Stránka 1 z 7

Napsal: úte 26.02.2013 20:39
od beckham-
Zdravím Vás,

chtěl bych si pořídit silný benzín, který půjde předělat na plyn a mám zde pár kandidátů, pokud by kdokoliv napsal názor na kteréhokoliv z kandidátů, budu mu vděčný.
V současné době prodávám 335i (kdyby někdo měl zájem, nechť se ozve) z důvodu, že nejde předělat na plyn a už nechci udělat stejnou chybu dvakrát, zjistil jsem si, které jdou a které NE.

Kandidáti:
645i(245Kw)/650i(270Kw), 130i(195Kw), 330i (190Kw - 200Kw už nejde), Z4 3i (195Kw), 550i (270Kw) to jsou možný kandidáti.
Cenově do půl miliónů a najeto rozumně - maximálně do 150tisíc, spíše méně.
Rodinu nemám, zadní sedadla nejsou nutností, ale vadit mi nebudou...
Chtěl bych něco, co nejvíc podobné 335i, ale ani jedno z výše uvedených jsem prozatím neřídil, a tak nemám zkušenosti. Zatím mi nejlíp vychází někdo z dvojice 645/650i, či 330i ale tam se bojím těch 190Kw, aby to nebyl moc velký skok dolů..přeci jenom 225Kw je znát.

Projel jsem snad celé forum a i web, ale přeci jenom osobní názory si považuju za víc, než recenze atd. Prosím, o nepsání zbytečných komentářů typu, neměl sis to kupovat, když nemáš na provoz, či na co tak silné auto kazit LPG atd.

Děkuji mockrát všem ochotným :)

Napsal: úte 26.02.2013 21:13
od Filozof
zeptej se jaraxe ten ti dobře poradí dokonce řeší i LPG a ideálně do 750i bych to viděl já pokud bych měl 500k na auto.

šel bych osobně do 750i V8 270KW e65 nebo e66
vleze se tam 103L toroid a dá se vyhodit plovák že tam dáš skutečně 103litru takže v pohodě dálky 900-1000km na jeden zátah ...

Tak bych to řešil já a níž bych nešel maximálně (745i pokud by se našla v top stavu a výbavě... )

6er bude pohodlnější na cestování než 3er.
6er je takové GT dálniční ...

3er je dle mě prostě zbytečně tvrdá a není tak dobrá jak 6er to je jiná liga... ..musíš kdekoliv v salonu vyzkoušet je to luxusní stíhačka ...pokud nechceš 7mu určitě 650i.

Napsal: úte 26.02.2013 22:03
od Meda
Jenom se zeptam z jakeho duvodu nejde LPG do 335i?

Napsal: úte 26.02.2013 22:24
od beckham-
Filozof píše:zeptej se jaraxe ten ti dobře poradí dokonce řeší i LPG a ideálně do 750i bych to viděl já pokud bych měl 500k na auto.

šel bych osobně do 750i V8 270KW e65 nebo e66
vleze se tam 103L toroid a dá se vyhodit plovák že tam dáš skutečně 103litru takže v pohodě dálky 900-1000km na jeden zátah ...

Tak bych to řešil já a níž bych nešel maximálně (745i pokud by se našla v top stavu a výbavě... )

6er bude pohodlnější na cestování než 3er.
6er je takové GT dálniční ...

3er je dle mě prostě zbytečně tvrdá a není tak dobrá jak 6er to je jiná liga... ..musíš kdekoliv v salonu vyzkoušet je to luxusní stíhačka ...pokud nechceš 7mu určitě 650i.


Děkuju za názor, 750i je na mě moc velké..proto jsem ho ani nevypisoval, taky se přikláním k 8V 270Kw v 650i..ale chtěl bych se v něm i povozit :D
Určite se dotyčnému ozvu ...

Napsal: úte 26.02.2013 22:30
od beckham-
Meda píše:Jenom se zeptam z jakeho duvodu nejde LPG do 335i?


Do 99% BMW to jde ... jde o to, že systém přímého vstřikování je tvrdým oříškem, sice už se normálně dělá, ale na tak silné auto nikoliv, navíc je zde druhá překážka a to turbo (v tomto případě twinturbo), opět stejná písnička, tak silné turbo NIKDO v ČR neudělá ..naspsal jsem každičké firmě, co šla najít na internetu.
Výsledek? Jdou udělat jakékoliv atmosférické motory bez přímého vstřikování benzínu - všechna M (bez turba), 8V (750i,550i,650i a jejich slabší verze) 6V 330i,130i (ale jen 190Kw respektivě 195Kw a slabší verze) ..nová BMW s přímým vstřikem a turbem nikoliv. A zrovna mám to 1% 335i :D

Napsal: úte 26.02.2013 22:30
od honzabiker1
Do e9x celkove neni LPG nic moc, protoze nema prostor pro rezervu, 1er to same..

Meda píše:Jenom se zeptam z jakeho duvodu nejde LPG do 335i?


