Stránka 1 z 1
Napsal: ned 26.05.2013 18:49
od Kindl0sch
Mám tu dva airboxy,které se liší nasáváním.První je z 323iA(96) s nátrubkem dovnitř boxu.Druhý z 328i(95) a nátrubek k masce.
Zajímá mě jestli má ten nátrubek airboxu z 323i nějaký účel.Jestli je pak nasávaný vzduch "lépe korigovaný" nebo tak něco...
To,že je lepší nátrubek u boxu z 328,ohledně nasávání studeného vzduchu,je mi jasné.Zajímá mě jen význam toho uvnitř boxu.
Díky za poznatky

Napsal: ned 26.05.2013 19:17
od koki
Mám 328i a mám nátrubek dovnitř, jestli myslíš ten plast, co zasahuje do poloviny airboxu, tak i koleno co vede k masce, co jsem koukal. Ale účel by mě taky zajímal...
Napsal: ned 26.05.2013 19:17
od Francis
Podle ETK jsou airboxy pro 323i, 323ti a 328i shodné. Restriktor na tvých foto není uveden v ETK.
Napsal: pon 27.05.2013 22:02
od Maysner
ten natrubek z "328" (ustici vedle svetla) je z vyroby osazen na vsech autech. Tudiz patri i na ten druhej box s tou vyfikundaci.
Napsal: pon 27.05.2013 22:16
od Francis
Maysner: S venkovním hrdlem mezi airboxem a karoserií je mi to jasné. Já psal o vnitřku, který má být podle ETK pro všechny motorizace stejný a z toho mi vyplývá, že z jednoho to někdo vytahnul a zahodil.
Napsal: úte 28.05.2013 09:37
od Kindl0sch
Taky mám za to,že ten restriktor z toho druhého boxu někdo vypreparoval.
Trošku jsem pohledal a našel jsem pár odkazů,kde řešili tento restriktor přímo na M/S52 motorech.
Večer to nějak přelouskám a dám sem odkazy.
Jentak okrajově: jsou tam názory,že to má stejný význam jako sací potrubí u M52 motorů z důvodů přiškrcení výkonu pro ty tehdejší normy(nebo co to vlastně bylo)
Napsal: pát 31.05.2013 22:38
od Kindl0sch