosti prohlídli i pumpu a prej v poho. ale je to info z druhé ruky.
spíš by mě zajímalo, jestli se to náhodou nezačne nějak výrazně sypat, mám tím na mysli, jestli nejsou tyhle motory s takovýmto nájezdem náchylné na nějaké problémy, které se dají označit za "sériové". jestli náhodou koupím špatný vzorek, tak to pochopím, spíš mi jde o běžné problémy při téhle porci najetých km.
díky.
předem se omlouvám, že to není přímo o BMW, ale je to o motoru BMW, tak mi snad odpustíte

rozhoduju se, jestli koupit Rover 75 s motorem od BMW (našel jsem na en wiki - BMW's common rail motor, designated M47R), mohli byste mi poradit, na co si dát u tohohle motoru pozor? abych to ještě upřesnil, jedná se o CDT (turbo diesel) 2.0 z roku 2001, 86 kW (sníženo oproti původním 100kw orig. BMW), najeto 150.000
loni byla měněná váha vzudchu, při té příležitosti prohlídli i pumpu a prej v poho. ale je to info z druhé ruky.
spíš by mě zajímalo, jestli se to náhodou nezačne nějak výrazně sypat, mám tím na mysli, jestli nejsou tyhle motory s takovýmto nájezdem náchylné na nějaké problémy, které se dají označit za "sériové". jestli náhodou koupím špatný vzorek, tak to pochopím, spíš mi jde o běžné problémy při téhle porci najetých km.
díky.