Stránka 1 z 1
Napsal: sob 13.04.2013 22:07
od tanner540i
Zdravim, resim na sve 540i tyhle chybove hlasky LR-adaptation multipl. area1 (bank2). Po smazani se vzdy do 10km objevi znovu. Tusim ze to ma co do cineni se spatnym pomerem palivo/vzduch. Takze to muze byt zavada od prisavani vzduchu, pres lambdu, vahu vzduchu atd. Ma nekdo nejaky tip? Resil nekdo tuto chybu?
Motor ma obcas (tak jednou za 200km) vypadek v tahu, jakoby prestane palit nektery valec. Staci ubrat a zas pridat plyn a zase jede normalne. Vzdy je to mezi 1500 az 2000ot.
Jeste dodam ze je pretesnene komplet sani vcetne nove membrany a v aute je sekvencni LPG.
Diky vsem za postrehy.
Napsal: ned 14.04.2013 00:21
od JaraX
to bude seřízením plynu, stěžuje si na adaptace, tzn je to moc bohaty nebo moc chudy, zkus najet třeba 200km čistě na benzín, tím se ujistiíš že je to zpusobeny LPG,
Napsal: ned 14.04.2013 21:40
od tanner540i
Jo, to zkusim. Je mozne ze haze chybu, protoze musi hodne upravovat delku vstriku, ale realna bohatost je v poradku? Protoze podle mereni emisi je smes idealni. Skoro totozne hodnoty jako na benzin.
Napsal: úte 16.04.2013 18:48
od tanner540i
nikdo nic?
Napsal: úte 16.04.2013 18:54
od JaraX
tanner540i píše:Jo, to zkusim. Je mozne ze haze chybu, protoze musi hodne upravovat delku vstriku, ale realna bohatost je v poradku? Protoze podle mereni emisi je smes idealni. Skoro totozne hodnoty jako na benzin.
dyt ti to tam přece píše, prostě je blbě seřízenej LPG, motor už si to víc nemuže upravit protože je na dorazu.
směs bude vždycky idealni když bude fungovat lambda
Napsal: úte 16.04.2013 21:21
od tanner540i
Tak v tom pripade to bude moc bohaty, protoze jsem si nechaval trochu pridat. Predtim to chybu nehazelo...
Akorat me prijde divny, ze i kdyz je jednotka na hranici a nemuze dal ridit bohatost smesy, nesviti kontrolka motoru ani aktualni spotreba neukazuje nesmysly.
Ted se mi prave po dlouhe dobe podarilo dokopat plynare k tomu, aby to auto jelo na plyn stejne jak na benzin a zaroven melo dobrou spotrebu...
Napsal: stř 17.04.2013 08:17
od JaraX
hlavně jet k plynaři aspon 20km na benzín, přijet tam na LPG je uplně zbytečny to pak seřizovat, potřebuješ aby se to první srovnalo na benzín.
idealni je to seřizovat s dvouma notasama, jednim sledovat LPG a nastavovat a druhym sledovat DME