Napsal: úte 26.02.2013 10:26
Zdravím, zajímal by mě Váš názor na následující situaci.
O víkendu jsem uklouzl na té ledové břečce a vyjel jsem v zatáčce ze silnice a bokem narazil do obrubníku při rychlosti cca 30-40km/h. Při ohledání jsem zjistil že auto je nepoškozené a bylo to pouze náraz do kol. Určitě do zadního, jestli i o předního to už nevím, byla to šlupka když jsem v autě nadskočil..
Když jsem pak jel dál, všiml jsem si že auto hrozně "plave". Jako by se mi předek auta neustále stáčel doleva/doprava .. Teď když už je sucho tak se to neprojevuje, ale abych jel rovně tak musím mít volant malinko natočený doleva, cca 30°.
Tak řeším, jestli má cenu jet do neautorizovanýho servisu aby mi zjistili co s tím je, nebo rovnou do BMW protože to bude dražší oprava, pak už by to bylo jedno, když by to šlo na pojišťovnu. (rozdíl je v tom že v BMW chtějí 1500/hod a v servisu kam jezdím na olej atd jen třetinu) Auto je již po záruce, e90, rv 2006. Co myslíte?
O víkendu jsem uklouzl na té ledové břečce a vyjel jsem v zatáčce ze silnice a bokem narazil do obrubníku při rychlosti cca 30-40km/h. Při ohledání jsem zjistil že auto je nepoškozené a bylo to pouze náraz do kol. Určitě do zadního, jestli i o předního to už nevím, byla to šlupka když jsem v autě nadskočil..
Když jsem pak jel dál, všiml jsem si že auto hrozně "plave". Jako by se mi předek auta neustále stáčel doleva/doprava .. Teď když už je sucho tak se to neprojevuje, ale abych jel rovně tak musím mít volant malinko natočený doleva, cca 30°.
Tak řeším, jestli má cenu jet do neautorizovanýho servisu aby mi zjistili co s tím je, nebo rovnou do BMW protože to bude dražší oprava, pak už by to bylo jedno, když by to šlo na pojišťovnu. (rozdíl je v tom že v BMW chtějí 1500/hod a v servisu kam jezdím na olej atd jen třetinu) Auto je již po záruce, e90, rv 2006. Co myslíte?