335i ma prime vstrikovani (LPG teoreticky udelat jde, ale moc se to nevyplati - bud vstrikovani kapalne faze, ktere je drahe a citlive na kvalitu LPG, nebo pristrikovani benzinu pro chlazeni vstriku)

Navic turbo neni pro prestavbu na LPG moc dobre kvuli vyssimu tepelnemu namahani..

Napsal: úte 26.02.2013 23:16
od JaraX
není to jednoduché, do Zetka LPG, to rovnou přijdeš o celej kufr,
5er e60 je strašně poruchové a finančně náročné auto
6er e63 je na tom podobně, navíc narozdíl od 3er na jízdu v 6er ve čtyřech mužeš zapomenout
7er asi není taky to co hledáš když máš ve výběru i Z4
osobně bych šel asi do 330i, u 1er mi přijde že má pomalejší podvozek než 3er, ja osobně při slalomu zajel lepší čas s 335i než se 135i.
ale pozor, 330i 190kW je motor kterej prej dost plynem trpí.

nejvíc to snáží ty osmiválce no.

Napsal: stř 27.02.2013 07:42
od Filozof
3er a 6er je uplně jiná třída.....at se povozí sám a uvidí ....

Za mě 6er. Psal že nepotřebuje zadní sedadla...
V 3er jedine M3 ale to ty nechceš.

650i pojede daleko líp 270kw vs 190 kw 3er navíc bez RUNFLATU to bude o 2 řády pohodlnější auto ...

jel jsem v obou a 6er je prostě parádní auto ve spojení s V8 není co řešit.

Jak je velké místo na LPG jsem se nedíval.

Napsal: stř 27.02.2013 08:13
od JaraX
no mě vadí že v 6er je min mista jak v E36 kompaktu a tím padem i nemožnost jet prakticky jakoukoliv trasu ve více jak dvou lidech. nevím na co vzadu ty sedačky vůbec sou, taky mi vadí že je auto takový plastový, žadny ticho jak v E65, ale pěkně vrzání na naších cestách, škřípe v tom jak v E60. zatíká do světel apod.
ale abych na to jen nenadával, 6er je ze všech BMW rychlostně nejstabilnější, jedeš 250 po okresce, držíš volant jednou rukou.
ale pozor, 6ER jedině s dynamic drivem, měl jsem tu ted šestku bez DD a pojel bych ji v zatáčkách E65kou jak nic. s DD je to uplně někde jinde, to auto je moc těžký a DD prostě potřebuje.

Napsal: stř 27.02.2013 10:56
od beckham-
M3 E46 jsem nepsal, ptž to už je starší auto a přeci jenom mám teď E92 a nechci jít zpět, i když to je skvělé auto...a nová M3 je zase cenově úplně jinde od nějakých 680tisíc a výš.
Co mě zaráží je ten prostor v 6er, myslel jsem, že 4 lidi se tam vejdou stejně jako do 3er? A pak mínusy to vrzání, poruchovost...naproti tomu asi nejlepší motor jak zvukově, tak rychlostně 8V 270Kw. U té trojky prostor a vše vim, ale 190Kw už není žádná darda, zvlášť, když někdo psal, že plyn do ní není zcela oukej oproti 8V...¨
Takže dilema je stále velké, ale moc díky za názory a zkušenosti !

Napsal: stř 27.02.2013 11:01
od Filozof
záleží na kusu kterej koupíš všehcny jistě nevržou...
já jel s DD samo a ticho tam bylo krásně to jelo auto rok 06
Kamoška jela 2kila ani o tom nevěděla až když jsem ji řekl hele bacha tady je 110km/h tak se zděsila kolik to jede.... :lol:

Napsal: stř 27.02.2013 11:04
od JaraX
hele, 6ka na dírách vrže i nová, takže žadnej kousek, je prostě ten stejně nekvalítní interier jako v 5Er, E9x má interier kvalitnější.
šak si zajed někde do bazaru a projed si to, vem si sebou 3 lidi at si zkusíte sednou, ale je tam výrazně mín místa jak v 3Er,

Napsal: stř 27.02.2013 11:26
od honzabiker1
Co presne maji N52 motory za problem s LPG? Uz jsem to videl napsane na vic mistech, ale nikdo to presne nespecifikoval..

Napsal: stř 27.02.2013 12:00
od beckham-
honzabiker1 píše:Co presne maji N52 motory za problem s LPG? Uz jsem to videl napsane na vic mistech, ale nikdo to presne nespecifikoval..


Takhle nějak vypadaly odpovědi na otázku - proč nejdou předělat na LPG.

