Napsal: sob 11.05.2013 18:59
Zdravím,
vyskytl se mi problém, a to házení volantu při brždění. Tohle se tu už řešilo a je toho tu spousty, ale moje otázka zní.
Pokud je to kotoučema, je možné, že auto se chová normálně při brždění, žádné vibrace. Po 14 denním neježdění sednu do auta a nad 100km/h i při mírném brždění se rozchvěje volant. jak jedu pod 80 tak to ustane a ve volantu jen cítím velmi nepatrné vibrace, skoro žádné.
Je tohle opravdu špatným kotoučem?
Je nutné asi dodat, že se mi kousl pístek asi v únoru a já jsem si toho nevšiml až po nějaké době, takže kotouč dostal značně na zadek. Po spravení a repasování brzdiče byly brzdy uplně v poho a nic neházelo.
Taky jsem měl auto na geometrii a měnila se tyčka řízení. Je možné, že by mohl být problém v tyčce? Že ji tam špatně dali, nebo že nějak posrali geo? Taky když natočím volant tak o 40 trupnu doleva nebo doprava tak by se mi volant měl sám vrátit do neutrální polohy. To sice dělá, ale dost líně a pomalu. Prosím o rady.
Díky
vyskytl se mi problém, a to házení volantu při brždění. Tohle se tu už řešilo a je toho tu spousty, ale moje otázka zní.
Pokud je to kotoučema, je možné, že auto se chová normálně při brždění, žádné vibrace. Po 14 denním neježdění sednu do auta a nad 100km/h i při mírném brždění se rozchvěje volant. jak jedu pod 80 tak to ustane a ve volantu jen cítím velmi nepatrné vibrace, skoro žádné.
Je tohle opravdu špatným kotoučem?
Je nutné asi dodat, že se mi kousl pístek asi v únoru a já jsem si toho nevšiml až po nějaké době, takže kotouč dostal značně na zadek. Po spravení a repasování brzdiče byly brzdy uplně v poho a nic neházelo.
Taky jsem měl auto na geometrii a měnila se tyčka řízení. Je možné, že by mohl být problém v tyčce? Že ji tam špatně dali, nebo že nějak posrali geo? Taky když natočím volant tak o 40 trupnu doleva nebo doprava tak by se mi volant měl sám vrátit do neutrální polohy. To sice dělá, ale dost líně a pomalu. Prosím o rady.
Díky