Napsal: úte 08.01.2013 21:10
Čau,
věděl by někdo jak jsou na tom s kvalitou tyto motory. Předchůdce M54 t.j. 2,2L 125kW
2,5L 141kW a 3,0L 170kW byly hliníkové s dual vanosem a dost držáky.
u N52 přibyl valvetronic (variabilní zdvih ventilů) a magnesiový blok - je to něco na škodu, co by se mohlo více srát na úkor nárustů výkonu u 2,5L a 3,0L o 20kW. To není úplně málo.
Zejména pokud bude motor fungovat na LPG. Může LPG poškodit magnesium nebo je to stejné jako u hliníku?
Vybírám něco na LPG přestavbu v letech co se tyto motory osazovali. Novější nepřicházejí v úvahu z hlediska přímého vstřikování paliva a tím složitému LPG systému. To jsem již načetl.
díky za tipy
věděl by někdo jak jsou na tom s kvalitou tyto motory. Předchůdce M54 t.j. 2,2L 125kW
2,5L 141kW a 3,0L 170kW byly hliníkové s dual vanosem a dost držáky.
u N52 přibyl valvetronic (variabilní zdvih ventilů) a magnesiový blok - je to něco na škodu, co by se mohlo více srát na úkor nárustů výkonu u 2,5L a 3,0L o 20kW. To není úplně málo.
Zejména pokud bude motor fungovat na LPG. Může LPG poškodit magnesium nebo je to stejné jako u hliníku?
Vybírám něco na LPG přestavbu v letech co se tyto motory osazovali. Novější nepřicházejí v úvahu z hlediska přímého vstřikování paliva a tím složitému LPG systému. To jsem již načetl.
díky za tipy