Stránka 1 z 1
Napsal: sob 23.02.2013 14:16
od gas
Měl jsem vždy jen benzínová auta a to i BMW 318,330xi,523 takže vím jaká je tam spotřeba,ale přemýšlím nad naftou ne pro spotřebu,ale docela hezky se mi s tím jelo,ale mám problém s tím,že jezdím každý den do práce 4km neoddělá to nafťáka???? A co v zimě nebude to problém???Potom ještě ohledně automatu-nebude mu vadit tenhle kousek 4km každý den??? Jinak najedu ročně okolo 20 tis km spíš trasy do 80 km.Takže se ptám na zkušenosti jestli takové auto nebude problém.Jedná se mi o model 320d 110kw okolo roku 2001-02 a 330d nebo 530d 135kw.Mělo by to být auto okolo 120-140 tis korun.Díky za Vaši zkušenost a rady .
Napsal: sob 23.02.2013 17:46
od tanner540i
Myslim ze se s tim dieselem casem dost natrapis... I kdyz takhle extremne kratke trasy se nelibi zadnemu motoru, ani benzinovemu.
Nejvetsi problem bych ale videl v automatu. Tem sice kratke trasy az tak vadit nemusi, ale konkretne E46/E39 30d vadi snad jakakoliv jizda

, protoze se u nich pouziva ten slavny automat od GM, ktery klekne snad kazdemu, kdo se na nej spatne podiva.
Btw. nechapu trasy dlouhe 4km, nez bych vyjel z garaze tak sem pesky v pulce cesty

Napsal: sob 23.02.2013 18:56
od gas
no ono chodit tady na horách 4km do práce a zpátky a to ještě jednou i domů na oběd na který máš půl hodinky a silnice kterou musím do práce je fakt hodně moc větrný místo,že když je vánice tak ani nevíš kam jedeš tak to se ti nechce ani autem natož pěšky

Napsal: sob 23.02.2013 21:09
od Filozof
jestli ti mohu poradit pokud jsi na horách doporučuji spíše model 528i e39 a hlavně WEBASTO. kopíš kolem 100k krásnej kousek a když venku vánice ty zapneš webasto vyhřeješ auto jak motor tak kabinu naskočíš do tepla a jedeš.
LPG pokud bude mít bude jezdit za hubičku cca 10L na sto LPG což je v přepočtu 5litru benzínu.
Pokud máš auto v garáži tak ideální ale to WEBASTO je neocenitelné hlavně pro lidi co jsou na horách a je tam zima 5-6měsíců....
2,8i jede krásně táhne a udržba a spotřeba je parádní.
Do nafty bych asi nešel ani kvuli těm startum a hlavně kvůli údržbě auta at 2l tak 3litru bude mnohem nákladnější během pár let do toho nasypeš hodně peněz potom o tech startech nemluvím.
Napsal: sob 23.02.2013 21:20
od gas
No to je právě to čeho jsem se bál a říkal jsem si to.Jen jsem potřeboval potvrdit že to prostě ta nafta nevydrží tolik startů a i ta jízda na kratší vzdálenosti nebude moc dobrá.Spotřeba u benzínu je v pohodě byl jsem zvyklý jezdit okolo těch 10l na 100.Ale co ten automat??Ono je totiž poslední dobou dost problém sehnat manuál.Většina kousků co se mi líbí je právě v automatu.
Napsal: sob 23.02.2013 23:28
od milo
diesel by taky nemusel mit problem, ale temer celou trasu bych plyn jen lehce lechtal, at nejde do otacek, kdy zacne tlacit turbo...
nestalo by za to si poridit na to dojizdeni nejakou daily-karu?