Největší potíž spočívá v tom, že tyto motory mají vstřikovače benzinu umístěny tak, že přímo zasahují do spalovacího prostoru válce (na rozdíl od dřívějších motorů, kde vstřikovače dávkovaly benzin do sacího potrubí). Při provozu na benzin je vstřikovač ochlazován odpařujícím se benzinem. Při provozu na LPG nedochází ke vstřikování benzinu, a tudíž ani k ochlazování vstřikovače. Toto teplotní zatížení by mělo pro benzinové vstřikovače fatální následky. Proto výrobci LPG zařízení vyvíjejí soupravy pro přestavby motorů FSI tak, že i při provozu na LPG je do motoru částečně dávkován benzin. Podle provozních podmínek a zátěže motoru probíhá zhruba každá desátá dávka paliva v benzinu. Nicméně pro Váš motor souprava ještě vyvinuta není. Proto Vám přestavbu tohoto vozu v současnosti nenabídneme.

Napsal: stř 27.02.2013 12:08
od honzabiker1
N52 jeste prime vstrikovani nema (motor se daval napr. do 330i 190kW, nebo 130i). Prime vstrikovani ma az N53 (330i 200kW, 530i 200kw, atd.).

N52 by mel jit predelat bez problemu na klasicke sekvencni vstrikovani LPG do sani, ale dost lidi pise, ze z nejakeho duvodu nesnasi provoz na LPG dobre. Proto se ptam proc, a jak presne se to projevuje..

Napsal: stř 27.02.2013 12:10
od JaraX
hlavně už se dělá i vstřikování kapalné fáze LPG kdy LPG vstřikují přímo ty benzínové vstřikovače,
ale hlavně N52 prí trpí ten hliníkovej blok, že se kurví válce, ale nevím to ze zkušenosti, jen z doslechu. každopádně motor bez měrky mi dom nesmí :)

Napsal: stř 27.02.2013 12:49
od beckham-
honzabiker1 píše:N52 jeste prime vstrikovani nema (motor se daval napr. do 330i 190kW, nebo 130i). Prime vstrikovani ma az N53 (330i 200kW, 530i 200kw, atd.).

N52 by mel jit predelat bez problemu na klasicke sekvencni vstrikovani LPG do sani, ale dost lidi pise, ze z nejakeho duvodu nesnasi provoz na LPG dobre. Proto se ptam proc, a jak presne se to projevuje..


špatně jsem si to přečetl, moje odpověď byla na motor 335i/N54
N53 - 200Kw přímý vstřik má a proto nejde (prozatím)
N52 - 190Kw udělat jde, ale proč to nemá rádo LPG nevim :D

Napsal: stř 27.02.2013 13:03
od beckham-
Jinak prozatím dokud neprodám svoji lásku (335i), stejně nic koupit nemůžu, ale radši už dopředu zjišťuji všechna infa...

Zatím zjištěná infa:
645/650i + klady
-výborný silný motor
-neuvěřitelný zvuk/8V
-luxusní a sportovní vzhled
-lepší jízdní komfort (než 3er)
-možnost bez problému LPG i s nádrží
-výbava limuzíny

- zápory
-vrzání interiéru,levné plasty
-vyšší provozní náklady (nemyslím benzín)
-menší místo vzadu
-celkově mohutnější a větší auto (zaparkování,manipulace)
-údajně další nedostatky/zatékání do světel apod.

330i 190Kw + klady
-lepší manipulace, parkování
-více místa vzadu
-kvalitnější materiál interiéru/palubky
-menší provozní náklady
-méně poruchové
-též krásný zvuk atmosféry/ale jen 6V

- zápory
-chudší výbava
-menší kufr na LPG + né zcela ideální na přestavbu
-slabší motor (rapidně)
-vzhledově méně dravé

Tak a na něco jsem zapomněl? Teď babo raď ...
Kdyby byl motor z 6er v 3er, tak není co řešit :/

Napsal: stř 27.02.2013 15:06
od Filozof
vyber si co chceš já bych volil V8 a 270KW s LPG.

http://www.autohit.cz/testy/recenze/bmw-650i

zeptej se pár majitelů co vlastní 6er spokojenost a co jim opravdu vadí či jak se jim jezdí a zda je pravda u všech že se mlží a skřípe interiér ...atd.

Na co to auto chceš když píšeš že 4sedadla nepotřebuješ ale zároven ted podotýkáš ti to vadí... hubená blondýna se ti tam vleze i dítě ...
Důchodce tam nepřevezeš to je pravda ... ten nesedne ani dopředu skoro v žádném BMW ... :lol:

750i zase nechceš ...
to je pak těžký.
a z 335i jít do 330i ....no nevim to je krok zpátky.

Napsal: stř 27.02.2013 15:18
od JaraX
no filozofe, ja byl ve 4 ne lefkadě E36 compactem (bez přestávek, jen tankování) pro ty kdo neví kde to je
http://www.mapy.cz/#x=17.839039&y=40.64 ... fast%22%7D

a nebyl problem s místem,
mladá ma 160cm a asi 45kg, ale za mě si v 6ER nesede, a to jsem měl koleno vražený v palubce. suvereně mužu říct že 6er je nejmenší na misto ze všech bmw, věškery coupatka a compacty sou větší.