Stránka 1 z 1

Napsal: pon 08.07.2013 10:15
od Fatal Design
Mám E36 M3 1998 ... kabel ADS + redukce ... DIS 44, Inpa, SSS, NCS-E ...

Protože jsem přestavoval auto z SMG na manuální převodovku, tak jsem měnil budíky (kvůli teploty oleje) + BC (eng tlačítka).

Přes NCS si normálně vyčtu z EWS VIN, GM, SA, VN ... smažu kontrolní součet a nechám udělat nový.

Problém je ale v tom, že ZCS zapíšu jen do ABG, EWS, GR2, IHA ale už né do BCV, KMB a GM4.

KMB píše : COAPI-1000 error
BCV píše : COAPI-2020: no answer from ECU / C_BCV, IDENT : ERROR_ECU_NACK
GM4 píše : COAPI-2020: no answer from ECU / C_GM4, IDENT : ERROR_ECU_UNKNOWN_STATUSBYTE

Ještě bych dodal, že přes Inpu EWS normálně vidím, ale třeba při synchronizaci DME-EWS v DIS mi napíše, že EWS nekomunikuje ...

Když dám NCS-E vyčíst VIN, GM, SA, VN z jednotky KMB (budíky) tak vypíše úplně jiné VIN (to chápu) s chybou GM ... a když dám zpět původní budíky, tak jsem na tom úplně stejně !!

Napadá někoho, kde je chyba prosím ??

Napsal: pon 08.07.2013 12:34
od johnyfly1
sprav to cez DIS a mas to najistejsie :) tam to ide najlepsie ...a cim si vygeneroval tie kody?
inac sranda lebo ja na compacte mozem zapisat tie kody len do budikov..nikde inde ich nemam :roll:

Napsal: pon 08.07.2013 12:41
od Fatal Design
Kódy mám z EWS ...

To by mě zajímalo kde v DIS ?

Napsal: pon 08.07.2013 12:56
od johnyfly1
sakris ked si to uz presne nepamatam ale niekde v coding a tam tusim zcs/fa coding....

Napsal: pon 08.07.2013 13:01
od Fatal Design
johnyfly1 píše:sakris ked si to uz presne nepamatam ale niekde v coding a tam tusim zcs/fa coding....
Tam skončím na tom, že DIS napíše, že budíky nejsou kódované a jestli chci zapsat "KOMBI" ... dám, že ANO a konec, chyba ...

Napsal: stř 10.07.2013 12:57
od johnyfly1
som sa s tym dnes bavil a do auta som dal budiky ktorym som mimo auta zadal ine zcs kody a dis len vyhlasil ze kody sa nezhoduju z ews ze ich mam prepisat v ews ale normalne mi ponuklo prepis tych 3ch kodov v budikoch a zaroven sa prepisali aj v ews :)

skusal som sa s tym bavit aj cez inpu ale cez nu ich viem len vycitat :roll: cez aky prikaz davat prepisat tie kody?

Napsal: stř 10.07.2013 13:09
od Fatal Design
Jak mimo auto zadal kody ???????????


Já to nedělám přes Inpu, ale přes NCS Expert ...

Napsal: stř 10.07.2013 13:18
od johnyfly1
no normalne mam vytiahnute budiky napojene na zdroj a diag kabel a ide to aj tak :)

inak kolko diagnostickych kablikov ti ide do budikov? lebo co som mal compactacke budiky tam siel len jeden a nesli zapisat tie kody ale dorobil som aj druhy a dal sedanovske budiky a uz mi tie kody potom sli :)

Napsal: stř 10.07.2013 13:23
od Fatal Design
johnyfly1 píše:inak kolko diagnostickych kablikov ti ide do budikov? lebo co som mal compactacke budiky tam siel len jeden a nesli zapisat tie kody ale dorobil som aj druhy a dal sedanovske budiky a uz mi tie kody potom sli :)
To nevím, ani nevím kam by měly vést. Musím kouknout ...

Napsal: sob 13.07.2013 23:03
od Honczek
Je mozne ze mas trochu jine BC a jine budiky...budiky by meli jit ale pro BC se musi prepocitat ZCS na spravny typ... mozna 8)

Napsal: pát 26.07.2013 16:27
od Fx
Fatal Design píše:Ještě bych dodal, že přes Inpu EWS normálně vidím, ale třeba při synchronizaci DME-EWS v DIS mi napíše, že EWS nekomunikuje...
To je úplně normální, protože máš EWS2. Jde to až u EWS3, které má plovoucí kód.

Napsal: ned 28.07.2013 08:50
od johnyfly1
ja mam e36 97 a ta ma tusim ews2 nie? a synchronizacia v dise mi ide :roll:

Napsal: ned 28.07.2013 09:00
od Fx
Že na to jde kliknout a tváří se to, že to něco dělá, ještě neznamená, že to tak je. EWS2 má pevné ISN. To jde inpou přepsat, ale není na něm co synchronizovat. EWS3 má ISN už plovoucí a synchronizace provádí reset kódu do základního nastavení v EWS a ŘJ motoru, aby se jednotky opět "spárovaly" po rozpadu plovoucího kódu (důvody můžou být různé).

Napsal: ned 28.07.2013 09:33
od johnyfly1
no oki a ked menim riadiacu jednotku motoru alebo modul immobilizeru ako to sparovat aby to auto nastartovalo?

Napsal: pon 29.07.2013 17:11
od johnyfly1
takze ak to spravne chapem tak ked menim ews2 tak zo starej jednotky treba vycitat isn a na novej jednotke to staci prepisat a malo by to ist?
a da sa to prepisat aj v riadiacej jednotke motora? kebyze sa meni ta staci to tam nejako zapisat a fakci to?
pytam sa preto lebo mozno budem menit riadiacku motora a lepsie sa zhana samostatne ako cele aj s immobilizerom :roll: